Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00087255/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch używanych samochodów transportowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ PRZY URZĘDZIE GMINY CZŁUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770803406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLANTOWA 28
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 598342296
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkczluchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkczluchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgkczluchow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch używanych samochodów transportowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0301476d-b954-463e-927e-753e31f76a28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076399/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa dwóch używanych samochodów transportowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 94000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76422,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup używanego samochodu typu Furgon/blaszak1. marka samochodu: dowolna
2. typ: wersja doka 6-7 osobowa
3. Przestrzeń ładunkowa – długość min 2,5m
4. samochód używany z rocznika min. 2012
5. układ napędowy:
a. skrzynia biegów manualna/automatyczna
b. rodzaj paliwa: benzyna lub diesel
c. napęd: na przednią oś
d. maksymalny przebieg: 300 000 km
6. minimalne wyposażenie:
a. klimatyzacja
b. poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
c. wspomaganie układu kierowniczego
d. komplet kluczy
e. hak holowniczy
7. dodatkowe wymogi:
a. udzielenie minimum 3 miesięcznej gwarancji sprzedającego po jego zakupie
b. samochód musi być zarejestrowany w Polsce lub przygotowany do rejestracji
c. udostępnienie samochodu przed zakupem w celu przeprowadzenia badania stanu technicznego pojazdu na wybranej przez zamawiającego stacji OSKP
d. dokumenty potwierdzające wykonane naprawy przy samochodzie
e. pojazd musi być sprawny technicznie oraz gotowy do podjęcia natychmiastowej pracy, posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC
f. pojazd powinien stanowić prawo własności oferenta lub oferent winien być uprawniony do sprzedaży tego pojazdu przez prawnego właściciela
g. pojazd nie może stanowić przedmiotu zabezpieczenia, w tym w szczególności zabezpieczenia bankowego, ani być obciążony prawami na rzecz osób trzecich
4.5.3.) Główny kod CPV: 34137000-6 - Używane pojazdy do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 41000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup używanego samochodu osobowego typ SUV1. marka samochodu: dowolna
2. typ: SUV – 5 osobowy
3. samochód używany z rocznika min. 2018
4. układ napędowy:
a. skrzynia biegów manualna lub automatyczna
b. rodzaja paliwa: benzyna lub diesel
c. minimalna moc: 120 KM
d. napęd: na przednią oś
e. maksymalny przebieg: 120 000 km
f. minimalna pojemność skokowa - 1 300 cm3
g. maksymalna pojemność skokowa - 2000 cm3
5. minimalne wyposażenie:
a. klimatyzacja
b. poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
c. wspomaganie układu kierowniczego
d. komplet kluczy
e. system ABS, ESP
6. dodatkowe wymogi:
a. udzielenie minimum 3 miesięcznej gwarancji sprzedającego po jego zakupie
b. samochód musi być zarejestrowany w Polsce lub przygotowany do rejestracji
c. udostępnienie samochodu przed zakupem w celu przeprowadzenia badania stanu technicznego pojazdu na wybranej przez zamawiającego stacji OSKP
d. dokumenty potwierdzające wykonane naprawy przy samochodzie
e. pojazd musi być sprawny technicznie oraz gotowy do podjęcia natychmiastowej pracy, posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC
f. pojazd powinien stanowić prawo własności oferenta lub oferent winien być uprawniony do sprzedaży tego pojazdu przez prawnego właściciela
g. pojazd nie może stanowić przedmiotu zabezpieczenia, w tym w szczególności zabezpieczenia bankowego, ani być obciążony prawami na rzecz osób trzecich
4.5.3.) Główny kod CPV: 34137000-6 - Używane pojazdy do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 53000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B w ramach realizacji projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Sukcesywne dostawy ryb, przetworów rybnych oraz mrożonek owocowych i warzywnych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Człuchów wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w Dębnicy
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w Wierzchowie Dworcu
więcej: przetargi w Człuchowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.