Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00580120/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji wraz z osuszaniem piwnic budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
1.3.) Oddział zamawiającego: PUP Brodnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871239896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 3
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566498953
1.5.8.) Numer faksu: 566498967
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tobr@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brodnica.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pup_brodnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji wraz z osuszaniem piwnic budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c2aa022-a63c-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033636/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont elewacji wraz z osuszaniem piwnic budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO.2710.1.2.MM.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji oraz osuszania piwnic budynku zgodnie z programem pn.: Remont elewacji wraz z osuszeniem piwnic budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków , zwanego dalej „Programem”, z dnia 13.01.2023 nr RPOZ/2022/944/PolskiLad, złożonym przez Powiat Brodnicki na realizację inwestycji.
Obiekt zlokalizowany przy ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, na działce o nr 989/4, 989/3
i 988/5, obręb 0001. Przedmiotowy budynek został wykonany w technologii tradycyjnej. W rzucie poziomym budynek posiada kształt połączonych ze sobą dwóch prostokątów z dobudowanym wiatrołapem od strony zachodniej. Obiekt częściowo podpiwniczony, w części 1 lub 2 lub
4 kondygnacyjny, poddasze budynku nieużytkowe.
2. Parametry techniczno-użytkowe
2.1. Dane podstawowe:
Długość budynku - 25,00 m
Szerokość budynku - 28,02 m
Wysokość budynku - 11,90 m
Powierzchnia zabudowy - 515 m2
Powierzchnia działki - 2 688 m2
Łączna powierzchnia zabudowy na działce - 868 m2
Kubatura - 6308,00 m3.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
Uzasadnienie: Zamawiający po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia (w tym terminowemu wykonaniu). Przedmiot zamówienia stanowi zespół robót wzajemnie na siebie wpływających i wskazane jest aby wykonywał go jeden Wykonawca ze względu na ściśle ze sobą powiązane czynności oraz ze względu na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję na wykonane roboty (art. 25 ust. 2 ustawy Pzp).
Branża budowlana i sanitarna:
Zakres robót budowlanych:
- ułożenie płytek gresowych w pom. piwniczych (oprócz pasa przyściennego o szer.30cm),
- zbicie istniejących tynków i wykonanie nowych tynków cem.-wap. na powierzchni ścian do wys. 1m nad posadzką w pom. piwniczych,
- malowanie ścian i sufitów pom. piwniczych,
- wykonanie wentylacji mechanicznej (nawiew za pomocą nawiewników okiennych),
- wykonanie modernizacji studni odwadniających w piwnicy,
- wymiana stolarki drzwiowej w pom. piwniczych
- uporządkowanie przewodów i elementów klimatyzacji,
- rozebranie nawierzchni utwardzonej wokół budynku z kostki i płyt betonowych,
- wykonanie wykopu-odkryciu ścian zewnętrznych budynku,
- wykonanie opaski żwirowej, kamiennej frakcji (16-31.5 mm) o szer. 60 cm wokół budynku,
- wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w konstrukcji stalowej-ażurowej,
- uporządkowanie otoczenia obiektu,
- prace związane z oczyszczeniem tynków i usunięciem warstw wtórych (malowania) oraz łuszczącej się farby,
- stabilizacja i podklejenie odspojonych tynków,
- dezynfekcja miejsc porażonych mikrobiologicznie (miejsca gdzie występują glony, grzyby, porosty i pleśnie),
- wzmocnienie osłabionych tynków,
- uzupełnienie ubytków elewacji zaprawą indywidualną (uwzględniając pierwotny skład zaprawy),
- malowanie elewacji farbą laserunkową,
- konserwacja oblachowania attyki frontowej,
- impregnacja i rekonstrukcją belki attyki frontowej,
- wymiana obróbek blacharskich na cokole,
- wykonanie hydroizolacji ścian zewnętrznych (bez hydroizolacji pionowej),
- wykonanie napraw tynków wewnętrznych ścian pom. piwniczych
- wykonanie nowej instalacji odgromowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45261410-1 - Izolowanie dachu
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 616974,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 921842,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 616974,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe "EKOBUD" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008263147
7.3.3) Ulica: Nad Torem 11
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "EKOBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "EKOBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 616974,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Brodnica w ramach sieci regularnych przewozów autobusowych o charakterze publicznym - II post.
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Brodnicy
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica"
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Brodnica (III postępowanie)
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Łebunia
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.