Og³oszenie z dnia 2025-02-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kliñca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Sko³yszyn w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SKO£YSZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440382
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sko³yszyn 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sko³yszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 134491729
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skolyszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.skolyszyn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kliñca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Sko³yszyn w roku 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cf140db0-4092-4924-ba84-324edbb30141
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00104906
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00055874/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa kliñca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Sko³yszyn w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty lub o¶wiadczenia wykonawca sk³ada w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli orygina³ dokumentu lub
o¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej nie zosta³y sporz±dzone w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca mo¿e sporz±dziæ i przekazaæ elektroniczn± kopiê posiadanego dokumentu lub o¶wiadczenia. W przypadku przekazywania przez wykonawcê elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcê albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega
wykonawca , albo przez podwykonawcê jest równoznaczne z po¶wiadczeniem
elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em. Sk³adanie oferty odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn. Aktualna instrukcja sk³adania oferty poprzez platformê zakupow± dostêpna jest pod adresem: https://drive.google.com/file//1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Zamawiaj±cy zapewnia, ¿e ww. ¶rodki komunikacji elektronicznej bêd± dostêpne, czynne i sprawnie dzia³aj±ce przez ca³y okres trwania postêpowania.
Zamawiaj±cy informuje tak¿e, ¿e przesy³ana przez wykonawcê informacja / wiadomo¶æ ¶rodkiem komunikacji elektronicznej (wskazana powy¿ej) w przypadku skrzynki e-mail bêdzie generowa³a automatycznie odpowied¼ zwrotn±, potwierdzaj±c± datê, godzinê otrzymanych informacji.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê, zadaj±c pytanie lub prosz±c udzielenie wyja¶nieñ zwi±zanych z postêpowaniem (SWZ) jest proszony w jej tre¶ci o podanie swoich danych identyfikuj±cych mo¿liwo¶æ skorzystania z tych ¶rodków komunikacji elektronicznej. Pozwoli to na sprawny przebieg postêpowania i dokonanie wyboru wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza kontakt poprzez ¶rodek komunikacji elektronicznej platformê zakupow±:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn
- limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do 10 plików o maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB lub w sytuacjach awaryjnych -
na skrzynkê e-mail: przetargi@skolyszyn.pl - pojemno¶æ jednej wiadomo¶ci na skrzynce - do 20 MB;
Wiadomo¶ci przekazywane droga elektroniczn± powinny w sposób jednoznaczny wskazywaæ nr postêpowania oraz dane identyfikuj±ce wykonawcê. Formaty plików musz± byæ zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjno¶ci ROZPORZ¡DZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych
(Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05).
Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania plików w nastêpuj±cych formatach:
- .com
- .exe
- .bat
- .msi.
W przypadku podpisania dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym osoba sk³adaj±ca taki podpis musi byæ umocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
Sposób sporz±dzania oferty, za³±czników, dokumentów i o¶wiadczeñ okre¶lony zosta³ Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020 r. poz. 2452).
Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e – przed terminem sk³adania ofert zadawanie pytañ/¿±danie wyja¶nieñ do swz czy prowadzonego postêpowania poprzez ¶rodek komunikacji elektronicznej poprzez platformê zakupow±:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn przy niniejszym postêpowaniu lub awaryjnie poprzez skrzynkê e-mail: przetargi@skolyszyn.pl.
Pozosta³e szczegó³y i wytyczne zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy pn.: "Dostawa kliñca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Sko³yszyn w roku 2025" Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych;
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane;
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Sko³yszyn, 38 - 242 Sko³yszyn 12 , tel. 13 / 449 10 62 - 64;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Sko³yszyn jest Pan Rados³aw Ramut, email:iod@skolyszyn.pl , tel.13/449 17 24;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa kliñca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Sko³yszyn w roku 2025”, Nr GPIR.271.1.5.2025, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zawarcia umowy, a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
______________________
− * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
− ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
− *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GPIR.271,1,5,2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawê Zamawiaj±cemu kliñca o frakcji od 4 do 31,5 mm, zwanego dalej „kruszywem”. Kruszywo powinno byæ wolne od zanieczyszczeñ obcych i spe³niaæ kryteria okre¶lone aktualnymi normami (PN-EN 13242:2010).
2. Ilo¶æ zamawianego kruszywa: 2000 ton.
3. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowi±zany dostarczyæ zakupione kruszywo do bazy magazynowej Zamawiaj±cego zlokalizowanej w miejscowo¶ci Sko³yszyn i dokonaæ roz³adunku kruszywa.
4. Zamówienie nale¿y wykonaæ w terminie: od podpisania umowy do dnia 31 pa¼dziernika 2025 r.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza, aby dostawa zosta³a zrealizowana w czterech transzach:
1) pierwsza dostawa w ilo¶ci ok. 500 t w terminie do 14 dni od podpisania umowy;
2) druga dostawa w ilo¶ci ok. 500 t w terminie do 14 dni od zg³oszenia przez Zamawiaj±cego – przewidywany termin dostawy: 1 kwiecieñ - 31 maj 2025 r.;
3) trzecia dostawa w ilo¶ci ok. 500 t w terminie do 14 dni od zg³oszenia przez Zamawiaj±cego – przewidywany termin dostawy: 1 czerwiec – 31 lipiec 2025 r.;
4) czwarta dostawa w ilo¶ci ok. 500 t w terminie do 14 dni od zg³oszenia przez Zamawiaj±cego – przewidywany termin dostawy: 1 sierpieñ – 31 pa¼dziernik 2025 r.
5) Podstaw± rozpoczêcia wykonywania drugiej i kolejnej dostawy bêdzie zlecenie Zamawiaj±cego przekazane Wykonawcy.
6) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany: ilo¶ci, terminów, wielko¶ci dostaw kruszywa.
6. Warunkiem dokonania odbioru dostawy kruszywa jest dostarczenie go do magazynu Zamawiaj±cego zlokalizowanego w miejscowo¶ci Sko³yszyn, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w zaproszeniu do z³o¿enia oferty. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ atesty, certyfikaty na dostarczone kruszywo potwierdzaj±ce zgodno¶æ z norm± PN-EN 13242:2010.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14210000-6 - ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie punktowej bêd± podlegaæ jedynie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone poni¿ej kryteria
procentowe) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
2.8.1 O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz. U. z 2024, poz. 1616), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 8 do SWZ (je¿eli w postêpowaniu z³o¿ono tylko jedn± ofertê, Zamawiaj±cy odstêpuje od wzywania do z³o¿enia o¶wiadczenia);
2.8.2 O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, art. 109 ust. 1 pkt 5, art. 109 ust. 1 pkt Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego i na podstawie art. 5k Rozporz±dzenia Rady (UE) z dnia 31 lipca 2014 r. nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie na czas trwania tych okoliczno¶ci – je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e o¶wiadczenie jest nieaktualne lub inne okoliczno¶ci wymagaj± jego z³o¿enia; wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
2.8.3 Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
2.8.4 Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast informacji, o której mowa w pkt 2.7.3
Wykonawca sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona, ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy sk³adania dokumentów podmiotowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w
postêpowaniu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê (wype³niony formularz oferty za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 3 do SWZ) oraz o braku podstaw wykluczenia (za³±cznik nr 4 do SWZ) z postêpowania oraz inne o¶wiadczenia, pe³nomocnictwo i dokumenty: sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Dokumenty, jakie nale¿y do³±czyæ do oferty:
2.1. Wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ) – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.2. Dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pe³nomocnictwo.
Pe³nomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (przyk³adowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostêpnego na stronach internetowych ogólnodostêpnych baz danych. W przypadku oferty wspólnej nale¿y do oferty za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.3. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
2.4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
2.5. Wstêpne o¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ - wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.6. Wstêpne o¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SWZ – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.7. W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia o¶wiadczenia sk³adaj± wszyscy wykonawcy, w zakresie spe³nienia warunków udzia³u ten wykonawca który spe³nia dany warunek – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
W przypadku oferty wspólnej nale¿y do oferty za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owe warunki i procedura dokonywania zmian w umowie zawarta jest w za³±czniku nr 5 do SWZ – projekt umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie oferty odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn. Aktualna instrukcja sk³adania oferty poprzez platformê zakupow± dostêpna jest pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi transportu sanitarnego krwi, materia³ów krwiopochodnych, biologicznych, leków cytostatycznych oraz szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych.
- Us³uga przewozu i przechowywania zw³ok lub szcz±tków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okrêgowej w Elbl±gu, Prokuratur Rejonowych w Elbl±gu i Braniewie oraz O¶rodka Zamiejscowego w Mor±gu
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZW£OK I SZCZ¡TKÓW LUDZKICH WRAZ Z US£UGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAK¯E PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAÑ NA ZLECENIE PROK. OKRÊGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEG£YCH JEJ JEDNOSTEK
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓ£ NA TERENIE GMINY KU¦LIN W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dostawa ¿wiru na drogi w Gminie Trzcianne
- "Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego przeznaczonego do celów drogowych w ilo¶ci do 2710 m3 do Zarz±du Dróg Powiatowych w Hajnówce."
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.