eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Zagospodarowanie zieleńców przy ul. Śrubowej we Wrocławiu"- etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie zieleńców przy ul. Śrubowej we Wrocławiu”– etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie zieleńców przy ul. Śrubowej we Wrocławiu”– etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d27d5e0c-81d2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.52 Realizacja inwestycji pn. „Zagospodarowanie zieleńców przy ul. Śrubowej we Wrocławiu”– etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/78/2022/DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach realizacji inwestycji przewiduje się zagospodarowanie zieleńca zlokalizowanego przy ul. Śrubowej i Robotniczej we Wrocławiu. Zakres zadania obejmuje swoim zakresem działki nr : cz. dz. 8/16, 8/17, cz. dz. 9, 10/30, 10/31, 10/33, 10/34, AM-12 w obrębie Stare Miasto.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych
a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, umieszczenie tablic ostrzegawczych oraz kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia,
b) tyczenie układu przestrzennego,
c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
d) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych,
e) rozbiórki nawierzchni betonowych - 1 180 m2,
f) roboty ziemne takie jak, wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
g) budowa fundamentu pod przyszłą rzeźbę plenerową (zgodnie z projektem),
h) ułożenie rur osłonowych pod przyszłą budowę oświetlenia:
i) budowa nawierzchni: mineralnej z obrzeżem stalowym, z kostki granitowej z obrzeżem z kostki granitowej, z kraty trawnikowej pod stojaki rowerowe,
j) dostawa i montaż małej architektury: kosz na odpady – 10 szt., ławka parkowa – 10 szt., leżak miejski obrotowy – 5 szt., stojak rowerowy – 10 szt..
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych, w szczególności polegających na:
a) wykonaniu niezbędnych wycinek i karczowania drzew i krzewów o nr inwentaryzacyjnych 42, 48, 49, 50, 51, 53, 78, 62, 66, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 209, 210, 211, 213, 216, 217, 218, 225, 227, 229, 230, 231, 232, 233, 138, 239, 240, 242, 246, 247, 248, 253, 243, 244, 250 zgodnie z decyzją nr DOW-S-VII.7120.53.2022.KB z dnia 25 kwietnia 2022 oraz odkupienie pozyskanego z wycinki drewna od Zamawiającego,
b) przeprowadzeniu pielęgnacji 14 sztuk drzew starszych,
c) przygotowaniu terenu pod nasadzenia roślin,
d) wykonaniu nasadzeń drzew; jesion wyniosły ‘Altena’ x 16 szt., robinia lepka ‘Vik’ x 6 szt. wraz z palikowaniem drzew,
e) korowaniu nawierzchni pod roślinami, zgodnie z dokumentacją projektową,
f) renowacji istniejącego trawnika poprzez wykonanie dosiewu na całej powierzchni, w przypadku zniszczenia trawnika podczas prowadzenia robót budowlanych, odtworzenie trawnika na nowo, założenie trawników na płytach betonowych, które nie będą usuwane,
g) założeniu nowych trawników,
h) odtworzeniu trawników wzdłuż budowanych nawierzchni o szerokości minimum 1,5 mb oraz w miejscach, w których trawnik ulegnie zniszczeniu podczas prowadzenia robót.
Uwaga: wycinki w ramach inwestycji należy prowadzić pod nadzorem wskazanego przez Wykonawcę w ofercie dendrologa. W przypadku planowania wycinki w okresie lęgowym ptaków należy uzyskać opinię ornitologa; w razie konieczności przeprowadzić stosowną procedurę przed Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
2. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 763913,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1185975,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 763913,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATTIS Tomasz Obrzut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7342732945

7.3.3) Ulica: Stara Wieś 216

7.3.4) Miejscowość: Krużlowa Wyżna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-325

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 763913,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia (art. 436 pkt 1 ustawy Pzp):
1) Przedmiot umowy (Część I oraz Część II) zostanie wykonany w terminie 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2) Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.