eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom"Opracowanie projektów technicznych likwidacji obiektów oczyszczalni wód dołowych zlokalizowanych przy szybie "Roździeński" dla SRK S.A. Oddział KWK "Wieczorek II"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektów technicznych likwidacji obiektów oczyszczalni wód dołowych zlokalizowanych przy szybie „Roździeński” dla SRK S.A. Oddział KWK „Wieczorek II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczajka@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.srk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie projektów technicznych likwidacji obiektów oczyszczalni wód dołowych zlokalizowanych przy szybie „Roździeński” dla SRK S.A. Oddział KWK „Wieczorek II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e37faef8-7b96-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494884

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-WII-0008/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla w/w obiektów wraz
z wyposażeniem (maszyny, urządzenia, instalacje) niezbędnej dla potrzeb przeprowadzenia procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót rozbiórkowych.
2. Dokumentacja projektowa i kosztorysowa powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia wynikające z obowiązujących przepisów dla każdego z obiektów.
3. Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji obiektu i jego wyposażenia. Inwentaryzacja powinna zawierać informacje o szacunkowej ilości oraz rodzaju odpadów powstałych
w trakcie rozbiórki obiektów budowlanych ze wskazaniem kodu odpadu zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów, a w przypadku złomu ilość możliwego do uzyskania złomu z likwidacji obiektów oraz wyposażenia.
4. Uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji, opinii i uzgodnień z organami administracji państwowej (m.in. Okręgowy Urząd Górniczy, Śląski Urząd Wojewódzki, itp.), osobami fizycznymi lub prawnymi wynikających z obowiązujących przepisów
i norm w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na rozbiórkę wydanego przez właściwy organ nadzoru budowlanego (m.in. Okręgowy Urząd Górniczy).
6. Uzyskanie przyjęcia zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do robót rozbiórkowych (jeżeli będzie wymagane).
7. Uzyskanie decyzji środowiskowej (jeżeli będzie wymagana).
8. Uzyskanie wszelkich wymaganych odrębnymi przepisami decyzji i uzgodnień umożliwiających prawidłową realizację przedsięwzięcia.
9. Wykonanie projektu budowlanego w zakresie wymaganym zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do robót budowlanych.
10. Wykonanie projektu uwzględniającego wszystkie niezbędne czynności wynikające z konieczności zabezpieczenia prac oraz innych czynności nie wynikających bezpośrednio z w/w zakresu.
11. Wykonanie map do celów projektowych wraz z informacją o przyjęciu do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego przez właściwy terytorialnie Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, z uwzględnieniem aktualnych wypisów z rejestru gruntów.
12. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę zadania, uwzględnioną w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).
13. Wykonanie projektów wykonawczych, przy czym projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.
14. Wykonanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich - kosztorysy należy wykonać przy zastosowaniu średnich stawek roboczogodziny i narzutu dla kwartału aktualnego na dzień opracowania kosztorysu wg Biuletynu Cen Regionalnych w Budownictwie Sekocenbud dla województwa śląskiego.
15. Wykonanie zestawienia zbiorczego kosztów R, M i S.
16. Uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych.
17. Uwzględnienie w projekcie wszelkich niezbędnych kwestii związanych z ochroną środowiska.
18. Dokonanie ewentualnych korekt i zmian dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy w trakcie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność naniesienia zmian
w projektach.
19. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji
w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie.
20. Dostarczenie kompletu dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia:
a) w wersji papierowej
 projekt budowlany – 4 egzemplarze,
 prawomocne pozwolenie na rozbiórkę – oryginał,
 prawomocna decyzja zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do robót budowlanych,
b) w wersji elektronicznej
 niekodowanej (na nośniku CD lub innym nośniku wskazanym przez Zamawiającego) – 2 egzemplarze
c) wersja elektroniczna (opis, rysunki, przedmiar i kosztorys) przekazana zostanie Zamawiającemu jako pliki posiadające następujący format:
 tekst w formacie PDF oraz dokumentu tekstowego (.doc .xls lub .xlsx .docx,);
 rysunki i schematy w formacie PDF oraz formacie edytowalnym (.dwg .dxf lub CorelDraw 9),
 przedmiar i kosztorys w formacie PDF oraz edytowalnym, umożliwiającym jego edycje w programie NORMA-PRO lub innym.
21. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta do czasu ukończenia realizacji zadania.
22. W ramach pełnionego nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji kosztorysu w przypadku realizacji przez Zamawiającego zadania objętego projektem w terminie późniejszym niż 6 miesięcy od daty sporządzenia kosztorysu w związku z przeprowadzanym postępowaniem przetargowym o udzielenie zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119496,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119496,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RW PROJEKT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342993740

7.3.3) Ulica: KREDYTOWA 8/2

7.3.4) Miejscowość: KATOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 40-562

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119496,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.