Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00494884/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektów technicznych likwidacji obiektów oczyszczalni wód dołowych zlokalizowanych przy szybie „Roździeński” dla SRK S.A. Oddział KWK „Wieczorek II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczajka@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie projektów technicznych likwidacji obiektów oczyszczalni wód dołowych zlokalizowanych przy szybie „Roździeński” dla SRK S.A. Oddział KWK „Wieczorek II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e37faef8-7b96-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494884
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-WII-0008/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla w/w obiektów wraz
z wyposażeniem (maszyny, urządzenia, instalacje) niezbędnej dla potrzeb przeprowadzenia procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót rozbiórkowych.
2. Dokumentacja projektowa i kosztorysowa powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia wynikające z obowiązujących przepisów dla każdego z obiektów.
3. Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji obiektu i jego wyposażenia. Inwentaryzacja powinna zawierać informacje o szacunkowej ilości oraz rodzaju odpadów powstałych
w trakcie rozbiórki obiektów budowlanych ze wskazaniem kodu odpadu zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów, a w przypadku złomu ilość możliwego do uzyskania złomu z likwidacji obiektów oraz wyposażenia.
4. Uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji, opinii i uzgodnień z organami administracji państwowej (m.in. Okręgowy Urząd Górniczy, Śląski Urząd Wojewódzki, itp.), osobami fizycznymi lub prawnymi wynikających z obowiązujących przepisów
i norm w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na rozbiórkę wydanego przez właściwy organ nadzoru budowlanego (m.in. Okręgowy Urząd Górniczy).
6. Uzyskanie przyjęcia zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do robót rozbiórkowych (jeżeli będzie wymagane).
7. Uzyskanie decyzji środowiskowej (jeżeli będzie wymagana).
8. Uzyskanie wszelkich wymaganych odrębnymi przepisami decyzji i uzgodnień umożliwiających prawidłową realizację przedsięwzięcia.
9. Wykonanie projektu budowlanego w zakresie wymaganym zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do robót budowlanych.
10. Wykonanie projektu uwzględniającego wszystkie niezbędne czynności wynikające z konieczności zabezpieczenia prac oraz innych czynności nie wynikających bezpośrednio z w/w zakresu.
11. Wykonanie map do celów projektowych wraz z informacją o przyjęciu do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego przez właściwy terytorialnie Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, z uwzględnieniem aktualnych wypisów z rejestru gruntów.
12. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę zadania, uwzględnioną w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).
13. Wykonanie projektów wykonawczych, przy czym projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.
14. Wykonanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich - kosztorysy należy wykonać przy zastosowaniu średnich stawek roboczogodziny i narzutu dla kwartału aktualnego na dzień opracowania kosztorysu wg Biuletynu Cen Regionalnych w Budownictwie Sekocenbud dla województwa śląskiego.
15. Wykonanie zestawienia zbiorczego kosztów R, M i S.
16. Uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych.
17. Uwzględnienie w projekcie wszelkich niezbędnych kwestii związanych z ochroną środowiska.
18. Dokonanie ewentualnych korekt i zmian dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy w trakcie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność naniesienia zmian
w projektach.
19. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji
w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie.
20. Dostarczenie kompletu dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia:
a) w wersji papierowej
projekt budowlany – 4 egzemplarze,
prawomocne pozwolenie na rozbiórkę – oryginał,
prawomocna decyzja zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do robót budowlanych,
b) w wersji elektronicznej
niekodowanej (na nośniku CD lub innym nośniku wskazanym przez Zamawiającego) – 2 egzemplarze
c) wersja elektroniczna (opis, rysunki, przedmiar i kosztorys) przekazana zostanie Zamawiającemu jako pliki posiadające następujący format:
tekst w formacie PDF oraz dokumentu tekstowego (.doc .xls lub .xlsx .docx,);
rysunki i schematy w formacie PDF oraz formacie edytowalnym (.dwg .dxf lub CorelDraw 9),
przedmiar i kosztorys w formacie PDF oraz edytowalnym, umożliwiającym jego edycje w programie NORMA-PRO lub innym.
21. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta do czasu ukończenia realizacji zadania.
22. W ramach pełnionego nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji kosztorysu w przypadku realizacji przez Zamawiającego zadania objętego projektem w terminie późniejszym niż 6 miesięcy od daty sporządzenia kosztorysu w związku z przeprowadzanym postępowaniem przetargowym o udzielenie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119496,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119496,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RW PROJEKT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342993740
7.3.3) Ulica: KREDYTOWA 8/2
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-562
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119496,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Doposażenie pracowni zawodowych w Państwowych Szkołach Budownictwa - Zespołu Szkół w Bytomiu
- Wyburzenie toalety i komórek lokatorskich przy budynku mieszkalnym przy ul. Sztygarska 4 w Sosnowcu, będących własnością SRK S.A. Oddziału AZM
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Ocena stanu technicznego wraz z projektem niezbędnych prac naprawczych i zabezpieczających zewnętrznych murów kamiennych w kompleksie Zamku Książ w Wałbrzychu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Markowskiej w Warszawie w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.