eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozdrażew" Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do Szkół od dnia 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r."



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104957 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do Szkół
od dnia 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Szkół i Przedszkoli w Rozdrażewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250620230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627221339

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzsrozdrazew@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.rozdrazew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do Szkół
od dnia 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f6cc1e9-cd01-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082222/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZSz i P. 271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Przewóz środkami transportu Wykonawcy uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Rozdrażewie ul. Krotoszyńska 42, Szkoły Filialnej w Dzielicach 4, Publicznego Przedszkola w Rozdrażewie ul. Krotoszyńska 9a, Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie plac Szkolny 19 oraz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Krotoszynie ul. Ostrowska 49, a po zakończeniu nauki szkolnej zajęć przedszkolnych do miejsca zamieszkania, od dnia 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r.”
Realizacja przewozów w dniach nauki szkolnej, a także w dniach innych niż dni nauki szkolnej – rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego – według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym.

Liczba kilometrów dziennie

rano pierwszy kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 39,1 km,

rano drugi kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 18,1 km,

po południu pierwszy kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 6,4 km,

po południu drugi kurs autobusu w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek - trasa 15,4 km,
w piątek - trasa 25,0 km,

po południu trzeci kurs autobusu w poniedziałek, wtorek, środę i czwartek - trasa 39,1 km
piątek - trasa 33,9 km,

po południu czwarty kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 20,1 km

po południu piąty kurs autobusu - od poniedziałku do piątku - trasa 6,0 km

Minimalny stan posiadania autobusów

Autobusy zarejestrowane:
 jeden na co najmniej 50 osób w tym co najmniej 50 miejsc siedzących,
 drugi na co najmniej 70 osób w tym co najmniej 60 miejsc siedzących,
 autobus - bus zarejestrowany na co najmniej 18 osób w tym 18 miejsc siedzących.

Liczba autobusów rano – 2

Wyjazd autobusów w porze umożliwiającej dojazd dzieciom i młodzieży na zajęcia do szkoły, przedszkola w Rozdrażewie na godz.750 i na godz. 810 do Zespołu Szkół Specjalnych w Krotoszynie.


Liczba autobusów po południu – 3 w tym 1 autobus - bus

Autobusy rozwożą dzieci i młodzież do miejsca zamieszkania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Stanisław Młodziuśki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211037026

7.3.3) Ulica: 3 Maja 12

7.3.4) Miejscowość: Kobylin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-740

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24
2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.