Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067110/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
- 2021/BZP 00077770/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
- 2021/BZP 00081047/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104980 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wieże lęgowe dla jerzyków - przeciwko komarom i meszkom
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wieże lęgowe dla jerzyków - przeciwko komarom i meszkom2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72d47cf5-beb8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000252/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie terenu - Zamówienie częściowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067110/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/WOŚ/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89430,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wybudowanie dwóch wież lęgowych dla jerzyków na działkach wskazanych w opiniach ornitologicznych w ramach realizacji przedmiotowego zadania, na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy ze szczególnym uwzględnieniem lokalizacji przy Parku Linearnym wzdłuż ul. Klimczaka i okolicy Osi Królewskiej od ul. Kieślowskiego do ul. Sarmackiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- sporządzenie opinii ornitologicznych dla potencjalnych lokalizacji wież lęgowych dla jerzyków na terenie Dzielnicy Wilanów .st. Warszawy, ze szczególnym uwzględnieniem dwóch następujących lokalizacji: przy Parku Linearnym wzdłuż ul. Klimczaka i okolicy Osi Królewskiej od ul. Kieślowskiego do ul. Sarmackiej na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy. Ostateczna lokalizacja wież będzie uzależniona od przedstawionych przez Wykonawcę opinii ornitologicznych wskazujących na optymalną ich lokalizację na terenie Dzielnicy Wilanów. Do obowiązku Wykonawcy należy zaproponowanie Zamawiającemu dwóch optymalnych lokalizacji dla budowy wież dla jerzyków z uwzględnieniem uwarunkowań określonych opiniami ornitologicznymi, istniejącym zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą podziemną, występującą zielenią oraz ukształtowaniem terenu. - po 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarzu elektronicznym.
- zapewnienie obsługi geodezyjnej, uzyskanie map do celów projektowych dla dwóch lokalizacji wież dla jerzyków, niezbędnych do opracowania projektów budowy;
- uzyskanie wszelkich opinii i uzgodnień,
- sporządzenie projektu budowlano – wykonawczego w celu uzyskania przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wymaganych przepisami prawa decyzji zgód, postanowień niezbędnych do realizacji robót - po 2 egzemplarze + wersja elektroniczna dla każdej z dwóch lokalizacji,
- wykonanie robót tymczasowych koniecznych do realizacji zadania,
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji,
- sporządzenie innych wymaganych prawem dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
Wykonanie przedmiotu umowy musi zostać zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, która musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, przepisów techniczno – budowlanych, zasad wiedzy technicznej i uzgodnieniami w oparciu o dokumenty zamówienia.
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, dokumentacji przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177885,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566
7.3.3) Ulica: Chyliczki, ul. Wschodnia 27 B
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.