eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekDostawa ambulansu medycznego typu B z wyposażeniem medycznym.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ambulansu medycznego typu B z wyposażeniem medycznym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510699293

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chopina 11

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895193563

1.5.8.) Numer faksu: 895193563

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-olsztynek.qi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-olsztynek.qi.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b9b80fa-9da8-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ambulansu medycznego typu B z wyposażeniem medycznym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9b80fa-9da8-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00208941/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa nowego ambulansu sanitarnego z wyposażeniem medycznym.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560567

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GCZ-TP-2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 433321 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typ B z wyposażeniem medycznym
2. Minimalne wymagania dotyczące samochodu bazowego, przedziału medycznego oraz sprzętu medycznego zawiera formularz parametrów wymaganych i oferowanych - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oferowany ambulans powinien spełniać wymagania określone w aktualnych Polskich Normach przenoszących normy europejskie: PN-EN 1789:2021-02 „Medyczne środki transportu i ich wyposażenie—Środki drogowego transportu medycznego” dla ambulansu typu B lub równoważnej (tzn. spełniającej cechy techniczne i jakościowe określone we wskazanej normie).
4. Nosze główne z transporterem (dostarczone wraz z ambulansem) muszą spełniać wymagania określone w aktualnych Polskich Normach przenoszących normy europejskie: PN-EN 1865+A1:2015-08 ”Urządzenia do przenoszenia pacjenta stosowane w ambulansach drogowych Część 1: Ogólne systemy noszy i urządzenia do przenoszenia pacjenta” lub równoważnej (tzn. spełniającej cechy techniczne i jakościowe określone we wskazanej normie), System mocowania do podstawy powinien być zgodny PN-EN 1789:2021-02 lub równoważnej.
5. Oferowany pojazd winien posiadać świadectwo homologacji pojazdu bazowego oraz pojazdu skompletowanego wydane na podstawie ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. 2023 r., poz. 919 z późn. zm.) oraz powinien odpowiadać wymogom ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.
6. Przedmiot zamówienia wolny od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowy (rok produkcji: 2023 lub 2024 nieużywany wcześniej przez osoby trzecie, ani nie służył jako przedmiot używany do celów demonstracyjnych.
7. Minimalny okres gwarancji na pojazd bazowy bez limitu km-24 miesiące
8. Najpóźniej w dniu odbioru ambulansu - Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia instruktażu obsługi dla personelu medycznego w zakresie działania oraz obsługi i konserwacji ambulansu i sprzętu w nim zamontowanego.
9. Przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2022 r., poz. 974 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192160-1 - Nosze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502155,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554620,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502155,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratownik-Ambulanse Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361881355

7.3.3) Ulica: Wilcza 5

7.3.4) Miejscowość: Lesznowola

7.3.5) Kod pocztowy: 05-506

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502155,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.