Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00028572/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja kompleksu Austerii w Raszynie w zakresie remontu nawierzchni chodnika (część 1) wzdłuż wschodniej strony zespołu budynków Austerii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn
1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a
1.5.2.) Miejscowość: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-844b3fc2-b06a-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja kompleksu Austerii w Raszynie w zakresie remontu nawierzchni chodnika (część 1) wzdłuż wschodniej strony zespołu budynków Austerii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-844b3fc2-b06a-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026339/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rewitalizacja kompleksu Austerii w Raszynie w zakresie remontu nawierzchni chodnika (część 1) wzdłuż wschodniej strony zespołu budynków Austerii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028572
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024.DC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja kompleksu Austerii w Raszynie w zakresie remontu nawierzchni chodnika (część 1) wzdłuż wschodniej strony zespołu budynków Austerii. Inwestycja realizowana będzie na działce nr ewidencyjny 1044/26, obręb Raszyn 01 wzdłuż
ul. Godebskiego na odcinku od głównego budynku Austerii do Alei Krakowskiej.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni chodnika wzdłuż nowo odrestaurowanego kompleksu budynków Zespołu Austerii. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z Dokumentacją Projektową autorstwa jednostki projektowej LAMBDA
z 15.02.2023 r., której spis stanowi Załącznik nr 2 do Projektowanych Postanowień Umowy
w zakresie ściśle określonym w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1
do Projektowanych Postanowień Umowy.
Zakres inwestycji obejmuje: wykonanie chodnika z kostki granitowej wraz z płytkami kierunkowymi dla osób niewidomych oraz wykonanie zieleni w miejscu asfaltowej zatoki.
Podstawowe informacje dotyczące Przedmiotu zamówienia opisane są w punkcie I Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie objętym nadzorem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków [MWKZ], wpisanym do rejestru zabytków Województwa Mazowieckiego pod nr rejestru A 443 – Decyzja nr 1263/05 z 04.07.2005 r. (Załącznik nr 1 do OPZ).
Do zgłoszenia robót budowlanych Starostwo Powiatowe w Pruszkowie wydało zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu (Załącznik nr 3 do OPZ).
Na prowadzenie robót została wydana zgoda MWKZ na mocy Decyzji z dnia 05 maja 2023 r. (Załącznik nr 2 do OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298105,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298105,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q-REKBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522061693
7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298105,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Jedlicze oraz w m. Żarnowiec
- Budowa cmentarza komunalnego w Zakrzewie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z renowacja nawierzchni alejek w Parku Kleparskim w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.