eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaśliskaPrzebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Domu Ludowego w Jaśliskach - adaptacja pomieszczeń na zaplecze Sali Widowiskowej w Jaśliskach.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105026 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Domu Ludowego w Jaśliskach – adaptacja pomieszczeń na zaplecze Sali Widowiskowej w Jaśliskach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚLISKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180515339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 171

1.5.2.) Miejscowość: Jaśliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-485

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jasliska.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasliska.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://jasliska.biuletyn.net/?bip=1&cid=1092&bsc=N

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Domu Ludowego w Jaśliskach – adaptacja pomieszczeń na zaplecze Sali Widowiskowej w Jaśliskach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b85e8fc-a1c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001626/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Domu Ludowego w Jaśliskach – adaptacja pomieszczeń na zaplecze Sali Widowiskowej w Jaśliskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejskiego Funduszu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036525/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212600,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zamówienie obejmuje w szczególności :
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Przebudowę ścian oraz stropu,
3) Wykonanie posadzek,
4) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
5) Montaż armatury wodno-kanalizacyjnej,
6) Dostawę i montaż dźwigu osobowego,
7) Wykonanie przebudowy instalacji elektrycznej,
8) Wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania,
9) Wykonanie przebudowy instalacji wodno-kanalizacyjnej

Zakres zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń Nr 0.2 – Komunikacja, 0.3 – Szatnia, 0.5 Komora chłodnicza, 0.5 – Magazyn napojów, 0.8 – Kuchnia cateringowa, 0.9 – Zmywalnia naczyń stołowych, 0.12 – toaleta damska, męska i personelu, 0.14 - Rezerwa.

1. Zamawiający informuje, iż zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie nowej instalacji elektrycznej w części budynku objętego zamówieniem.
2. Zamawiający informuje, iż w ramach wyposażenia szatni zamówienie obejmuje:
1) Dostawę i montaż wieszaków metalowych obrotowych – 8 szt. o poniższych parametrach:
- długość max. 120 cm,
- kolor czarny,
- min. 18 wieszaków na wieszanie odzieży na jednym wieszaku (łącznie min 144 wieszaki do wieszania odzieży),
- każdy wieszak na odzież oznaczony numerem (dodatkowo breloki ze stali nierdzewnej z grawerowanymi numerami dla każdego wieszaka od nr 1 do 144),
- mocowanie do ściany.
2) Dostawę i montaż rolety oddzielającej szatnię od komunikacji:
- szer. 150 cm, wys. 120 cm,
- rolety wykonana z profilu: wysokość profilu: min. 25 mm, grubość: min. 6 mm,
- kolor: aluminium anodowane C-0 lub stal szczotkowana szlachetna (INOX),
- żaluzja o ruchu pionowym,
- zwijanie: na górze, mechanizm wspomagający,
- sterowanie za pomocą silnika elektronicznego.

3. Zamawiający informuje, iż w pomieszczeniach ubikacji należy zastosować wentylację wymuszoną z wentylatorami z timerem, higrostatem i zaworem zwrotnym Ø 100 mm w miejscach oznaczonych na dokumentacji projektowej. Instalację wymuszoną należy poprowadzić przewodami wentylacyjnymi umieszczonych w stropie w suficie podwieszanym z płyt kasetonowych. W pozostałych pomieszczeniach wykorzystana będzie wentylacja grawitacyjna.
4. Zamawiający informuje, iż w ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać przebudowę istniejącego węzła wodomierzowego wraz z wykonaniem instalacji hydrantowej stalowej do hydrantu zasilanej z istniejącego przyłącza wodociągowego. Zamówienie obejmuje wykonanie hydrantu na parterze budynku (1 szt.) wraz z uwzględnieniem zasilania hydrantów projektowanych w klubie SENIOR+ (piwnica) i na piętrze budynku. Zamówienie nie obejmuje wykonania hydrantów w klubie SENIOR+ (piwnica) i na piętrze budynku lecz obejmuje wykonanie przejść rurami stalowymi przez strop do klubu SENIOR+ (piwnica) i na piętro budynku bezpośrednio pod i nad hydrantem projektowanym na parterze.
5. Zamawiający, informuję iż szyb windy jest już wykonany w konstrukcji żelbetowej / murowanej. Wymiary wewnętrzne szybu wynoszę szer. 1510 mm. dł. 1670 mm.
6. Zamawiający, informuję iż jako drzwi szybowe powinny być zastosowane drzwi aluminiowe panoramiczne przeszklone w całości.

Minimalny okres gwarancji na dźwig osobowy to 24 miesiące. Okres gwarancji na dźwig osobowy nie będzie punktowany w kryterium oceny ofert.

Szczegółowy zakres prac do wykonania precyzuje dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieszczadzka Waderka Paulina Sroka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842558438

7.3.3) Ulica: Jaśliska 110

7.3.4) Miejscowość: Jaśliska

7.3.5) Kod pocztowy: 38-485

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.