Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036525/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105026 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Domu Ludowego w Jaśliskach – adaptacja pomieszczeń na zaplecze Sali Widowiskowej w Jaśliskach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚLISKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180515339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 171
1.5.2.) Miejscowość: Jaśliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-485
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jasliska.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasliska.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://jasliska.biuletyn.net/?bip=1&cid=1092&bsc=N1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Domu Ludowego w Jaśliskach – adaptacja pomieszczeń na zaplecze Sali Widowiskowej w Jaśliskach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b85e8fc-a1c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001626/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Domu Ludowego w Jaśliskach – adaptacja pomieszczeń na zaplecze Sali Widowiskowej w Jaśliskach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejskiego Funduszu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212600,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie obejmuje w szczególności :
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Przebudowę ścian oraz stropu,
3) Wykonanie posadzek,
4) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
5) Montaż armatury wodno-kanalizacyjnej,
6) Dostawę i montaż dźwigu osobowego,
7) Wykonanie przebudowy instalacji elektrycznej,
8) Wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania,
9) Wykonanie przebudowy instalacji wodno-kanalizacyjnej
Zakres zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń Nr 0.2 – Komunikacja, 0.3 – Szatnia, 0.5 Komora chłodnicza, 0.5 – Magazyn napojów, 0.8 – Kuchnia cateringowa, 0.9 – Zmywalnia naczyń stołowych, 0.12 – toaleta damska, męska i personelu, 0.14 - Rezerwa.
1. Zamawiający informuje, iż zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie nowej instalacji elektrycznej w części budynku objętego zamówieniem.
2. Zamawiający informuje, iż w ramach wyposażenia szatni zamówienie obejmuje:
1) Dostawę i montaż wieszaków metalowych obrotowych – 8 szt. o poniższych parametrach:
- długość max. 120 cm,
- kolor czarny,
- min. 18 wieszaków na wieszanie odzieży na jednym wieszaku (łącznie min 144 wieszaki do wieszania odzieży),
- każdy wieszak na odzież oznaczony numerem (dodatkowo breloki ze stali nierdzewnej z grawerowanymi numerami dla każdego wieszaka od nr 1 do 144),
- mocowanie do ściany.
2) Dostawę i montaż rolety oddzielającej szatnię od komunikacji:
- szer. 150 cm, wys. 120 cm,
- rolety wykonana z profilu: wysokość profilu: min. 25 mm, grubość: min. 6 mm,
- kolor: aluminium anodowane C-0 lub stal szczotkowana szlachetna (INOX),
- żaluzja o ruchu pionowym,
- zwijanie: na górze, mechanizm wspomagający,
- sterowanie za pomocą silnika elektronicznego.
3. Zamawiający informuje, iż w pomieszczeniach ubikacji należy zastosować wentylację wymuszoną z wentylatorami z timerem, higrostatem i zaworem zwrotnym Ø 100 mm w miejscach oznaczonych na dokumentacji projektowej. Instalację wymuszoną należy poprowadzić przewodami wentylacyjnymi umieszczonych w stropie w suficie podwieszanym z płyt kasetonowych. W pozostałych pomieszczeniach wykorzystana będzie wentylacja grawitacyjna.
4. Zamawiający informuje, iż w ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać przebudowę istniejącego węzła wodomierzowego wraz z wykonaniem instalacji hydrantowej stalowej do hydrantu zasilanej z istniejącego przyłącza wodociągowego. Zamówienie obejmuje wykonanie hydrantu na parterze budynku (1 szt.) wraz z uwzględnieniem zasilania hydrantów projektowanych w klubie SENIOR+ (piwnica) i na piętrze budynku. Zamówienie nie obejmuje wykonania hydrantów w klubie SENIOR+ (piwnica) i na piętrze budynku lecz obejmuje wykonanie przejść rurami stalowymi przez strop do klubu SENIOR+ (piwnica) i na piętro budynku bezpośrednio pod i nad hydrantem projektowanym na parterze.
5. Zamawiający, informuję iż szyb windy jest już wykonany w konstrukcji żelbetowej / murowanej. Wymiary wewnętrzne szybu wynoszę szer. 1510 mm. dł. 1670 mm.
6. Zamawiający, informuję iż jako drzwi szybowe powinny być zastosowane drzwi aluminiowe panoramiczne przeszklone w całości.
Minimalny okres gwarancji na dźwig osobowy to 24 miesiące. Okres gwarancji na dźwig osobowy nie będzie punktowany w kryterium oceny ofert.
Szczegółowy zakres prac do wykonania precyzuje dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieszczadzka Waderka Paulina Sroka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842558438
7.3.3) Ulica: Jaśliska 110
7.3.4) Miejscowość: Jaśliska
7.3.5) Kod pocztowy: 38-485
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIESZCZADZKA WADERKA PAULINA SROKA
jakie przetargi wygrała firma
BIESZCZADZKA WADERKA PAULINA SROKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w budynku NIZP PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Skoczowie
- Rozbudowa drogi gminnej nr 106069 O ul. Myśliwca w Zdzieszowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.