Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00105171/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-22
- 2024/BZP 00083961/01 - Wynik z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KONSERWACJA ZIELENI NA WYBRANYCH NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY KĘPNO LUB BĘDĄCYCH W JEJ POSIADANIU W 2022 R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 5909400
1.5.8.) Numer faksu: 5909402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KONSERWACJA ZIELENI NA WYBRANYCH NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY KĘPNO LUB BĘDĄCYCH W JEJ POSIADANIU W 2022 R.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b6902fb-b121-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kępno. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 421150 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest "Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach stanowiących własność Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2021r."
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez składanie ofert
częściowych na:
Zadanie nr I: Pielęgnacja wraz z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej położonych
w obrębie Miasta Kępna oraz Osiedla Hanulin (z wyłączeniem skweru przy ul. Kusocińskiego w Hanulinie).
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Utrzymanie estetycznego wyglądu terenów zielonych.
2. Koszenie trawy na terenach zielonych.
3. Grabienie i usuwanie opadłych liści, gałęzi.
4. Usuwanie roślinności z traktów komunikacyjnych za pomocą środków chemicznych
i mechanicznie.
5. Oczyszczanie ławek parkowych.
6. Prace porządkowe w miejscach pamięci narodowej.
7. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.;
II. Szczegółowy zakres umowy obejmuje wykonanie następujących prac:
1. Utrzymanie estetycznego wyglądu terenów zielonych poprzez:
a) dbanie o prawidłową wegetację roślin, krzewów i drzew, trawników na terenach objętych niniejszą umową, a w tym opryskiwanie roślin, nawożenie;
b) dbałość o czystość i porządek na terenach zielonych, w tym również sprzątanie błota i innych zanieczyszczeń z przechodzących przez te tereny chodników i ścieżek,
c) utrzymanie czystości na trawnikach, w skupinach krzewów, żywopłotach, różankach i ścieżkach poprzez usunięcie zanieczyszczeń (gruz, beton, padlina, trawy, liście, gałęzie, olej, niedopałki, szkło, papiery, opakowania z tworzyw sztucznych, banery i inne nieczystości oraz przeszkody zagrażające bezpieczeństwu ruchu pieszego).
d) bieżące odchwaszczanie, usuwanie samosiewów i odrostów korzeniowych,
e) usuwanie posuszu i połamanych gałęzi z korony drzew, oraz gałęzi zwisających nad ścieżkami
f) usuwanie skutków zdarzeń innych (zdarzeń związanych z siłami przyrody oraz dewastacji terenów i urządzeń),
g) usuwanie odpadów, a w szczególności szkła, niedopałków papierosów, plastików, papieru odchodów itp. z terenów objętych niniejszą umową - z wyjątkiem opróżniania koszy ulicznych na odpady,
h) pielęgnacja żywopłotów i krzewów poprzez ukształtowanie pokroju naturalnego lub sztucznego polegająca na cięciu pędów niezdrewniałych wraz z odchwaszczeniem i wywozem odpadów
i) odchwaszczanie, usuwanie samosiewów i odrostów korzeniowych,
j) ręczne odchwaszczanie rabat z bylinami - z częstotliwością co 2 tygodnie w okresie od kwietnia do września (nie mniej niż 12 razy),
k) odchwaszczanie trawników środkami chwastobójczymi - z częstotliwością 2 razy w całym okresie obowiązywania umowy,
l) nawożenie trawników i roślin zgodnie z zaleceniami producenta nawozu i terminami dostosowanymi do stanu trawnika i roślin - z częstotliwością 3 razy w całym okresie obowiązywania umowy,
m) zwalczanie chorób i szkodników roślin,
n) poprawianie przesuniętej włókniny przeciw chwastom lub naprawa uszkodzonej włókniny w obrębie rabat z bylinami,
o) usuwanie przekwitniętych kwiatów, kwiatostanów oraz uschniętych części roślin,
p) oczyszczanie drzew z odrostów,
q) cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów,
r) odmładzanie skupin krzewów,
s) usuwanie opadłych liści, gałęzi i obumarłych części roślin i innych odpadów zgromadzonych w obrębie rabat z bylinami (w miejscach wyłożonych kamieniem ozdobnym usuwanie wykonać wyłącznie dmuchawą ogrodową),
t) utrzymanie ciągów pieszych w czystości poprzez ręczne zamiatanie i odchwaszczanie.
u) bieżące uzupełnianie kory lub kamienia ozdobnego.
2. Koszenie trawy na terenach zielonych w sposób:
a) trawniki określone w załączniku nr 1 do OPZ należy kosić w okresie od maja do października, 2 razy w miesiącu ( najlepiej w 2 i 4 tygodniu miesiąca, uwzględniając warunki pogodowe), lub raz w miesiącu (najlepiej w 4 tygodniu miesiąca, uwzględniając warunki pogodowe) zgodnie z częstotliwością wskazaną w załączniku nr 2 do OPZ,
b) aby wysokość trawy po skoszeniu wynosiła od 4 do 8 cm, za wyjątkiem terenów podanych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji gdzie dopuszcza się wysokość trawy 15 cm,
c) przy równoczesnym podkoszeniu trawy przy elementach architektonicznych i wyposażeniach, nawierzchniach, drzewach, skupinach krzewów, rabatach itp.
d) przy użyciu odpowiednich środków technicznych przystosowanych do wykonywania tego rodzaju prac,
e) zbieranie i wywożenie skoszonej trawy z terenów podanych w załączniku nr 1 do niniejszego OPZ,
f) pierwsze wiosenne koszenie traw należy zrealizować najpóźniej do dnia 6 maja 2023r.
3. Grabienie i usuwanie opadłych liści, gałęzi z terenów wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego OPZ (trawniki, zieleńce, alejki, chodniki). Usługa obejmuje:
a) wiosenne wygrabienie liści i zanieczyszczeń pozimowych spod drzew, skupin krzewów i z trawników wraz z wywozem, które należy zrealizować najpóźniej do dnia 12 kwietnia 2023r.
b) jesienne systematyczne wygrabienie liści i innych zanieczyszczeń wraz z ich wywozem, które należy zrealizować najpóźniej do dnia 13 grudnia 2023r.
4. Usuwanie roślinności z traktów komunikacyjnych za pomocą środków chemicznych (nie zawierających glifosatu) i mechanicznie, a także odtwarzanie ścieżek i alejek parkowych. Usługa gracowania dotyczy również usuwania roślinności na linii skrajnej z chodnikami dla pieszych, jezdnią, parkingami. Utrzymywanie traktów komunikacyjnych w czystości.
5. Oczyszczanie ławek parkowych z zanieczyszczeń wraz z demontażem i utylizacją uszkodzonych elementów konstrukcyjnych ławek.
6. Prace porządkowe w następujących miejscach pamięci narodowej:
a) Kępno, ulica Księdza Mariana Magnuszewskiego - miejsce pamięci osób pomordowanych przez Powiatowy Urząd Bezpieczeństwa Publicznego w Kępnie w latach 1945-1956,
b) miejscowość Przybyszów - Korzeń; pomnik ku pamięci Powstańców Wielkopolskich.
Obowiązek ten realizowany będzie poprzez sprzątanie, usuwanie chwastów, przycinanie trawy, mycie pomników i zamiatanie w/w miejsc z częstotliwością podaną w załączniku nr 2 do SOPZ. Usługa nie obejmuje napraw konstrukcji budowli, malowania, kosztów okolicznościowych zniczy i kwiatów.
7. Transport zebranych odpadów poprzez zebranie i wywiezienie do RIPOK-u wszelkich zanieczyszczeń i odpadów powstałych i zebranych podczas wykonywania wszystkich prac, których mowa w pkt 1-7. W przypadku awarii Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) transport odpadów nastąpi do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach stanowiących własność Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2023r."
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez składanie ofert
częściowych na: dostawę, nasadzenia i pielęgnację roślin gazonach, klombach, kwietnikach i wieżach kwiatowych na terenie miasta Kępna w 2023 r.
Zakres zamówienia w zakresie części 2 obejmuje:
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Pielęgnację terenów zielonych .
2. Dostawę, nasadzenia i pielęgnację kwiatów w gazonach, klombach, kwietnikach i wieżach kwiatowych, w dwóch terminach
" bratki wielkokwiatowe i bratki drobnokwiatowe, stokrotka pełna, niezapominajka, jaskier, - Termin nasadzeń oraz sposób nasadzeń (kompozycji kwiatowych) zostanie uzgodniony z Zamawiającym i dostosowany będzie do warunków atmosferycznych (brak przymrozków, opadów śniegu) jednak w terminie nieprzekraczalnym do 8 kwietnia 2023r
" ipomoea (różne rodzaje), koleus, pelargonia zwisająca czerwona i różowa, aksamitka różnokolorowa, begonia stale kwitnąca różnokolorowa, biała margaretka (argyranthenum), kocanka, lawenda, canna, pelargonia rabatowa, starzec, surfinia różnokolorowa, szałwia, petunia, plectranthus, bidens, Bluszczyk kurdybanek, werbena, rozplenica japońska, hakonechloa smukła, zielistka - Termin nasadzeń oraz sposób nasadzeń (kompozycji kwiatowych) zostanie uzgodniony z Zamawiającym, nasadzenia należy wykonać nie później niż do dnia 7 czerwca 2023r.
3. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.;
II. Szczegółowy zakres umowy obejmuje wykonanie następujących prac:
1. Pielęgnacja terenów zielonych:
1.1. Przedmiot umowy, obejmuje następujące prace:
a) sprzątanie i usuwanie odpadów dwa razy w tygodniu;
b) nawożenie roślin nie mniej niż 2 razy w okresie obowiązywania umowy;
c) przycinanie roślin nie mniej niż 2 razy w okresie obowiązywania umowy; utrzymywanie formowanego kształtu wybranych roślin,
d) usuwanie przekwitniętych kwiatostanów z roślin wieloletnich i cebulowych,
e) jesienne przygotowanie roślin do zimy w tym: wiązanie traw, cięcie lawendy, szałwii i liliowców itp. oraz pozimowe uprzątnięcie zabezpieczeń jak i cięcie roślin;
f) utrzymanie prawidłowej wegetacji roślin poprzez bieżące podlewanie drzew, rabat z krzewami i bylinami i innych roślin rosnących na terenach zielonych o których mowa w ust. 1, w okresie od początku maja do końca września w terminach dostosowanych do warunków pogodowych (brak deszczu, susza, wysokie temperatury) w celu zachowania właściwego wzrostu i rozwoju roślin - z częstotliwością nie mniejszą niż 3 razy w tygodniu. Zamawiający szacuje, że w ww. okresie suma podlewań wyniesie 60 razy. W przypadku wysokich temperatur podlewanie należy przeprowadzać w godzinach od 18.00 do 8.00,
g) Zamawiający użyczy nieodpłatnie na czas obowiązywania umowy "stojak hydrantowy" wraz z wyposażeniem, służący do podlewania terenów zieleni z punktów czerpalnych wskazanych przez Zamawiającego. Koszty zużycia wody przy korzystaniu ze stojaka hydrantowego w celu wykonywania umowy obciążają Zamawiającego;
h) koszenie i zebranie skoszonej trawy w okresie od maja do października, z terenów klombów obsianych trawą z częstotliwością dostoswaną do zachowania stałej wysokości trawy wynoszącej 8 cm;
i) uzupełnianie na bieżąco brakujących roślin;
j) poprawianie przesuniętej włókniny przeciw chwastom lub naprawa uszkodzonej włókniny w obrębie rabat z bylinami;
k) zwalczanie chorób i szkodników roślin, w tym mączniaka na klonach rosnących na rynku,
l) oczyszczanie drzew z odrostów,
m) cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów,
n) odmładzanie skupin krzewów,
o) usuwanie opadłych liści, gałęzi i obumarłych części roślin i innych odpadów zgromadzonych w obrębie rabat z bylinami ( w miejscach wyłożonych kamieniem ozdobnym usuwanie wykonać wyłącznie dmuchawą ogrodową),
p) utrzymanie nasadzeń w konstrukcjach kwiatowych,
q) zdjęcie po okresie zimowym zabezpieczeń z drzew i krzewów oraz zabezpieczenie ich na kolejny okres zimowy,
r) zebranie, usuniecie i utylizacja odpadów, w tym odpadów biodegradowalnych (nie dotyczy opróżniania koszy na odpady usytuowane w obrębie klombów),
s) utrzymanie ciągów pieszych w czystości poprzez ręczne zamiatanie i odchwaszczanie
t) bieżące uzupełnianie kory lub kamienia ozdobnego,
u) mycie kolorowych donic Gianto.
1.2. Wykonawca zobowiązuje się do pielęgnowania następujących terenów zielonych :
" tereny zielone na kępińskim Rynku, tj.:
klomb wokół komory klimatyzacyjnej przy ratuszu o powierzchni ok. 22 m2;
klomby na południowej pierzei rynku o powierzchni ok. 180 m2;
klomb na północnej pierzei rynku o powierzchni ok. 100 m2;
klomb wokół pomnika o powierzchni 50 m2;
tereny pod drzewami (wraz z pielęgnacją drzew) na kępińskim Rynku (ograniczone obrzeżami) - wokół 53 sztuk drzew, o łącznej powierzchni terenu ok. 35 m2 ;
klomby wokół drzew rosnących przy kępińskim ratuszu (2 jodły) o łącznej powierzchni 28 m2 ;
" klomby przy ul. Wawrzyniaka oraz klomby na skrzyżowaniu z ul. Obrońców Pokoju (o łącznej powierzchni ok. 70m2 );
" klomb na rondzie Kombatantów o powierzchni 95 m2;
" klomb na rondzie przy ul. Cichy Zaułek o powierzchni 55 m2;
" miejsce wokół tablicy pamiątkowej u zbiegu ulic Młyńskiej i Granicznej o powierzchni 20 m2;
" klomb na terenie tzw. "małego parku" przy ulicy Ks. P. Wawrzyniaka o powierzchni 40 m2;
" klomby przy ul. Staszica, na skrzyżowaniu ul. Staszica z ul. Kościelną oraz skrzyżowaniu
ul. Staszica z ul. Broniewskiego (o łącznej powierzchni ok. 100 m2 );
" klomb przy ul. Zamkowej o łącznej powierzchni 20 m2;
" klomb przy ul. Zachodniej (miedzy dworcem Kępno-Zachód a ul. Broniewskiego) o powierzchni 220 m2;
" 4 szt. donic obsadzonych bukszpanem, ul. Krótka;
" klomb przy skrzyżowaniu ul. Grabowskiej z drogą gminną w kierunku zakładu produkcji pianki poliuretanowej o powierzchni 355 m2;
" klomby przy ul. Rzeźnickiej o łącznej powierzchni około 260 m2 ;
" 4 szt. donic obsadzonych roślinami wieloletnimi na przystanku przy ul. Broniewskiego.
2. Dostawę, nasadzenia i pielęgnację kwiatów w gazonach, klombach, kwietnikach i wieżach kwiatowych, w dwóch terminach.
2.1. Przedmiot umowy, obejmuje następujące prace:
a) przygotowanie ziemi do nasadzeń kwiatów, uzupełnienie ziemi;
b) montaż i demontaż wież kwiatowych (11 szt.) i kwietników wiszących (15 szt.) wraz z ich przechowaniem w okresie zimowym;
c) posadzenie kwiatów w ilości ok. 25 - 30 szt. kwiatów/m2 klombów, o których mowa w §3 ust.1 i w §3 ust. 2 w ilościach w nim wskazanych;
d) odchwaszczanie i nawożenie kwiatów;
e) nawożenie kwiatów nie mniej niż 2 razy w okresie obowiązywania umowy;
f) uzupełnianie na bieżąco brakujących kwiatów;
g) usuwanie na bieżąco zwiędłych kwiatów;
h) jednorazowe obfite podlanie roślin przy nasadzeniu;
i) utrzymanie prawidłowej wegetacji roślin poprzez bieżące podlewanie kwiatów w okresie od początku maja od końca września rosnących w gazonach, wieżach kwiatowych
i kwietnikach z częstotliwością średnio 3 razy w tygodniu. Termin podlewania zostanie dostosowany do panujących warunków atmosferycznych (brak deszczu, wysoka temperatura), dlatego jego częstotliwość jest ruchoma. Zamawiający szacuje, że w ww. okresie suma podlewań wyniesie nie mniej niż 60 razy;
j) utrzymanie prawidłowej wegetacji roślin poprzez bieżące podlewanie kwiatów w okresie od początku maja od końca września rosnących w klombach, o których mowa w § 3 pkt 1 z częstotliwością średnio 3 razy w tygodniu. Termin podlewania zostanie dostosowany do panujących warunków atmosferycznych (brak deszczu, wysoka temperatura), dlatego jego częstotliwość jest ruchoma. Zamawiający szacuje, że w ww. okresie suma podlewań wyniesie nie mniej niż 40 razy;
k) mycie kolorowych donic Gianto ustawionych na Rynku, ul. Sienkiewicza, ul. Krótkiej oraz ul. Rzeźnickiej;
l) przygotowanie do zimy poprzez uprzątnięcie kwiatów z gazonów, klombów, kwietników;
m) ażurowe jaja w ilości i wymiarach podstawy do obsadzenia: 2 szt - ?50 x 25h, 2 szt. - ?75 x 37h, 2szt. - ?100 x 50h, należy wyłożyć agrowłókniną i wysypać ziemią w celu posadzenia kwiatów.
3. Transport zebranych odpadów poprzez zebranie i wywiezienie do RIPOK-u wszelkich zanieczyszczeń i odpadów powstałych i zebranych podczas wykonywania wszystkich prac. W przypadku awarii Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) transport odpadów nastąpi do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr III: "Umowa o pielęgnację wraz z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej położonych przy skwerze Pocztowym, skwerze przy ul. Lipowej, skwerze przy ul. Spółdzielczej, skwerze przy ul. Sportowej w Kępnie oraz skwerze przy ul. Kusocińskiego w Hanulinie w 2023r"
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Pielęgnację terenów zielonych w poniższych lokalizacjach:
a) Skwerze Pocztowym w Kępnie (działka nr 1966/2 o powierzchni 1,194 m2),
b) Skwerze przy ul. Lipowej (działki nr 1597 i 162/1 o powierzchni ok. 1100m2),
c) Skwerze przy ul. Spółdzielczej w Kępnie ( działka nr 1867 o powierzchni 2.176 m2)
d) Skwerze przy ul. Sportowej w Kępnie (działka nr 912/1, i część działki 938/1 o powierzchni ok. 1.964 m?)
e) Skwerze przy ul. Kusocińskiego w Hanulinie (część działki 530/5 o powierzchni ok. 1865 m2).
2. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.;
II. Szczegółowy zakres umowy opisany jest w załaczniku nr 4C - umowa oraz w załaczniku nr 8C - SOPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowejA. W zakresie części 1:
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi, których czas trwania wynosił co najmniej 8 miesięcy polegające na pielęgnacji terenów zielonych w szczególności polegających na koszeniu, sprzątaniu, grabieniu liści, formowaniu żywopłotów itp. o wartości minimum 130.000 zł brutto każde świadczenie.
b) Warunek ten, w zakresie narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi (wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami), co najmniej:
- jedna kosiarkami samojezdnymi,
- dwiema kosiarkami spalinowymi;
- samochód dostawczo-transportowy
- 4 kosami spalinowymi;
- jedną piłą spalinową;
B. w zakresie części 2:
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi, których czas trwania wynosił co najmniej 8 miesięcy polegających na dostawie, nasadzeniu i pielęgnacji roślin w szczególności polegających na dostawie i nasadzeniu roślin jednorocznych, pielęgnacji roślin jednorocznych, wieloletnich i cebulowych, sprzątaniu, grabieniu liści, formowanie żywopłotów itp. o wartości minimum 90.000 zł brutto każde świadczenie.
b) Warunek ten, w zakresie narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi (wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami), co najmniej:
- jeden samochód dostawczo-transportowy
- jedna kosiarka spalinowymi;
- jedna kosa spalinowa;
- jedna piła spalinowa;
- jeden opryskiwacz ręczny
- sprzętem do podlewania (beczka 1000l, wąż do podlewania o długości 50 m, dwie konewki)
- jedne nożyce spalinowe do żywopłotu
- jeden odkurzacz do liści
c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej niżej wymienionymi osobami: wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona będzie 1 osoba - ogrodnik z ukończoną szkołą ogrodniczą (zasadniczą lub średnią) lub uczelnią wyższą (kierunek związany z przedmiotem zamówienia), który posiada co najmniej roczne doświadczenie w pracach związanych z utrzymaniem zieleni.
C. w zakresie części 3:
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi, których czas trwania wynosił co najmniej 6 miesięcy polegających na zakładaniu lub pielęgnacji terenów zielonych w szczególności polegających na koszeniu, sprzątaniu, grabieniu liści, formowaniu żywopłotów, obsłudze systemu nawadniającego itp. o wartości minimum 50.000 zł brutto każde świadczenie.
b) Warunek ten, w zakresie narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi (wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami), co najmniej:
- jeden samochód dostawczo-transportowy
- jedna kosiarka spalinowymi;
- jedna kosa spalinowa;
- jedna piła spalinowa;
- jeden opryskiwacz ręczny
- sprzętem do podlewania (beczka 1000l, wąż do podlewania o długości 50 m, dwie konewki)
- jedne nożyce spalinowe do żywopłotu
- jeden odkurzacz do liści
c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej niżej wymienionymi osobami: wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona będzie 1 osoba - ogrodnik z ukończoną szkołą ogrodniczą (zasadniczą lub średnią) lub uczelnią wyższą (kierunek związany z przedmiotem zamówienia), który posiada co najmniej roczne doświadczenie w pracach związanych z utrzymaniem zieleni.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.
10 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;; wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicamiRzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub
CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie
otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego
działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej
tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w
przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed ich złożeniem.;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zad. 1 - 3 000.00 PLNZad. 2 - 1 800.00 PLN
Zad. 3 - 1 000.00 PLN
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-02 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-02 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-31
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Świadczenie usług pełnienia funkcji KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Remont i modernizacja zabytkowych budynków: LO Nr 1 im. mjra H. Sucharskiego w Kępnie i Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie
- Usługa polegająca na sprzątaniu obiektu krytej pływalni QARIUM Kępno przy ul. Sportowej 11 w Kępnie.
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej
- Zamówienie usług z zakresu ochrony ppoż. i utrzymania infrastruktury leśnej w Nadleśnictwie Bolewice na rok 2025
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych na terenie miasta Przemyśla w 2025 roku
- Wykonanie nasadzeń i pielęgnacji drzew i krzewów
- Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Syców w roku 2025
- Cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów, zabiegi pielęgnacyjne drzew młodych oraz usuwanie drzew na terenie miasta i gminy Swarzędz
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.