Og³oszenie z dnia 2021-07-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00111316/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-12
- 2021/BZP 00128919/01 - Wynik z dnia 2021-07-28
Og³oszenie nr 2021/BZP 00105147 z dnia 2021-07-06 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290630
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684750615
1.5.8.) Numer faksu: 684750602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@loro.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.loro.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-03d8cc1a-de33-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00105147
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.loro.pl https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.loro.pl https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePuap. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePuap ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej ePUAP.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej – dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
6. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub ID postêpowania.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta i za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywania informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@loro.pl
8. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta i za³±czniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania w/w dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@loro.pl
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca obowi±zku informacyjnego wynikaj±ca z rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) znajduje siê w SWZ rozdzia³ XXVI. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.TP.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi obejmuj±cej serwis, konserwacjê oraz nadzór eksploatacyjny oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i Impuls.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w projektowanych postanowieniach umowy za³±cznik nr 3 do SWZ wraz z za³±cznikami.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium najni¿szej ceny.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najni¿sz± cen±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje przynajmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug serwisu pogwarancyjnego i konserwacji zintegrowanego systemu informatycznego o warto¶ci minimum 100 000,00 z³ bruttooraz
dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym, a w szczególno¶ci dysponuje serwisem online umo¿liwiaj±cym realizacjê nastêpuj±cych funkcji: (1) wysy³anie zg³oszeñ serwisowych b³êdów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, (2) powiadamianie zwrotne o statusie obs³ugi wys³anych zg³oszeñ, (3) dostêp do tre¶ci historycznych zg³oszeñ serwisowych wysy³anych przez Zamawiaj±cego w okresie ostatnich 24 miesiêcy, (4) serwis FAQ zawieraj±cy odpowiedzi na najczê¶ciej zadawane przez klientów pytania, (5) baza wiedzy zawieraj±cy dane co najmniej z 24 miesiêcy, obejmuj±ce przynajmniej: materia³y szkoleniowe dotycz±ce pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych Oracle zawieraj±cych wa¿ne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawieraj±cych tre¶æ aktów prawnych powi±zanych z oprogramowaniem aplikacyjnym, (6) publikowanie na bie¿±co wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, wa¿nych komunikatach oraz udostêpnianie tych informacji przez kana³ RSS, (7) wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiaj±cego oraz instrukcje dla u¿ytkowników zamieszczane na serwerze sftp lub udostêpniane poprzez serwis Help Desk.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug w celu po¶wiadczenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie art. 112 ust. 2 pkt. 4 – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ
2) o¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce posiadania niezbêdnego potencja³u technicznego w celu po¶wiadczenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie art. 112 ust. 2 pkt. 4 – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy opisa³ wszelkie zmiany umowy w § 18 [ZMIANY UMOWY].7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-14 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-12
2021-07-06 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- "¦wiadczenie us³ug geodezyjnych w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL w ¦wiebodzinie w roku 2025 i 2026"
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w ¦wiebodzinie
- Budowa drogi gminnej wraz z budow± o¶wietlenia w Chociulach
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opieka serwisowa oprogramowania, w tym InfoMedica/AMMS
- "Us³uga serwisowa dotycz±ca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Dostawa i wdro¿enie oprogramowania Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
- US£UGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz G³ogowie.
- Audyt bezpieczeñstwa infrastruktury informatycznej.
wiêcej: Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.