Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00499453/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
- 2023/BZP 00148753/01 - Wynik z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00155920/01 - Wynik z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROCIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 747 24 31
1.5.8.) Numer faksu: +48 62 747 33 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-jarocinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7042351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36488b24-512f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031983/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie kształcenia zawodowego oraz zwalczanie i zapobieganie skutkom epidemii COVID-19 w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie, w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie oraz w Zespole Szkół Przyrodniczo – Biznesowych w Tarcach2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499453
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-OZPI.272.2.13.2022.JM3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 231085,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego, w ramach:- Projektu pn.: „Wsparcie kształcenia zawodowego oraz zwalczanie i zapobieganie skutkom epidemii COVID-19 w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19
finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Część I – Kurs dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie – Kurs wózki widłowe
Szczegóły dotyczące kursu:
- tematyka kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne nauki jazdy wózkami widłowymi z napędem,
- liczba uczestników kursu: 10 osób (1 grupa),
- czas trwania kursu dla grupy: 49 godzin (1 godzina to 45 minut),
- godziny i dni przeprowadzania kursu: od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota – niedziela),
- forma ukończenia kursu: Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem uczestników do egzaminu państwowego i z jego przeprowadzeniem; należy dostarczyć do Zamawiającego informację o terminie i wyniku egzaminu państwowego, koszt egzaminu państwowego (1 podejście) należy wliczyć do jednostkowego kosztu kursu, egzamin powinien się odbyć niezwłocznie po zakończeniu kursu,
- dokumenty, które Wykonawca dostarczy w celu potwierdzenia ukończenia kursu/uzyskania kwalifikacji:
-zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu,
- zaświadczenie kwalifikacyjne UDT (jeżeli egzamin państwowy dla uczestnika kursu zakończył się ze skutkiem pozytywnym),
- termin realizacji kursu: zakończenie nie później niż 30 kwietnia 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i przedłożonym przed podpisaniem umowy,
- miejsce realizacji kursu: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić miejsce realizacji na terenie Jarocina.*
* Zamawiający dopuszcza realizację kursu poza terenem Jarocina, jednak na terenie województwa wielkopolskiego. W przypadku kursu, który odbywa się poza terenem Jarocina, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt transport uczestników ze szkoły do miejsca odbywania kursów oraz ich powrót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego, w ramach:- Projektu pn.: „Wsparcie kształcenia zawodowego oraz zwalczanie i zapobieganie skutkom epidemii COVID-19 w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19
finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.Część II – Kurs dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie – Kurs barmański
Szczegóły dotyczące kursu:
- tematyka kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu: miksologia, sylwetka barmana, charakterystyka pracy barmana w różnych typach lokali gastronomicznych, prezentacja sprzętu barmańskiego i typów szkła barowego, miary barowe, technologia napojów alkoholowych, towaroznawstwo alkoholowe, historia, charakterystyka, klasyfikacje i znane marki poszczególnych rodzajów alkoholi, zasady profesjonalnej degustacji i oceny alkoholi, przyrządzanie koktajli, drinków, szotów i innych napojów alkoholowych i bezalkoholowych, zaawansowane techniki dekorowania drinków, sposoby podawania różnego rodzaju alkoholi (drinków), nalewania odpowiednich porcji alkoholu „z ręki” bez używania miarek barowych, ergonomia pracy za barem, podstawy wiedzy o winie, podawanie wina, obsługa gościa przy barze i na Sali, piwo, nalewanie i serwowanie piwa,
- liczba uczestników kursu: 10 osób (1 grupa),
- czas trwania kursu dla grupy: 24 godziny (1 godzina to 45 minut),
- godziny i dni przeprowadzania kursu: od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota – niedziela),
- forma ukończenia kursu: egzamin,
- dokumenty, które Wykonawca dostarczy w celu potwierdzenia ukończenia kursu/uzyskania kwalifikacji:
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu,
- termin realizacji kursu: zakończenie nie później niż 30 kwietnia 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i przedłożonym przed podpisaniem umowy,
- miejsce realizacji kursu: sale szkoleniowe udostępnione przez Zamawiającego na terenie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 10933,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego, w ramach:- Projektu pn.: „Wsparcie kształcenia zawodowego oraz zwalczanie i zapobieganie skutkom epidemii COVID-19 w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19
finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Część III – Kurs dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie – Kurs obsługi programu INSERT
Szczegóły dotyczące kursu:
- tematyka kursu: obsługa systemu finansowo – księgowego (od instalacji i konfiguracji), omówienie budowy programu oraz najważniejszych funkcji, m.in. ewidencji kartotek kontrahentów wraz z możliwością weryfikacji ich statusu VAT, administrowania planem kont, dekretacji i księgowania, obsługi środków trwałych, zarządzania rozrachunkami, podzielonej płatności czy ewidencji i rozliczania podatku VAT wraz z obsługą JPK VAT,
- liczba uczestników kursu: 8 osób (1 grupa),
- czas trwania kursu dla grupy: 30 godzin (1 godzina to 45 minut),
- godziny i dni przeprowadzania kursu: od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota – niedziela),
- forma ukończenia kursu: egzamin,
- dokumenty, które Wykonawca dostarczy w celu potwierdzenia ukończenia kursu/uzyskania kwalifikacji:
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu,
- termin realizacji kursu: zakończenie nie później niż 30 kwietnia 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i przedłożonym przed podpisaniem umowy,
- miejsce realizacji kursu: sale szkoleniowe udostępnione przez Zamawiającego na terenie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 5226,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego, w ramach:- Projektu pn.: „Wsparcie kształcenia zawodowego oraz zwalczanie i zapobieganie skutkom epidemii COVID-19 w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19
finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Część IV – Kurs dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie – Kurs projektowania i druku 3D
Szczegóły dotyczące kursu:
- tematyka kursu: zasady doboru drukarek do swoich potrzeb, technologie druku 3D, podstawy modelowania, zasady doboru materiałów do różnych typów wydruku, zasady eksploatacji i serwisu drukarek,
- liczba uczestników kursu: 8 osób (1 grupa),
- czas trwania kursu dla grupy: 24 godziny (1 godzina to 45 minut),
- godziny i dni przeprowadzania kursu: od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota – niedziela),
- forma ukończenia kursu: egzamin,
- dokumenty, które Wykonawca dostarczy w celu potwierdzenia ukończenia kursu/uzyskania kwalifikacji:
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu,
- termin realizacji kursu: zakończenie nie później niż 30 kwietnia 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i przedłożonym przed podpisaniem umowy,
- miejsce realizacji kursu: sale szkoleniowe udostępnione przez Zamawiającego na terenie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 7600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego, w ramach:- Projektu pn.: „Wsparcie kształcenia zawodowego oraz zwalczanie i zapobieganie skutkom epidemii COVID-19 w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19
finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Część V – Kurs dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie – Kurs wózki widłowe
Szczegóły dotyczące kursu:
- tematyka kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne nauki jazdy wózkami widłowymi z napędem,
- liczba uczestników kursu: 10 osób (1 grupa),
- czas trwania kursu dla grupy: 49 godzin (1 godzina to 45 minut),
- godziny i dni przeprowadzania kursu: od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota – niedziela),
- forma ukończenia kursu: Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem uczestników do egzaminu państwowego i z jego przeprowadzeniem; należy dostarczyć do Zamawiającego informację o terminie i wyniku egzaminu państwowego, koszt egzaminu państwowego (1 podejście) należy wliczyć do jednostkowego kosztu kursu, egzamin powinien się odbyć niezwłocznie po zakończeniu kursu,
- dokumenty, które Wykonawca dostarczy w celu potwierdzenia ukończenia kursu/uzyskania kwalifikacji:
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu,
- zaświadczenie kwalifikacyjne UDT (jeżeli egzamin państwowy dla uczestnika kursu zakończył się ze skutkiem pozytywnym),
- termin realizacji kursu: zakończenie nie później niż 30 kwietnia 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i przedłożonym przed podpisaniem umowy,
- miejsce realizacji kursu: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić miejsce realizacji na terenie Jarocina. *
* Zamawiający dopuszcza realizację kursu poza terenem Jarocina, jednak na terenie województwa wielkopolskiego. W przypadku kursu, który odbywa się poza terenem Jarocina, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt transport uczestników ze szkoły do miejsca odbywania kursów oraz ich powrót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego, w ramach:- Projektu pn.: „Wsparcie kształcenia zawodowego oraz zwalczanie i zapobieganie skutkom epidemii COVID-19 w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19
finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Część VI – Kurs dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie – Kurs spawania metodą MAG
Szczegóły dotyczące kursu:
- tematyka kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135),
- liczba uczestników kursu: 10 osób (1 grupa),
- czas trwania kursu dla grupy: 145 godzin (1 godzina to 45 minut),
- godziny i dni przeprowadzania kursu: od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota – niedziela),
- forma ukończenia kursu: Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem uczestników do egzaminu państwowego i z jego przeprowadzeniem; należy dostarczyć do Zamawiającego informację o terminie i wyniku egzaminu państwowego, koszt egzaminu państwowego (1 podejście) należy wliczyć do jednostkowego kosztu kursu, egzamin powinien się odbyć niezwłocznie po zakończeniu kursu,
- dokumenty, które Wykonawca dostarczy w celu potwierdzenia ukończenia kursu/uzyskania kwalifikacji:
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu,
- książeczka spawacza wydana przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach (jeżeli egzamin państwowy dla uczestnika kursu zakończył się ze skutkiem pozytywnym),
- świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza wystawione przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach (jeżeli egzamin państwowy dla uczestnika kursu zakończył się ze skutkiem pozytywnym),
- termin realizacji kursu: zakończenie nie później niż 30 kwietnia 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i przedłożonym przed podpisaniem umowy,
- miejsce realizacji kursu: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić miejsce realizacji na terenie Jarocina.*
* Zamawiający dopuszcza realizację kursu poza terenem Jarocina, jednak na terenie województwa wielkopolskiego. W przypadku kursu, który odbywa się poza terenem Jarocina, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt transport uczestników ze szkoły do miejsca odbywania kursów oraz ich powrót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego, w ramach:- Projektu pn.: „Wsparcie kształcenia zawodowego oraz zwalczanie i zapobieganie skutkom epidemii COVID-19 w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19
finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Część VII – Kurs dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie – Kurs prawo jazdy B+E
Szczegóły dotyczące kursu:
- tematyka kursu: poznanie zasad i umiejętności pozwalających kierować zespołem pojazdów składającym się z pojazdu określonego w kategorii B (DMC do 3,5 tony) oraz przyczepy, której RMC nie przekracza RMC pojazdu ciągnącego, teoretycznie pozwala na poruszanie się zestawem pojazdów o masie do 7000 kg,
- liczba uczestników kursu: 5 osób (1 grupa),
- czas trwania kursu dla grupy: 35 godzin (20 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznych),
- godziny i dni przeprowadzania kursu: od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota – niedziela),
- forma ukończenia kursu: Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem uczestników do egzaminu państwowego i z jego przeprowadzeniem; należy dostarczyć do Zamawiającego informację o terminie i wyniku egzaminu państwowego, koszt egzaminu państwowego (1 podejście) należy wliczyć do jednostkowego kosztu kursu, egzamin powinien się odbyć niezwłocznie po zakończeniu kursu,
- dokumenty, które Wykonawca dostarczy w celu potwierdzenia ukończenia kursu/uzyskania kwalifikacji:
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu,
- termin realizacji kursu: zakończenie nie później niż 30 kwietnia 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i przedłożonym przed podpisaniem umowy,
- miejsce realizacji kursu: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić miejsce realizacji na terenie Jarocina.*
* Zamawiający dopuszcza realizację kursu poza terenem Jarocina, jednak na terenie województwa wielkopolskiego. W przypadku kursu, który odbywa się poza terenem Jarocina, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt transport uczestników ze szkoły do miejsca odbywania kursów oraz ich powrót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 17437,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego, w ramach:- Projektu pn.: „Wsparcie kształcenia zawodowego oraz zwalczanie i zapobieganie skutkom epidemii COVID-19 w Zespole Szkół Przyrodniczo – Biznesowych w Tarcach” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19
finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Część VIII – Kurs dla uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczo – Biznesowych w Tarcach – Kurs operatorów kombajnów zbożowych, sieczkarni samojezdnych, kosiarek pokosowych oraz pras wysokiego stopnia zgniotu
Szczegóły dotyczące kursu:
- tematyka kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne obsługi kombajnów zbożowych, sieczkarni samojezdnych, kosiarek pokosowych oraz pras wysokiego stopnia zgniotu,
- liczba uczestników kursu: 14 osób (1 grupa),
- czas trwania kursu dla grupy: 40 godzin (17 godzin zajęć teoretycznych oraz 23 godziny zajęć praktycznych),
- godziny i dni przeprowadzania kursu: od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota – niedziela),
- forma ukończenia kursu: egzamin wewnętrzny, który powinien odbyć się niezwłocznie po zakończeniu kursu,
- dokumenty, które Wykonawca dostarczy w celu potwierdzenia ukończenia kursu/uzyskania kwalifikacji:
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu,
- termin realizacji kursu: zakończenie nie później niż 30 kwietnia 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i przedłożonym przed podpisaniem umowy,
- miejsce realizacji kursu: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić miejsce realizacji na terenie Tarce.**
** Zamawiający dopuszcza realizację kursu poza terenem Tarce, jednak na terenie województwa wielkopolskiego. W przypadku kursu, który odbywa się poza terenem Tarce, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt transport uczestników ze szkoły do miejsca odbywania kursów oraz ich powrót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 16800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego, w ramach:- Projektu pn.: „Wsparcie kształcenia zawodowego oraz zwalczanie i zapobieganie skutkom epidemii COVID-19 w Zespole Szkół Przyrodniczo – Biznesowych w Tarcach” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19
finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Część IX – Kurs dla uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczo – Biznesowych w Tarcach – Kurs inseminatora
Szczegóły dotyczące kursu:
- tematyka kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu anatomii i fizjologii układu rozrodczego krów i loch oraz ich inseminacji, pozyskiwania, konserwowania i przygotowania nasienia do przeprowadzania zabiegu; zagadnienia z zakresu obowiązującej dokumentacji hodowlanej, realizacji programów oceny i selekcji rozpłodników, zakresu i metod prowadzonej w Polsce oceny wartości użytkowej i hodowlanej i wykorzystania ich wyników oraz marketingu i doradztwa hodowlanego,
- liczba uczestników kursu: 16 osób (1 grupa),
- czas trwania kursu dla grupy: 50 godzin (20 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych),
-godziny i dni przeprowadzania kursu: od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota – niedziela),
- forma ukończenia kursu: egzamin,
- dokumenty, które Wykonawca dostarczy w celu potwierdzenia ukończenia kursu/uzyskania kwalifikacji:
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu (uprawniające do wykonywania zawodu inseminatora),
- termin realizacji kursu: zakończenie nie później niż 30 kwietnia 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i przedłożonym przed podpisaniem umowy,
- miejsce realizacji kursu: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić miejsce realizacji na terenie Tarce.**
** Zamawiający dopuszcza realizację kursu poza terenem Tarce, jednak na terenie województwa wielkopolskiego. W przypadku kursu, który odbywa się poza terenem Tarce, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt transport uczestników ze szkoły do miejsca odbywania kursów oraz ich powrót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego, w ramach:- Projektu pn.: „Wsparcie kształcenia zawodowego oraz zwalczanie i zapobieganie skutkom epidemii COVID-19 w Zespole Szkół Przyrodniczo – Biznesowych w Tarcach” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19
finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Część X – Kurs dla uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczo – Biznesowych w Tarcach – Kurs wózki widłowe
Szczegóły dotyczące kursu:
- tematyka kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne nauki jazdy wózkami widłowymi z napędem,
- liczba uczestników kursu: 42 osoby (3 grupy po 14 osób),
- czas trwania kursu dla grupy: 73 godziny (40,5 godzin zajęć teoretycznych i 32,5 zajęć praktycznych),
- godziny i dni przeprowadzania kursu: od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota – niedziela),
- forma ukończenia kursu: Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem uczestników do egzaminu państwowego i z jego przeprowadzeniem; należy dostarczyć do Zamawiającego informację o terminie i wyniku egzaminu państwowego, koszt egzaminu państwowego (1 podejście) należy wliczyć do jednostkowego kosztu kursu, egzamin powinien się odbyć niezwłocznie po zakończeniu kursu,
- dokumenty, które Wykonawca dostarczy w celu potwierdzenia ukończenia kursu/uzyskania kwalifikacji:
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu,
- zaświadczenie kwalifikacyjne UDT (jeżeli egzamin państwowy dla uczestnika kursu zakończył się ze skutkiem pozytywnym),
- termin realizacji kursu: zakończenie nie później niż 30 kwietnia 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i przedłożonym przed podpisaniem umowy,
- miejsce realizacji kursu: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić miejsce realizacji na terenie Tarce.**
** Zamawiający dopuszcza realizację kursu poza terenem Tarce, jednak na terenie województwa wielkopolskiego. W przypadku kursu, który odbywa się poza terenem Tarce, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt transport uczestników ze szkoły do miejsca odbywania kursów oraz ich powrót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 54600,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego, w ramach:- Projektu pn.: „Wsparcie kształcenia zawodowego oraz zwalczanie i zapobieganie skutkom epidemii COVID-19 w Zespole Szkół Przyrodniczo – Biznesowych w Tarcach” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19
finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Część XI – Kurs dla uczniów Zespołu Szkół Przyrodniczo – Biznesowych w Tarcach – Kurs wózków jezdniowych i ładowarek teleskopowych
Szczegóły dotyczące kursu:
- tematyka kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne nauki jazdy wózkami jezdniowymi i ładowarkami teleskopowymi,
- liczba uczestników kursu: 13 osób (1 grupa),
- czas trwania szkolenia dla grupy: 73 godziny (40,5 godzin zajęć teoretycznych i 32,5 zajęć praktycznych),
- godziny i dni przeprowadzania kursu: od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota – niedziela),
- forma ukończenia kursu: Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszenia uczestników do egzaminu państwowego i z jego przeprowadzeniem; należy dostarczyć do Zamawiającego informację o terminie i wyniku egzaminu państwowego, koszt egzaminu państwowego (1 podejście) należy wliczyć do jednostkowego kosztu kursu, egzamin powinien się odbyć niezwłocznie po zakończeniu kursu,
- dokumenty, które Wykonawca dostarczy w celu potwierdzenia ukończenia kursu/uzyskania kwalifikacji:
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu,
- zaświadczenie kwalifikacyjne UDT (jeżeli egzamin państwowy dla uczestnika kursu zakończył się ze skutkiem pozytywnym),
- termin realizacji kursu: zakończenie nie później niż 30 kwietnia 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i przedłożonym przed podpisaniem umowy,
- miejsce realizacji kursu: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić miejsce realizacji na terenie Tarce.**
** Zamawiający dopuszcza realizację kursu poza terenem Tarce, jednak na terenie województwa wielkopolskiego. W przypadku kursu, który odbywa się poza terenem Tarce, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt transport uczestników ze szkoły do miejsca odbywania kursów oraz ich powrót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 19987,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Rozwoju Kompetencji Waldemar Kula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211138690
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 13
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Stanisław Paterek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210030826
7.3.3) Ulica: Krotoszyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15400,0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Stanisław Paterek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210030826
7.3.3) Ulica: Krotoszyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Kożmin Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306
7.3.3) Ulica: Zakopiańska 9/312
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Stanisław Paterek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210030826
7.3.3) Ulica: Krotoszyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jarocin"
- Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa urządzeń i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - część I
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.