eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyPrzebudowa drogi gminnej - ul. Polnej w Brzezinach.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105226 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej - ul. Polnej w Brzezinach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BRZEZINY

1.3.) Oddział zamawiającego: miasto Brzeziny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148615

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 874 77 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rgi@brzeziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.brzeziny.pl/brz/przetargi/platforma

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej - ul. Polnej w Brzezinach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e24b0019-b7bd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003896/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej - ul. Polnej w Brzezinach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060295/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 940052,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Polnej w Brzezinach”.

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w granicach istniejącego pasa drogowego.
Zaprojektowano jezdnię bitumiczną o szerokości zmiennej od 3,50 m do 5,50 m i spadku daszkowym wynoszącym 2 % oraz obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,75 m i spadku wynoszącym 8 %.
W ramach zadania zaprojektowano również zjazdy indywidualne o nawierzchni bitumicznej. Na połączeniu krawędzi zjazdu z jezdnią zaprojektowano łuki R=3,00 m. Dodatkowo pochylenie poprzeczne wszystkich projektowanych zjazdów należy dostosować do pochylenia podłużnego przebudowywanej jezdni oraz wyregulować je wysokościowo wraz ze znajdującymi się pod nimi przepustami nawiązując się do krawędzi przebudowywanej jezdni oraz do istniejących bram wjazdowych lub przyległego terenu.
Rozwiązanie wysokościowe na początku i końcu przebudowywanego odcinka rozwiązano poprzez dowiązanie się do istniejącej wysokości jezdni drogi gminnej.
Ponadto przewidziano odmulenie istniejącego rowu. Przewiduje się wyprofilowanie rowów ziemnych i nadanie im przekroju trapezowego o nachyleniu skarp od 1:1 – 1:1,5 szerokości dna min. 0,4 m i głębokości min. 0,5 m.
Dodatkowo w ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się budowę kanału technologicznego. Zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 15.05.2015r. poz. 680 zaprojektowano wykonanie minimalnego profilu KTu, który składać się będzie z 1 rury RHDPE Ø 110/6,3, 1 rury RHDPE Ø40/3,7 i 1 wiązki mikrorur 7x12/1,2. Głębokość ułożenia winna wynosić 1 m z wyjątkiem odcinków, gdzie występują skrzyżowania z uzbrojeniem podziemnym i nadziemnym i nie ma możliwości uzyskania tej głębokości, lecz nie mniej niż 0,5 m. W miejscach skrzyżowania z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem nadziemnym i podziemnym stosować dodatkowe rury osłonowe RHDPE 110/6,3 na rurze Ø40 i wiązce mikrorur.
Kanał technologiczny należy zasypać warstwą gruntu rodzimego i ułożyć taśmę ostrzegawczą w kolorze pomarańczowym z napisem „Uwaga. Kabel światłowodowy”. Taśmę układać w połowie głębokości ułożenia rur kanału technologicznego. W ciągu kanału technologicznego należy zastosować studnie kablowe SKR-1 wyposażone w ramy i pokrywy zwykłe.

Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 584 mb.

2. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z:
1) posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową (załącznik Nr 10 do SWZ),
2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 12 do SWZ),
3) przedmiarem robót (załącznik Nr 11 do SWZ),
4) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa,
5) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych,
6) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) tj. osób wykonujących związane z realizacja zamówienia.
4. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- w zakresie wykonywania czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych;
- w zakresie robót ziemnych wykonywanych sprzętem budowlanym.
5. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm.).

6 . DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 96 ust. 1 i ust. 2 pkt 2) ppkt e) Ustawy Pzp, dotyczące „klauzuli społecznej” :

a/ Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zatrudni w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu robót budowlanych w ramach zamówienia, co najmniej 1 (jedną) osobę niepełnosprawną;
(definicja - osoba niepełnosprawna - to osoba spełniająca przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 573), przy czym status niepełnosprawności określony jest posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności wydanym przez właściwy zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności bądź orzeczeniem lekarza Orzecznika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o całkowitej niezdolności do pracy i samodzielnej egzystencji, o niezdolności do samodzielnej egzystencji, o całkowitej niezdolności do pracy oraz o częściowej niezdolności do pracy i celowości przekwalifikowania.)

b/ zatrudnienie niepełnosprawnego przy realizacji zamówienia powinno trwać w całym okresie wykonywania robót budowlanych tj. od dnia przekazania placu budowy do dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej;

c/ Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie osób niepełnosprawnych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. Wykonawca przedstawiając dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim, powinien przekazać je w sposób nienaruszający przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (tj. dokumenty powinny mieć odpowiednio zakryte/wymazane dane, które nie są niezbędne do potwierdzenia niepełnosprawności);
d/ Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.), umowy cywilnoprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

e/ w przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych na warunkach opisanych w pkt. a i pkt. b, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości stanowiącej 1 % wartości wynagrodzenia ryczałtowego brutto należnego Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia ustalonego za cały przedmiot umowy, za każdy rozpoczęty miesiąc niedotrzymania warunku opisanego w pkt. a i b.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 794382,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1051650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 794382,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTYLE Dorota Danielczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282258953

7.3.3) Ulica: ul. Brzezińska 77

7.3.4) Miejscowość: Nowy Bedoń

7.3.5) Kod pocztowy: 95-020

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 794382,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.