Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00003477/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Janasa 9
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mopstg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mopstg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef237ce0-a48b-4cf7-b30a-8654da96d03e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef237ce0-a48b-4cf7-b30a-8654da96d03e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002161/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS/ZP/341/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2307435,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w formie dostarczania posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, którzy ze względu na wiek, stan zdrowia, niepełnosprawność nie są w stanie we własnym zakresie ich sobie zapewnić od poniedziałku do niedzieli z wyłączeniem następujących dni ustawowo wolnych od pracy: 20 IV, 21 IV, 1 V, 3 V, 8 VI, 19 VI, 15 VIII, 1 XI, 11 XI, 25 XII, 26 XIIPosiłki dostarczane będą z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (placówki gastronomiczne, kuchnie przyszpitalne itp.) do miejsca zamieszkania lub aktualnego miejsca pobytu klienta na terenie gminy Tarnowskie Góry w ilości maksymalnej do 9 600 posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 96720,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach.Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w dni robocze, niedziele i święta oraz w uzasadnionych przypadkach w godzinach nocnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach, którzy z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób w ilości maksymalnej do 45 000 godzin w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 2210715,0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Wasiluk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270848070
7.3.3) Ulica: Norweska 3
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-612
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 334 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1664100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1867500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1664100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: REH-MED Mirosław Wyszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368235531
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 20
7.3.4) Miejscowość: Ossy
7.3.5) Kod pocztowy: 42-624
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1664100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 339 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa zawarta na okres 339 dni od dnia 27.01.2025 r. dla części II
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn. "Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach"
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Etap 4. Stolarka drewniana i PCV w piwnicy
- Świadczenie usługi polegającej na digitalizacji i nadaniu zakresów przestrzennych analogowym dokumentom PZGiK prowadzonego przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Usługi opiekuńcze realizowane w ramach projektu pn.: "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RMR)"
- Usługi opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Lisewo
- "Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.