Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082889/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
- 2021/BZP 00082889/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00082978/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105267 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSopl@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-opolu/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Statystyka publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b33305a-cd98-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014169/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej na terenie województwa opolskiego dot. Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 reklama mobilna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082889/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPL-WA.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem.
Szczegółowe wymagania:
1) Kampania promocyjna musi być realizowana poprzez przejazd dwóch samochodów z przyczepami wyposażonymi w baner oraz głośniki (nagłośnienie) lub dwa busy reklamowe wyposażone w baner oraz głośniki (nagłośnienie), po wskazanych przez Zamawiającego trasach na terenie województwa opolskiego bowiem zgodnie z harmonogramem przejazdu w tym samym czasie wykonywane są po dwa przejazdy na różnych trasach. Trasy przejazdu stanowią załącznik nr 7A i 7B do SWZ
2) Wykonawca ma wykonać łącznie 28 przejazdów wyznaczonymi trasami zgodnie
z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 6A i 6B do SWZ.
3) Przejazd wyznaczoną trasą ma się odbywać w czasie nie krótszym niż 6 h w godzinach od 9.00 do 18.00.
4) Zamawiający dopuszcza w trakcie przejazdu po każdej trasie postoje do 15 minut
w terenie zabudowanym w miejscu widocznym dla mieszkańców.
5) W czas przejazdu wyznaczonymi trasami nie wlicza się czasu dojazdu i powrotu z i do miejsca stacjonowania pojazdu.
6) Każda przyczepa samochodowa ma być wyposażona w baner reklamowy umieszczony po obu stronach przyczepy. Każda ze stron banneru ma posiadać powierzchnię około 12 m2.
7) Zamawiający przekaże Wykonawcy 2 banery reklamowe (stanowiące komplet na jeden pojazd) jednostronnie zadrukowane o wymiarach: wysokość 2,4 m, szerokość 5m wykonane z poliestrowej tkaniny obustronnie laminowanej PCV. Baner wyposażony jest w „oczka” montażowe na jego brzegach.
8) Wykonawca ma wykorzystać komplet przekazanych banerów do realizacji zamówienia poprzez zamontowanie ich na jednej z przyczep.
9) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego ma wykonać drugi komplet banerów reklamowych dla drugiej przyczepy ( lub busa reklamowego) zgodnie z poniższymi zapisami:
a. Baner ma mieć wymiar – wysokość 2,4 m, szerokość 5 m. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów, nie większe niż +/- 4 %.
b. Baner należy wykonać z poliestrowej tkaniny obustronnie laminowanej PCV o minimalnej gramaturze 440 g/m2
c. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i montażu banerów na podstawie projektu przekazanego przez Zamawiającego..
d. Wizualizacja banneru wymaga akceptacji Zamawiającego przed wydrukiem i montażem.
10) Banery reklamowe po zakończeniu kampanii promocyjnej należy przekazać Zamawiającemu
w terminie do 7 dni po zakończeniu kampanii reklamowej. Koszt dostarczenia banera Zamawiającemu leży po stronie wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego. Koszt należy ująć w kosztach ogólnych zamówienia.
11) W trakcie przejazdu po wyznaczonych trasach ma być odtwarzane w tzw. pętli tj. po zakończeniu nagrania ma zostać ono odtworzone ponowni przez cały czas przejazdu.
12) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nagrania reklamowego.
13) Zamawiający po wyborze wykonawcy przekaże treści które należy użyć w nagraniu reklamowym wraz z prawami autorski majątkowymi w zakresie wskazanym w umowie.
14) Czas nagrania ma wynosić maksymalnie 40 s.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania syntezatorów mowy, itp.
15) Nagranie przed publikacją wymaga akceptacji zamawiającego .
16) Osoba realizująca przejazd ma mieć możliwość udostepnienia swojej bieżącej lokalizacji poprzez udostępnienie swojej lokalizacji w czasie rzeczywistym w ogólnodostępnych mapach internetowych. Udostępnienie lokalizacji ma się odbyć poprzez przekazanie linka z lokalizacją w formie SMS lub e-mail osobie wskazanej do kontaktu przez Zamawiającego. Link z lokalizacją ma być dostępny przez 72 godziny od jego udostępnienia.
17) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego ma udostępnić swoją bieżącą lokalizacją w sposób opisany w pkt 17.
18) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności mających wpływ na prawidłową realizację umowy, których dochowując należytej staranności nie mógł przewidzieć, a które uniemożliwiają dotrzymanie terminów wynikających z harmonogramu przejazdów, np. uszkodzenie banera. W tym przypadku, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu zmodyfikowany harmonogram przejazdów, co nie będzie wymagało zmiany umowy w formie aneksu.
19) W przypadku niemożliwości zawarcia umowy z przyczyn formalnych – ustawowych wynikających z Prawa Zamówień Publicznych przed dniem 06.07.2021 r., Zamawiający zmieni (i przekaże Wykonawcy do realizacji) harmonogram poprzez przesunięcie dat przejazdów o ilość dni uniemożliwiającą zawarcie umowy licząc od dnia 06.07.2021 r., przy zachowaniu ilości 14 przejazdów.
20) Wykaz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia przez Zamawiającego prawidłowości wykonania usługi oraz odbioru przedmiotu zamówienia zawiera umowa.
21) Kierowcy wykonujący przejazd wyznaczonymi trasami ma posiadać ważne uprawnienia do kierowania pojazdem wykorzystywanym do realizacji kampanii reklamowej.
22) Pojazd wykorzystywany do realizacji kampanii reklamowej ma posiadać:
a. Ważne badania techniczne zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym,
b. Aktualne ubezpieczenie zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych
23) Pojazdy wykorzystywane do realizacji kampanii reklamowej mają spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
24) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego
o zniszczeniu, uszkodzeniu lub kradzieży banera.
25) W przypadku wystąpienia ww. okoliczności wykonawca ma obowiązek usunąć usterki lub odtworzyć baner na własny koszt w ramach wynagrodzenia umownego zgodnie
z zapisami umowy.
26) Wszystkie opłaty wynikające z realizacji zamówienia w tym opłaty płatnego postoju leżą po stronie Wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SWZ rozdział 4, załączniki do SWZ oraz zapisy umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
79341000-6 - Usługi reklamowe
79342000-3 - Usługi marketingowe
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19907,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20393,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19907,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KMPolska Krzysztof Małek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240974911
7.3.3) Ulica: ul. Wyspiańskiego 48
7.3.4) Miejscowość: Krzepice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-160
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19907,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KM PSP w Opolu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych
- Remonty oznakowania pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, ogrodzeń i ekranów na drogach krajowych na terenie Rejonu GDDKiA w Nysie w okresie 36 m-cy
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do stosowania na zimno dla Oddziałów Terenowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w 2024 i 2025 r. - w podziale na zadania
- Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- D/93/2024 Zakup urządzenia do transmisji danych cyfrowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku (dostawa oprogramowania wraz z systemem zarządzania procesami druku, kopiowania i skanowania na urządzeniach będących własnością Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny)
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
- Druk i usługi powiązane, dotyczące czterech wydań Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
więcej: Nagrania dźwiękowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.