Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00054676/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi psychologa świadczącego pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 18 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Rzecznika Praw Dziecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chocimska 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 583 66 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 583 66 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@brpd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brpd.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2966d30-9bd5-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona praw dzieci
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi psychologa świadczącego pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 18 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2966d30-9bd5-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054676
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRPD/ZP/2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1854000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 960 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 600 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 50 do 80 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1a i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 960 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 600 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 50 do 80 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1a i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 960 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 600 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 50 do 80 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1a i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 960 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 600 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 50 do 80 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1a i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 80 do 100 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1b i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 80 do 100 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1b i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 80 do 100 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1b i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 80 do 100 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1b i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 80 do 100 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1b i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1440 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1200 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 100 do 120 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1c i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1440 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1200 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 100 do 120 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1c i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1680 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1440 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 120 do 140 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1d i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 126000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1680 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1440 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 120 do 140 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1d i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 126000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1680 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1440 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 120 do 140 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1d i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 126000,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1680 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1440 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 120 do 140 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1d i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 126000,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1680 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1440 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 120 do 140 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1d i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 126000,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1680 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1440 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 120 do 140 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1d i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 126000,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. Wykonawca będzie świadczył usługi psychologa w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. Usługi będą realizowane w formie dyżurów, których długość nie przekroczy jednorazowo 24 godzin. Minimalny czas trwania dyżuru wynosi 4 godziny.W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1920 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1680 godzin w toku umowy. Zamawiający szacuje, że zleci Wykonawcy w każdy miesiącu realizacji umowy od 140 do 160 godzin usług. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera SWZ i Załączniki nr 1e i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychoterapii i Diagnostyki Psychologicznej "Optimum" Marek Figiela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015327583
7.3.3) Ulica: ul. Chmielna 2 lok 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-020
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Psychoterapii Bezpieczna Przystań Ewa Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522868220
7.3.3) Ulica: ul. Jutrzenki 21
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Psychoterapii Bezpieczna Przystań Ewa Adamczyk
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Psychoterapii Bezpieczna Przystań Ewa Adamczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Maciopa Pomoc Psychologiczna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522412589
7.3.3) Ulica: ul. Zwycięstwa 1a/3
7.3.4) Miejscowość: Górowo Iławeckie
7.3.5) Kod pocztowy: 11-220
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aleksandra Maciopa Pomoc Psychologiczna
jakie przetargi wygrała firma
Aleksandra Maciopa Pomoc Psychologiczna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Poziomski Psycholog – Psychoterapeuta Certyfikowany Coach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521253195
7.3.3) Ulica: ul. Melsztyńska 4/10 m.23
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-537
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Maciej Poziomski Psycholog - Psychoterapeuta Certyfikowany Coach
jakie przetargi wygrała firma
Maciej Poziomski Psycholog - Psychoterapeuta Certyfikowany Coach
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Bożejewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.3) Ulica: ul. Siedlecka 12/14/16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-768
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Diana Wądołowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524118049
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 16/1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-803
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weronika Choinka psycholog/psychoterapeuta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524238836
7.3.3) Ulica: ul. Egejska 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-764
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Weronika Choinka psycholog/psychoterapeuta
jakie przetargi wygrała firma
Weronika Choinka psycholog/psychoterapeuta
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Kruszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389602565
7.3.3) Ulica: os. Mozarta 28/12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-232
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Piech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.3) Ulica: ul. Grottgera 12A/34
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-785
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Psychologiczna Magdalena Kępka-Panek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388052594
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 43/90
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STACJA PSYCHOLOGICZNA MAGDALENA KĘPKA-PANEK
jakie przetargi wygrała firma
STACJA PSYCHOLOGICZNA MAGDALENA KĘPKA-PANEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Safe space Małgorzata Pawlak-Krzaczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 523937503
7.3.3) Ulica: ul. Josepha Conrada 10/44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-922
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Safe space Małgorzata Pawlak-Krzaczek
jakie przetargi wygrała firma
Safe space Małgorzata Pawlak-Krzaczek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Słomkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.3) Ulica: ul. Indiry Gandhi 35/78
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-776
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Malec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.3) Ulica: ul. Krymska 4/29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-758
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Doboszyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.3) Ulica: ul. Jeziorowa 69 C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-991
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Kurnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.3) Ulica: ul. Miętowa 1
7.3.4) Miejscowość: Niewodnica Kościelna
7.3.5) Kod pocztowy: 18-106
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dominika Bałdyka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383247235
7.3.3) Ulica: ul. Broniewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Tuliszków
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oleksandra Shkoropata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Hubnera 1/343
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-756
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Honory
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.3) Ulica: ul. Nowotyska 17 m. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- Zatrudnienie 2 Wychowawców do Klubu dla Dzieci i Młodzieży oraz zatrudnienie dwóch Edukatorów Profilaktyki do Zespołu Profilaktyki w Ś C Z P dla Dzieci i Młodzieży.
- ,,Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu ,,Za Życiem" w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wielgiem''
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku (dorośli mężczyźni)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.