Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00100092/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
- 2021/BZP 00108857/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-08
- 2021/BZP 00233654/01 - Wynik z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105349 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej na potrzeby personelu Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mączna 3
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 713769900
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105349
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00100092/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywanie wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności poza zmianami określonymi w ust. 2 pkt 6 i pkt 11.
2. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy;
2) zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą w przypadkach innych niż wskazane w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp;
3) zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy;
4) obniżenia cen jednostkowych asortymentu wyszczególnionego w Kalkulacji cenowej w szczególności w przypadku spadku cen rynkowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych;
5) zmiany cen jednostkowych netto w przypadku, gdy Wykonawca zmienił status podatnika VAT (bez możliwości zwiększenia wartości brutto).
6) czas trwania umowy wygasa wraz z dniem wcześniejszego zrealizowania przedmiotu umowy na wartość określoną w niniejszej umowie, o której mowa w § 2 ust. 1;
7) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (np. zaostrzenie przepisów związanych z wystąpieniem stanu epidemii na obszarze naszego kraju i na świecie, które będą miały bezpośredni wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia);
8) możliwości zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie (zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie);
9) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;
10) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego:
a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy;
b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia;
c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie;
11) zmian określonych w § 2 ust. 5;
12) zmiany zapisów umowy w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz wywołanymi nimi sytuacjami kryzysowymi. W szczególności: zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenia wykonywania umowy lub jej części, zmiany sposoby wykonywania dostaw, zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy Strony zobowiązują się niezwłocznie wzajemnie informować o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
13) zmiany terminu zrealizowania umowy, w krótszym terminie w przypadku wystąpienia COVID – 19 lub wystąpienia innej choroby zakaźnej.
3. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
Po zmianie:
1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywanie wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności poza zmianami określonymi w ust. 2 pkt 6 i pkt 11.
2. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy;
2) zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą w przypadkach innych niż wskazane w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp;
3) zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy;
4) obniżenia cen jednostkowych asortymentu wyszczególnionego w Kalkulacji cenowej w szczególności w przypadku spadku cen rynkowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych;
5) zmiany cen jednostkowych netto w przypadku, gdy Wykonawca zmienił status podatnika VAT (bez możliwości zwiększenia wartości brutto).
6) czas trwania umowy wygasa wraz z dniem wcześniejszego zrealizowania przedmiotu umowy na wartość określoną w niniejszej umowie, o której mowa w § 2 ust. 1;
7) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (np. zaostrzenie przepisów związanych z wystąpieniem stanu epidemii na obszarze naszego kraju i na świecie, które będą miały bezpośredni wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia);
8) możliwości zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie (zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie);
9) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;
10) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego:
a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy;
b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia;
c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie;
11) zmian określonych w § 2 ust. 5;
12) zmiany zapisów umowy w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz wywołanymi nimi sytuacjami kryzysowymi. W szczególności: zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenia wykonywania umowy lub jej części, zmiany sposoby wykonywania dostaw, zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy Strony zobowiązują się niezwłocznie wzajemnie informować o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
13) zmiany terminu zrealizowania umowy w krótszym terminie z jednoczesnym jej zrealizowaniem, z zastrzeżeniem §2 ust. 5 niniejszej umowy, w przypadku wystąpienia u Zamawiającego COVID-19 lub innej choroby zakaźnej.
3. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.