eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzemieniewoZakup samochodu dla OSP w Krzemieniewie (postępowanie 2)



Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu dla OSP w Krzemieniewie (postępowanie 2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZEMIENIEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 34

1.5.2.) Miejscowość: Krzemieniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-120

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 536 92 00

1.5.8.) Numer faksu: 65 529 75 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwgm@krzemieniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzemieniewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: GMINA KRZEMIENIEWO

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050681

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Dworcowa 34

1.11.4.) Miejscowość: Krzemieniewo

1.11.5.) Kod pocztowy: 64-120

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.11.9.) Numer telefonu: 65 536 92 00

1.11.10.) Numer faksu: 65 529 75 15

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zwgm@krzemieniewo.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.krzemieniewo.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu dla OSP w Krzemieniewie (postępowanie 2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53e38d12-b0df-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016074/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu dla OSP w Krzemieniewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za poś rednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo2. W celu skró cenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oś wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oś wiadczeń , wnioskó w,zawiadomień orazinformacjiprzyjmujesiędatęichprzesłaniazapoś rednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego” po któ rych pojawi się komunikat, że wiadomoś ć została wysłana do Zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, któ rej zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikató w i wiadomoś ci bezpoś rednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministró w z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentó w elektronicznych oraz ś rodkó w komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamó wienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),“Rozporządzenie w sprawie ś rodkó w komunikacji”), okreś la niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowoś ci nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemó w operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plikó w .pdf, 6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głó wnego Urzędu Miar. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialnoś ci za złożenie oferty w sposó b niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczegó lnoś ci za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treś cią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczegó lnoś ci logowania, składania wnioskó w o wyjaś nienie treś ci SWZ, składania ofert oraz innych czynnoś ci podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawcó w" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oś wiadcza, że spełnia wymogi okreś lone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osó b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogó lne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamó wienia publicznego pn.: Zakup samochodu dla OSP w Krzemieniewie (postępowanie 2). 3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, któ rym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 wrześ nia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoń czenia postępowania o udzielenie zamó wienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.5. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel okreś lony w lit. b powyżej. 7. Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o któ rych mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyrokó w skazujących i czynó w zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze ś rodkó w ochrony prawnej, o któ rych mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protokołu i załącznikó w do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o któ rych mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub ś wiatopoglądowe, przynależnoś ć do związkó w zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualnoś ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamó wienia. - W przypadku korzystania przez osobę, któ rej dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o któ rym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o któ rych mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do pań stwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoń czonego postępowania o udzielenie zamó wienia.- Skorzystanie przez osobę, któ rej dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o któ rym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralnoś ci protokołu postępowania oraz jego załącznikó w.8. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wó jt Gminy Krzemieniewo, ul. Dworcowa 34, 64-120 Krzemieniewo, tel. 65 5369200, faks 65 5297515, e-mail: zwgm@krzemieniewo.pl. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan: Katarzyna Jakubowska-Rozwalka, e-mail: kas5@poczta.onet.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu o udzielenie zamó wienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o któ rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoń czenia tego postępowania.W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o któ rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakoń czenia postępowania o udzielenie zamó wienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o któ rych mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRGP.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamó wienia jest zakup jednego ś redniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo – gaś niczego 4x4 dla OSP Krzemieniewo.
2. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych; powinien posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu.
3. Wykonawca musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu.
4. Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i bezpieczeń stwa, uruchomienie pojazdu wraz z przygotowaniem jego do pracy (płyny eksploatacyjne).
5. Szczegó łowy opis przedmiotu zamó wienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: 1) cena – 60 pkt
2) hamulce osi tylnej – 20 pkt
3) zawieszenie osi tylnej – 20 pkt.
2. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryterium ceny ustalony będzie wg wzoru, w skali do 60 punktó w, w następujący sposó b: C = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie: C - iloś ć punktó w za cenę
Cncb - najniższa cena brutto Cbob - cena brutto oferty badanej
3. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryterium hamulcó w osi tylnej ustalony będzie w skali do 20 punktó w w następujący sposó b:
hamulce szczękowo-bębnowe – 0 pkt hamulce tarczowe – 20 pkt
4. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryterium zawieszenia osi tylnej ustalony będzie w skali do 20 punktó w w następujący sposó b:
zawieszenie pneumatyczne – 0 pkt zawieszenie mechaniczne – 20 pkt
5. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą iloś cią punktó w.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: hamulce osi tylnej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zawieszenie osi tylnej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamó wienia mogą ubiegać się Wykonawcy, któ rzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolnoś ci do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolnoś ci do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalnoś ć gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestró w zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w któ rym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia okreś lonej działalnoś ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisó w Opis spełnienia warunku:
Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
4) zdolnoś ci technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda
złożenia podmiotowych ś rodkó w dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych ś rodkó w dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunkó w udziału w postępowaniu, tj.:
1) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunkó w udziału w postępowaniu dotyczących zdolnoś ci do występowania w obrocie gospodarczym, należy przedłożyć , na wezwanie Zamawiającego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotó w wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalnoś ci Gospodarczej (dla podmiotó w wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w któ rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześ niej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Jeżeli Wykonawca wskazał w oś wiadczeniu, o któ rym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do ww. rejestró w, Zamawiający nie wzywa do ich złożenia, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogó lnodostępnych baz danych, w szczegó lnoś ci rejestró w publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnoś ci podmiotó w realizujących zadania publiczne.
Forma dokumentu:
W przypadku, gdy ww. dokument został wystawiony przez upoważniony podmioty inny niż Wykonawca, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
W przypadku, gdy ww. dokument, został wystawiony przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poś wiadczające zgodnoś ć cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poś wiadczenia zgodnoś ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspó lnie ubiegający się o udzielenie zamó wienia, w zakresie, któ re każdego z nich dotyczą.
Poś wiadczenia zgodnoś ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać ró wnież notariusz.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych ś rodkó w dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty stanowiące ofertę, któ re należy złożyć :
a) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ,
b) Wyszczegó lnienie zakresu rzeczowego - Załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany spełnić wszystkie wymagania, o któ rych mowa w Załączniku nr 2 do SWZ, wpisując w treś ci Załącznika nr 2 propozycje dla poszczegó lnych warunkó w technicznych. Niewypełnienie któ rejkolwiek z pozycji traktowane będzie jako niespełnienie wymagań i skutkowało będzie odrzuceniem oferty. Załącznik nr 2 stanowi treś ć oferty, w związku z czym musi zostać podpisany w sposó b, o któ rym mowa w pkt 3.
2. Dokumenty składane wraz z ofertą:
a) Oś wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunkó w udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SWZ,
b) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawcó w wspó lnie ubiegających się o udzielenie zamó wienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspó lnie ubiegać się o udzielenie zamó wienia.
2) Wykonawcy składający ofertę wspó lną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamó wienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3) Do oferty wspó lnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
4) Wszelką korespondencję Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
5) W przypadku wspó lnego ubiegania się o zamó wienie przez Wykonawcó w, oś wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunkó w udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawcó w. Oś wiadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunkó w udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawcó w wykazuje spełnianie warunkó w udziału w postępowaniu.
6) Dokumenty wspó lne takie jak: formularz ofertowy, wyszczegó lnienie zakresu rzeczowego składa pełnomocnik Wykonawcó w w imieniu wszystkich Wykonawcó w składających ofertę wspó lną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, dopuszcza:
a) zmianę umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy;
b) zmianę obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości;
c) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach) lub z powodu działania osób trzecich lub innych nieprzewidzianych okoliczności, które to przyczyny Wykonawca lub Zamawiający musi udokumentować;
d) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp;
e) zmianę podwykonawcy,
f) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu zamówienia albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących zmiany charakteru zawartej umowy,
g) zmianę dotyczącą dostarczonego samochodu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie samochód o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie danego modelu (typu, wersji) objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować.
3. Zmiana jest możliwa, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy i zmiana nie spowoduje zmiany ogólnego charakteru umowy.
4. Zamawiający dokona zmiany umowy w oparciu o art. 15 r ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw.
5. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada Zamawiającemu wniosek należycie uzasadniony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.