Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00246586/01 - Wynik z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105471 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wymiana urządzeń pomiarowych w nieruchomościach stanowiących własność Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630682977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konfederacka 4
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-281
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48618508321
1.5.8.) Numer faksu: +48618508300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ptbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wymiana urządzeń pomiarowych w nieruchomościach stanowiących własność Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Poznaniu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca4585dc-de3c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
bip.ptbs.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/ptbs
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczenia, o których mowa w niniejszej SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl/ptbs
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy Pzp, kierując swoje zapytania do Zamawiającego, ze wskazaniem numeru postępowania określonego w SWZ. Zapytania winny być składane w sposób określony w pkt. 1.
4. Treść wyjaśnień zostanie udzielona przez Zamawiającego zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Wszelkie wyjaśnienia i modyfikacje, w tym zmiany terminów stają się integralną częścią specyfikacji warunków zamówienia i są wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców.
6. Oferta i dokumenty powinny być:
a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. ul. Konfederacka 4. 60-281 Poznań, tel. 61 850 83 21, e mail; sekretariat@ptbs.pl,
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych w PTBS sp. z o.o. którym jest Pan Mariusz Andryszak, kontakt: adres e-mail; iod@ptbs.pl, telefon 797599363,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) Posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-8/PP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) demontaż istniejących wodomierzy zimnej i ciepłej wody oraz ciepłomierzy,
2) protokolarne spisanie stanów i nr seryjnych zdemontowanych wodomierzy zimnej i ciepłej wody oraz ciepłomierzy wg wzoru stanowiącego załącznik potwierdzonych przez użytkowników lokalów mieszkalnych i użytkowych lub przedstawiciela PTBS sp. z o.o.
3) montaż fabrycznie nowych wodomierzy do zimnej i ciepłej wody oraz fabrycznie nowych ciepłomierzy z wielostrumieniowym przetwornikiem przepływu,
4) wbudowanie niezbędnych materiałów pomocniczych, w tym zaworków zwrotnych przy każdym wodomierzu ciepłej wody,
5) oplombowanie zamontowanych fabrycznie nowych wodomierzy zimnej i ciepłej wody oraz fabrycznie nowych ciepłomierzy plombą obejmową z nr seryjnym.
6) Zagospodarowanie zdjętych wodomierzy i ciepłomierzy (w tym również ewentualną utylizację) w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38550000-5 - Liczniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium cena max 60 punktów
kryterium czas wykonania 40 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa tego warunku,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa tego warunku,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Spełnieniem tego warunku będzie posiadanie przez wykonawcę opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
- doświadczenie:
Zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw/usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy- usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek niniejszy zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca wykaże co najmniej 1 dostawę/usługę będącą przedmiotem zamówienia, o wartości całkowitej brutto 150.000,00 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, ocena tego warunku będzie spełniona jeżeli co najmniej jeden z wykonawców będzie spełniał ten warunek w całości.
- kwalifikacje zawodowe:
Zamawiający nie określa tego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia,
2) oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu osób, które będą wykonywały przedmiot zamówienia na umowę o pracę- załącznik nr 9 do SWZ.
3) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000 zł. Jeżeli kwoty podane w polisie lub dokumencie potwierdzającym posiadanie ubezpieczenia OC będą wyrażone w walucie obcej, wówczas zamawiający będzie przeliczał je na PLN według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wzór załącznik nr 6 do niniejszego SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Atesty higieniczne wodomierzy o dopuszczeniu do montażu w instalacjach służących do przesyłania wody zimnej i ciepłej przeznaczonej do picia i potrzeb gospodarczych.
2. wykaz głównych dostaw/usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, że wykonawca wykonywał dostawę/usługę będącą przedmiotem zamówienia, o wartości całkowitej brutto co najmniej 150.000,00 PLN wraz z pisemnym potwierdzeniem, że wykonana usługa była wykonana należycie ( np. referencje- załączenie potwierdzenia nie dotyczy wykonawców wykonujących w ostatnich trzech latach usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, dla Zamawiającego)- wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
3. jeżeli wykonawca będzie korzystał z podwykonawstwa należy podać jaki zakres prac zostanie zlecony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa należy w załączniku nr 8 do SWZ napisać „nie dotyczy” i załączyć druk do oferty.
4. jeżeli wykonawca będzie korzystał z podwykonawstwa należy podać jaki zakres prac zostanie zlecony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
wzory oferowanych urządzeń pomiarowych, które należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (PTBS sp. z o.o. 60-208 Poznań, ul. Konfederacka 4, najpóźniej do terminu składania ofert. Zamawiający przewiduje zastosowanie art.107 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku niezłożenia lub niekompletne złożenie oferowanych urządzeń pomiarowych przez Wykonawcę.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje zastosowanie art.107 ust. 2SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną wyżej kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego, nr rachunku:
42 1130 1088 0002 0417 0020 0001
z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP-8/PP/2021”.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.
6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.2. Doświadczenie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, uznana będzie za spełnioną jeżeli co najmniej jeden z wykonawców będzie spełniał ten warunek w całości.
3. zobowiązanie podmiotu trzeciego podpisuje uprawniony przedstawiciel podmiotu trzeciego jednym z dopuszczonych w niniejszym postępowaniu rodzajem podpisu elektronicznego,
4. pełnomocnictwo, podpisuje uprawniony przedstawiciel podmiotu trzeciego jednym z dopuszczonych w niniejszym postępowaniu rodzajem podpisu elektronicznego,
5. dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – dokument winien być przedstawiony w formie elektronicznej i opatrzonym jednym z dopuszczonych w niniejszym postępowaniu rodzajem podpisu elektronicznego,
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-14 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/ptbs
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-14 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.