Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075927/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105518 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 3 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270236733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322539677
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zlobek.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zlobek.katowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl; http://bip.zlobek.katowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 3 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f555b24-c840-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006213/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 3 zadania.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075927/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.2.2021.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178770,50 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 Remont w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Zadole 24A w Katowicach-Kompleksowe malowanie wszystkich pomieszczeń.1) przygotowania powierzchni, demontażu i zabezpieczenia niezbędnych elementów;
2) zabezpieczenia posadzki;
3) naprawa tynku;
4) malowanie dwoma warstwami farby emulsyjnej akrylowej o podwyższonej sile
krycia ścian;
5) malowanie lamperii emalią akrylową - do wysokości 1,5 m, wg. obecnego stanu;
6) prace porządkowe po robotach malarskich.
Prace odbywać się będą w obiektach w terminach
a) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Zadole 24A-max. od 1-23 sierpnia 2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 99958,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 Remont w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Wojciecha 23A w Katowicach- Kompleksowe malowanie wszystkich pomieszczeń.1) przygotowania powierzchni, demontażu i zabezpieczenia niezbędnych elementów;
2) zabezpieczenia posadzki;
3) naprawa tynku;
4) malowanie dwoma warstwami farby emulsyjnej akrylowej o podwyższonej sile
krycia ścian;
5) malowanie lamperii emalią akrylową - do wysokości 1,5 m, wg. obecnego stanu;
6) prace porządkowe po robotach malarskich.
Prace odbywać się będą w obiektach w terminach
a) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Wojciecha 23A -max. od 1-23 lipca 2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 44999,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 Remont w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Ciesielskiej 1 w Katowicach-Kompleksowe malowanie wszystkich pomieszczeń.1) przygotowania powierzchni, demontażu i zabezpieczenia niezbędnych elementów;
2) zabezpieczenia posadzki;
3) naprawa tynku;
4) malowanie dwoma warstwami farby emulsyjnej akrylowej o podwyższonej sile
krycia ścian;
5) malowanie lamperii emalią akrylową - do wysokości 1,5 m, wg. obecnego stanu;
6) prace porządkowe po robotach malarskich.
Prace odbywać się będą w obiektach w terminach
a) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Ciesielskiej 1 max. od 1-23 sierpnia 2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 69930,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82891,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123728,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82891,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIONAT Piotr Pęcherz Dzietrzniki 174, 98-335 Pątnów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322082752
7.3.4) Miejscowość: Dzietrzniki 174
7.3.5) Kod pocztowy: 98-335
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82891,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43400,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63361,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43400,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIONAT PIOTR PĘCHERZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322082752
7.3.3) Ulica: Dzietrzniki 174
7.3.4) Miejscowość: Pątnów
7.3.5) Kod pocztowy: 98-355
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43400,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68714,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97507,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68714,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELMUR Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351556111
7.3.3) Ulica: ul.Dolna 9a
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-195
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68714,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.