Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432629/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00453952/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00471204/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dostarczenia systemu klasy CRM wraz z wdrożeniem oraz świadczeniem usługi Asysty Technicznej i usług Gwarancyjnych w ramach proj „Zintegr. Program Rozwoju SGGW na Rzecz Rozwoju Regionalnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_it@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.sggw.edu.pl/zamowienie-publiczne/usluga-dostarczenia-systemu-klasy-crm-wraz-z-wdrozeniem-oraz-swiadczeniem-uslugi-asysty-technicznej-i-uslug-gwarancyjnych-w-ramach-projektu-zintegrowany-program-rozwoju-sggw-na-rzecz-rozwoju/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dostarczenia systemu klasy CRM wraz z wdrożeniem oraz świadczeniem usługi Asysty Technicznej i usług Gwarancyjnych w ramach proj „Zintegr. Program Rozwoju SGGW na Rzecz Rozwoju Regionalnego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eebc24f-6037-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021234/52/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju SGGW na rzecz Rozwoju Regionalnego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zintegrowany Program Rozwoju SGGW na rzecz Rozwoju Regionalnego”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432629/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.250.59.2022 – BPSiTT.250.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 364393,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem Zamówienia jest usługa dostarczenia systemu klasy (CRM) wraz z wdrożeniem oraz świadczeniem usługi Asysty Technicznej i usług Gwarancyjnych.
Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje w szczególności:
1) Instalację i konfigurację Systemu;
2) Przeprowadzenie szkoleń z zakresu administracji, obsługi i utrzymania Systemu;
3) Wdrożenie i uruchomienie produkcyjne Systemu CRM;
4) Dostarczenie Dokumentacji powdrożeniowej;
5) Udzielnie Gwarancji na dostarczony System CRM;
6) Świadczenie usług Asysty Technicznej dla Systemu CRM.
3. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) z Opisem wymagań dla Modułów stanowią Załączniki nr 1 i 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434437,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434437,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eVolpe Consulting Group Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811892697
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EVOLPE CONSULTING GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EVOLPE CONSULTING GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434437,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Realizacja w latach 2025-2027 badań lotniczo- lekarskich personelu lotniczego KGP i CPKP BOA
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Al. Ujazdowskie 18 m 12 (ADK-6), część nr 2: Dynasy 8 m 8 (ADK-5) w podziale na 2 części
- "Zakup odczynników do badania techniką aCGH wraz z dzierżawą sprzętu (termocykler, piec hybrydowy, mieszadła magnetyczne 2 sztuki, komory do płukania, komputer z oprogramow do analizy mikromacierzy)"
- Dostawa gazików do dezynfekcji skóry.
- Dostawa kleju tkankowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: E. Plater 30 m 8 i 16 część nr 2: Marszałkowska 20/22 m 91a (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Konstancin-Jeziorna"
- "Rozwój usług cyfrowych w gminie Bukowsko"
- Dostawa systemu do obsługi Repozytorium próbek DNA.
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- realizacja głównej części projektu będącego przedmiotem "standardowego wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" z dnia 30.06.2004 r., opisanego w studium wykonalności dla projektu pod nazwą "Wielkopolski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.