Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00089463/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105599 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie całodobowych usług opiekuńczych i bytowych w rodzinnych domach pomocy dla osób starszych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005721282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 118a
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopr.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mopr-torun.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie całodobowych usług opiekuńczych i bytowych w rodzinnych domach pomocy dla osób starszych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6c018b5-d291-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000882/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Świadczenie całodobowych usług opiekuńczych i bytowych w rodzinnych domach pomocy dla osób starszych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089463/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.2611.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1486080,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – świadczenie całodobowych usług opiekuńczych i bytowychdla maksymalnie 8 osób w formie rodzinnego domu pomocy dla osób starszych
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 743040,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – świadczenie całodobowych usług opiekuńczych i bytowychdla maksymalnie 8 osób w formie rodzinnego domu pomocy dla osób starszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 743040,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rodzinny Dom Pomocy Nad Jordanem Maciej Fuerstenau
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8791039119
7.3.4) Miejscowość: Złotoria
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RODZINNY DOM POMOCY "NAD JORDANEM" MACIEJ FUERSTENAU
jakie przetargi wygrała firma
RODZINNY DOM POMOCY "NAD JORDANEM" MACIEJ FUERSTENAU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RODZINNY DOM POMOCY DWÓR JEDWABNO REGINA KALBARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8791515471
7.3.3) Ulica: Jedwabno 23
7.3.4) Miejscowość: Lubicz Górny
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2023-12-312021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do insuflatora Pneumosure Stryker (III)
- Remonty nawierzchni dróg rowerowych na terenie Powiatu Toruńskiego w roku 2025
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu psychoterapii indywidualnej i grupowej dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb Zamawiającego w roku 2025
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w ramach programu "OPIEKA WYTCHNIENIOWA" - dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja - 2025 - pobyt dzienny.
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Czernica
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klienta na terenie Miasta Szczecinek w 2025-2026
- Prowadzenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu "Opieka Wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców gminy Rawicz w ramach realizacji programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.