Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00114874/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-21
- 2025/BZP 00124995/01 - Wynik z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie w okresie 36 miesięcy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: achlewicka@mnw.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie w okresie 36 miesięcy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceeb4152-2451-45d2-ada9-44ff522916f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090474/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa paliwa gazowego do Kamienicy Krystalla
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ceeb4152-2451-45d2-ada9-44ff522916f93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1),dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a. administratorem danych osobowych wskazanych w złożonych ofertach jest Muzeum Narodowe w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa;
b. z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować poprzez e-mail iodo@mnw.art.pl;
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane
w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia
w treści formularza oferty oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
4. Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) oraz przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8P/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż wraz z usługą dystrybucji) do instalacji znajdującej się w Warszawie w budynku pod adresem:
Al. Jerozolimskie 59, 00 697 Warszawa
- grupa taryfowa – W-4
- moc urządzeń: dwa urządzenia o mocy 50 kW, łącznie 100 kW
- prognozowane zużycie gazu dla przyłącza w okresie od dnia 01.04.2025 do 31.03.2028 wynosi: 60.000 m³; 692.520 kWh
paliwo gazowe pobierane jest w 100% na cele opałowe
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 i 1a do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia przez Dostawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
4. Oznaczenia kodowe CPV: Główny przedmiot: 09123000-7 – gaz ziemny Dodatkowe przedmioty: 6520000 – przesył gazu i inne usługi.
Ilość faktycznie kupionego paliwa gazowego zależeć będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego wynikających z panujących warunków pogodowych okresie obowiązywania umowy. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację dostaw o łącznej wartości nie mniejszej niż 60% wskazanego przez Zamawiającego wolumenu (zapotrzebowania na gaz).
IV OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z uwagi na to, iż. Zamówienie dotyczy zakresu o zasięgu, który sprawia, iż wykonanie go w ramach jednej części i przez jednego wykonawcę będzie stanowić najbardziej efektywny sposób realizacji dostawy gazu ziemnego z punktu widzenia logistycznego, technicznego i formalnego. Zamówienie będzie realizowane do jednej lokalizacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2028-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium „cena” zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi (zgodnie z ustawą: Prawo energetyczne Dz.U. z 2024 r. poz.266);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a) aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniuz postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale IX i X SWZ – sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SWZ.
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (przy użyciu dowodu osobistego z warstwą elektroniczną).
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa odrębnie każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenie składa odrębnie:
1) każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych - w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a) aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
• W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.• Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
VI. ZMIANY I POSTANOWIENIA KOŃCOWE1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy wymaga zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy, jest możliwa w przypadkach opisanych w ust. 3. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
3. Zmiana postanowień zawartej Umowy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków:
1) w zakresie zmiany opisu przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, niezależne od Wykonawcy;
2) w zakresie zmiany postanowień Umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień Umowy do nowego stanu prawnego;
3) zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, niezależnych od Wykonawcy, powodujących konieczność zapewnienia należytego wykonania Umowy,
4) w zakresie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej (klęska żywiołowa, epidemia, atak terrorystyczny itp.) Każda ze stron jest obowiązana do poinformowania drugiej strony o zaistnieniu siły wyższej i zobligowana jest do podjęcia wszelkich alternatywnych działań zmierzających do wykonania umowy. W przypadku ustania siły wyższej strony niezwłocznie przystąpią do realizacji swoich obowiązków. W tym przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o czas działania siły wyższej.
5) zmiany osobowe, kontaktowe, organizacyjne itd. dotyczące Stron;
6) Zmiany w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy wynikające ze zmiany:
a) zmiany taryfy OSD zatwierdzonej przez Prezesa Regulacji Energetyki, mocy zamówieniowej;
b) zmiany wysokości opłaty stałej i zmiennej w trakcie trwania umowy, która wynika z zatwierdzenia Prezesa URE nowej Taryfy Operatora;
c) zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego stosownie do zmiany stawek;
d) zmiany ceny netto paliwa gazowego w związku ze zmianą kwalifikacji w zakresie podatku akcyzowego.
7) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy podstawowego wolumenu gazu określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, strony dopuszczają możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, nie dłużej niż o 6 miesięcy.”
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-25 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-26
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i świadczenie usługi dystrybucji) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawa w Dzielnicy Ursus
- KOMPLEKSOWY ZAKUP PALIWA GAZOWEGO DO OBIEKTÓW JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH MIASTA CIESZYN
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Rejonowego w Nowym Targu
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu do budynków administrowanych przez ZGKiM Sp. z o.o. oraz budynku biurowego ZGKiM Sp. z o.o.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do budynków należących do Akademii Policji w Szczytnie
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.