eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielawyBudowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla gospodarstw domowych z terenu Gminy Bielawy



Ogłoszenie z dnia 2024-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla gospodarstw domowych z terenu Gminy Bielawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147857

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbarska

1.5.2.) Miejscowość: Bielawy

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-423

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 838 26 95

1.5.8.) Numer faksu: 46 838 26 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugbielawy@lodz.home.pl, s.walczak@bielawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbielawy.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-813b6030-40e3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla gospodarstw domowych z terenu Gminy Bielawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-813b6030-40e3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101137/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla gospodarstw domowych na terenie Gminy Bielawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362918

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPG.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia podzielono na dwa etapy:
1) etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy przydomowych oczyszczalni, o których mowa w PFU;
2) etap II – prace polegające na budowie i uruchomieniu przydomowych oczyszczalni wraz
z nadzorem autorskim projektanta.
Etap I
4. Zakres prac w ramach etapu obejmuje:
1) Dokonanie pomiaru działek i uzgodnienie z właścicielami gospodarstw lokalizacji przydomowej oczyszczalni ścieków;
2) Przeprowadzenie w uzgodnieniu z właścicielem nieruchomości badań geologicznych, w tym rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb realizacji przydomowych oczyszczalni ścieków, wykonanie odwiertów i opracowanie opinii geologicznej dla celów projektowych.;
3) Dokonanie zgłoszeń wodnoprawnych, zgodnie z art. 394 ust. 1 pkt. 13 Ustawy z dnia
20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1478 ze zm.);
4) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych (zgłoszenie robót budowlanych).
5. Zasady wykonania dokumentacji projektowej.
1) Dokumentację projektową należy sporządzić na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
2) W zakresie dokumentacji projektowej Wykonawca opracuje:
a) Projekt techniczny wraz z projektem zagospodarowania,
b) Kosztorys, stanowiący uszczegółowienie ceny wskazanej w ofercie.
3) Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z:
a) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1679),
b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
(Dz.U. z 2021 poz. 2454),
c) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021 poz. 2458),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
e) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682),
f) Obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.
g) Dokumentacja projektowa winna obejmować wszystkie branże.
3) Całość opracowanej dokumentacji powinna być wykonana w wersji papierowej oraz
w wersji elektronicznej, na dysku CD lub DVD (2 egzemplarze).
4) Zamawiający wymaga przedłożenia do potwierdzenia zgodności z zapisami SWZ i PFU kompletnego projektu technicznego przed zgłoszeniem robót budowlanych do Starostwa Powiatowego.
6. Prawa autorskie – w ramach wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe i zależne do wszystkich utworów.

Etap II
7. Zakres prac w ramach etapu obejmuje:
1) Dostawę, montaż i uruchomienie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz pompowni ścieków, o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy oczyszczalni.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3) Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
4) Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi.
5) Wykonanie badań ścieków oczyszczonych (BZT5 lub BZT7, ChZT i zawiesiny), dla minimum 10% wykonanych PBOŚ. Badania muszą być zlecone do laboratorium posiadającego odpowiednią akredytację.
6) Przeprowadzenie szkolenia dla wszystkich użytkowników przydomowych oczyszczalni
w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń – potwierdzone na piśmie.
7) Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi użytkownikom przydomowych oczyszczalni.
8) Po zakończeniu realizacji zadania, wykonanie sprawozdania (raportu), w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków.
8. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Gminy Bielawy w ilości 92 sztuk, wg wykazu zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy.
9. Zamawiający zastrzega, że wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Minimalna wielkość zamówienia wynosi 85 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71351500-8 - Usługi badania gleby

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2613590,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2652667,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2613590,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-TEAM Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732844438

7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 60

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2613590,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.