eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowy nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. "Budowa budynku modułowego przy ul. Ruskowy Bród".



Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa budynku modułowego przy ul. Ruskowy Bród”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa budynku modułowego przy ul. Ruskowy Bród”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-735b66bc-b29e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526926/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Kompleksowy nadzór inwestorski nad budową budynku modułowego (Rewir Policji)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): • Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.
4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;
• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.8.2023.KKK/TP1-u

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad:
budową budynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Ruskowy Bród w Warszawie na części działki nr ewid. 36/6 obręb 4-16-13 - modułowego obiektu przeznaczonego na potrzeby utworzenia dzielnicowego rewiru Policji z wyposażeniem stałym, zagospodarowaniem terenu, przyłączami, zjazdem, miejscami parkingowymi, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku modułowego przy ul. Ruskowy Bród”.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad budową budynku modułowego - obiektu przeznaczonego na potrzeby utworzenia dzielnicowego rewiru Policji (przy zastosowaniu technologii prefabrykowanego szkieletu drewnianego) z wyposażeniem stałym, zagospodarowaniem terenu (m.in. infrastruktura typu: ławka, popielnica zewnętrzna, kosze na śmieci, stojak rowerowy, wiata śmietnikowa), przyłączami, zjazdem, miejscami parkingowymi, masztem do łączności radiowej nadto wraz ze wszystkimi innymi pracami i dostawami, które umożliwią uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego oraz zagospodarowania terenu:
a) kubatura:
- kubatura brutto budynku - 619 m3;
- kubatura netto budynku - 336 m3;
b) zestawienie powierzchni:
- pow. zabudowy: 150,16 m2;
- pow. użytkowa: 121,06 m2;
c) wysokość, długość, szerokość:
wysokość budynku do attyki: 4,44m;
długość budynku: 22,82 m;
szerokość budynku: 6,58 m;
d) ilość kondygnacji:
- ilość kondygnacji: jedna;
- ilość kondygnacji nadziemnych: jedna;
e) powierzchnia parkingów/miejsc postojowych: 200,93 m2;
f) powierzchnia ciągów jezdnych: 406,88 m2;
g) maszt o konstrukcji kratowej o wys. 24 m;

Układ drogowy - Od strony zachodniej teren inwestycji przylega bezpośrednio do działki drogowej,
ul. Ruskowy Bród. Zgodnie z odrębnym opracowaniem zaprojektowano zjazd na działkę 36/6, przez działkę 36/5 z ulicy Ruskowy Bród z godnie z Decyzją nr 209/2011 na lokalizację zjazdu z drogi publicznej, pismo z dnia 14.04.2022, znak: UD-II-WIR.7211.173.2022.ASA/Z/86. Uzgodnienie projektu konstrukcji zjazdu z ulicy Ruskowy Bród z dnia 20 kwietnia 2022, znak: UD-II-WIR.7211.213.2022.JC.

Zamawiający posiada Decyzję na budowę Nr 37/2023 z dnia 02.02.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz w dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SWZ), tj. w:
a) projekcie budowlanym architektoniczno-budowlanym,
b) projekcie technicznym,
c) projekcie wykonawczym,
d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.3.4. Warunki dotyczące zdolności zawodowej i technicznej
a) zdolność zawodowa:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej: jedną usługę polegającą na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, w co najmniej następujących specjalizacjach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz instalacyjnej elektrycznej, która została zakończona i odebrana (protokół odbioru końcowego lub inny podobny dokument), a które obejmowały budowę budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 100,00 m².
Budynek użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek należący do kategorii wg. załącznika do ustawy Prawo budowlane: IX, XI, XII, XIV, XV, XVI, XVII oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
Zamawiający nie uzna za spełnienie tego warunku wykonanie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie rozbudowy, nadbudowy, remontu oraz przebudowy budynku, w co najmniej następujących specjalizacjach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz instalacyjnej elektrycznej, która została zakończona i odebrana (protokół odbioru końcowego lub inny podobny dokument), a które obejmowały budowę budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 100,00 m².
b) wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
1) koordynator zespołu inspektorów nadzoru –osoba posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora zespołu inspektorów (co najmniej w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń telekomunikacyjnych, drogowej) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, koordynował co najmniej jedną inwestycje polegającą na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 100,00 m² zakończony protokołem odbioru końcowego.
2) inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
• posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
• posiadający doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanego nad co najmniej jedną budową budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej objętej nadzorem min. 100,00 m² każda, zakończony protokołem odbioru końcowego.

3) inspektor nadzoru robót sanitarnych
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
• posiadający doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad co najmniej jedną budową budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 100,00 m² zakończony protokołem odbioru końcowego.

Zamawiający wymaga, aby osoba ta posiadała uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zaś w przypadku uprawnień wydanych na podstawie starych przepisów, Wykonawca może skierować jedną osobę posiadająca uprawnienia bez ograniczeń na sieci i instalacje łącznie lub 2 osób posiadających uprawnienia bez ograniczeń na sieci i instalacje odrębnie.
4) inspektor nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
• posiadający doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad co najmniej jedną budową budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 100,00 m² zakończony protokołem odbioru końcowego.

5) inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
• posiadający doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych nad co najmniej jedną budową budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 100,00 m² zakończony protokołem odbioru końcowego.

Uwaga:
a. Budynek użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek należący do kategorii wg. załącznika do ustawy Prawo budowlane: IX, XI, XII, XIV, XV, XVI, XVII oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
b. Zamawiający nie uzna za spełnienie tego warunku wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie rozbudowy, nadbudowy, remontu oraz przebudowy budynku.
c. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji koordynatora zespołu z funkcją inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych.
d. Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji pod warunkiem posiadania przez kandydata kwalifikacji odpowiadających wymaganiom dla każdej z funkcji.
e. Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz.65).
f. Powyżej wskazane osoby będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie należy sporządzić w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa również podmiot udostepniający zasoby.
3.4.2. Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. nr 835 z 15.04.2022 r.) - załącznik 2a do SWZ,
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – załącznik nr 9 do SWZ,
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.5.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca z spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.5.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia:
• Wykazu usług – załącznik nr 5 do SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
• Wykaz osób - załącznik nr 5a do SWZ
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z 3.6. SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z 3.8 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z par. 14 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.