Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00066564/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105673 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618569500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uep1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21c8d2ad-bed6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066564/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/005/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 196800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynkach dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
2. Prace remontowe pomieszczeń w budynkach wykonywane będą w następujących obiektach, będących własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu:
− Budynek główny A wraz z budynkiem skrzydła – zlokalizowane przy al. Niepodległości 10
− Budynek CEUE – zlokalizowany przy ul. Towarowej 55
− Budynek B – zlokalizowany przy al. Niepodległości 12,
− Budynek C – zlokalizowany przy ul. Towarowej 53
− Wieżowiec Collegium Altum zlokalizowany przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16
− Collegium Linguisticum - zlokalizowane przy ul. Taczaka 9 w Poznaniu,
− Domki Wczasowe zlokalizowane w Długiem gmina Strzelce Krajeńskie,
− Budynki Administracyjno-Warsztatowe – zlokalizowane przy al. Niepodległości 10.
− Dom Studencki ,,Feniks” przy ul. Dożynkowej 9F w Poznaniu
− Dom Studencki ,,Dewizka” przy ul. Dożynkowej 9D w Poznaniu
− Dom Studencki ,,Atol” przy ul. Andrzejewskiego 11/17 w Poznaniu
3. Zakres prac został określony w dokumentacji pt. „Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu”
4. Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowią załącznik do niniejszej SWZ.
5. Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu:
- robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych,
- robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek,
- robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów,
- czyszczeniu i malowaniu grzejników żeliwnych, podokienników, parapetów oraz rur,
- podstawowych robót elektrycznych.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj:
- przygotowaniu pomieszczeń do remontu polegających na zabezpieczeniu i wylokowaniu mebli (bez uszkodzenia ich), zabezpieczeniu folią okien, drzwi, gniazdek i łączników, czujników ppoż., itp. przed zabrudzeniem, uporządkowaniu pomieszczeń, odkurzeniu i wniesieniu mebli po zakończeniu prac ,
- wywiezieniu materiałów rozbiórkowych;
- myciu: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek, parapetów, ościeżnic, kaloryferów itp.
- przemieszczanie mebli i wyposażenia w obrębie kondygnacji w której znajdują się pomieszczenia objęte remontem,
- po zakończeniu prac umeblowanie w sposób pierwotny remontowanych pomieszczeń.
7. Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą sukcesywnie, obejmując remont pomieszczeń lub grup pomieszczeń. Zakres prac będzie uzależniony od szczegółowych zapotrzebowań określanych przez Zamawiającego na bieżąco w trakcie trwania umowy z Wykonawcą. Etapy robót mogą różnić się zatem wielkością (ilością robót) i zakresem.
8. Etapy robót będą w trakcie trwania umowy określane przez Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem lokalizacji pomieszczenia do remontu oraz zakresem robót i terminem ich wykonania.
Przewidywana ilość etapów : 1 – 7 (ilość etapów jest przybliżona i może jeszcze ulec zmianie w trakcie realizacji umowy).
Do realizacji poszczególnych etapów remontów Wykonawca musi przystąpić w ciągu 5 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich realizacji i zakończyć realizację w ciągu 21 dni od rozpoczęcia prac objętych danym zleceniem.
9. Po zakończeniu realizacji zleconego etapu robót stwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru oraz przedłożonego kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego, Wykonawca może wystawić fakturę częściową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279711 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279711 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279711 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Decobud s.c. Waldemar Kubiak, Krzysztof Kubiak, Maciej Kubiak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Waldemar Kubiak, Krzysztof Kubiak, Maciej Kubiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631502635
7.3.3) Ulica: Piaskowa 29
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DECOBUD S.C. WALDEMAR KUBIAK, KRZYSZTOF KUBIAK, MACIEJ KUBIAK
jakie przetargi wygrała firma
DECOBUD S.C. WALDEMAR KUBIAK, KRZYSZTOF KUBIAK, MACIEJ KUBIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279711 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa przełączników sieciowych
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
- Roboty budowlane w budynku i na terenie Zespołu Pałacowo -Parkowego w Turwi- Etap 1
- Dostawa i wymiana urządzeń pomiarowych w budynkach zasobu ZKZL sp. z o.o
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Poznaniu i Oddziałów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Wykonanie klimatyzacji na trzech kondygnacjach od strony południowej w budynku Pawilonu Nr II Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie ...
- Wymiana posadzki w wybranych pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Niemcewicza 1 w Pruszczu Gdańskim
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.