Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066425/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Skład publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2022 r. - powtórka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT EUROPY ŚRODKOWEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: IEŚ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382102374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: NIECAŁA 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@ies.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ies.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ies.lublin.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Skład publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2022 r. - powtórka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bce170fe-949d-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006558/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa projektowania i składu wydawnictw dla Instytutu Europy Środkowej oraz druku cyfrowego i offsetowego wraz z dostarczeniem gotowych egzemplarzy do Instytutu Europy Środkowej w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066425/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/IES/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i składu wydawnictw.
2. Do wykonania w ramach składu w 2022 r. są:
1. Skład 164,50 aw (skład z przypisami, tabelami, wykresami, nie tylko w j. polskim) dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy);
2. Zaprojektowanie i wykonanie 4 okładek dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy) do nowych pozycji i 30 okładek do już istniejących serii wydawniczych;
3. Zaprojektowanie i wykonanie 68 wizualizacji trójwymiarowych reklam okładek;
4. Zaprojektowanie i wykonanie 50 banerów reklamowych w wersji elektronicznej;
5. Zaprojektowanie i wykonanie akcydensów: przykładowo 2 reklamy, 2 kartki świąteczne, 6 wizytówek.
3. Wymagania względem Wykonawcy:
1. Dostępność Wykonawcy w godz. 8-16;
2. Konieczność odsyłanie plików w formacie PDF;
3. Konieczność zarówno składania publikacji, jak i projektowania okładek;
4. Znajomość zagadnień poligraficznych umożliwiająca kontakt z drukarnią;
5. Konieczność nanoszenia poprawek w cenie składu;
6. Konieczność posiadania konta w banku zdjęć (minimum 300 zdjęć miesięcznie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79822000-2 - Usługi składu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53824,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53824,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53824,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: targonski.pl Amadeusz Targoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121589679
7.3.3) Ulica: ul. PCK 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-144
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TARGOŃSKI AMADEUSZ TARGONSKI.PL
jakie przetargi wygrała firma
TARGOŃSKI AMADEUSZ TARGONSKI.PL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53824,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 3 części.
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Leszczyńskiego 58 w Lublinie z funkcji dydaktycznej na akademik
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
- Najem fabrycznie nowych samochodów osobowych z pełną obsługą serwisową oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym
- Dostawa ręcznego skanera 3D dla Wydziału Mechanicznego
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.