Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00010943/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00011743/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00026570/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń sali zabiegowej na potrzeby montażu aparatu angiografu w Pracowni Hemodynamiki w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W ZABRZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272735162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 10
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48323732346
1.5.8.) Numer faksu: +48323732396
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.zamowienia@klinika-zabrze.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-268ed614-ea7f-4b89-b1ee-d057ef486b3c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń sali zabiegowej na potrzeby montażu aparatu angiografu w Pracowni Hemodynamiki w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268ed614-ea7f-4b89-b1ee-d057ef486b3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010943
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/01TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 328177,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozdział III SWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych w pomieszczeniach Pracowni Hemodynamiki Szpitala.
Zamówienie obejmuje:
a) prace modernizacyjne w pomieszczeniach obecnej sali zabiegowej, maszynowni, sterowni, pomieszczeniu przygotowania lekarzy, korytarzu oraz łazience personelu w Pracowni Hemodynamiki. W skład przedmiotu umowy niezależnie od programu funkcjonalno-użytkowego wchodzą wszystkie prace potrzebne dla prawidłowego odbioru przedmiotu umowy
b) dostawa i montażu drzwi wejściowych w Pracowni Hemodynamiki; prace remontowe łazienek w (2) dyżurkach lekarskich w Klinicznym Oddziale Kardiologii. W skład przedmiotu umowy niezależnie od programu funkcjonalno-użytkowego wchodzą wszystkie prace potrzebne dla prawidłowego odbioru przedmiotu umowy Zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt2) a) Prawa Budowlanego (Dz.U.2024.725 t.j. z dnia 2024.05.14), Zamawiający nie przewiduje konieczności uzyskania pozwolenia na budowę, ani zgłoszenia na prace modernizacyjne.
1. Wymagania Zamawiającego
1) Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej, którą ustala się na dzień 14.01.2025r. na godz. 12:00
2) Zakres prac budowlanych, montażowych do wykonania, Zamawiający ujął w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy.
4) Zabudowane materiały winny spełniać wymagania odpowiednich norm, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, a także atestów higienicznych jeśli produkt tego wymaga. Każdorazowa zmiana materiałów wymaga zgody Zamawiającego.
5) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za zgodność z Specyfikacją Techniczną i poleceniami Zamawiającego.
6) Zapewnienia osobom wykonującym przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy, w tym w szczególności pracownikom Wykonawcy oraz osobom świadczącym usługi na rzecz Wykonawcy na podstawie umów cywilnoprawnych, właściwych warunków pracy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP i PPOŻ,
7) Stosowania materiałów budowlanych, instalacyjnych wysokogatunkowych i urządzeń spełniających wszelkie wymogi wynikające z obowiązujących przepisów i norm odpowiadających wymaganiom określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
8) Dostarczenia dokumentów potwierdzających, że materiały budowlane, instalacyjne niezbędne do wykonania robót spełniają wymagania Ustawy Prawo Budowlane i innych znajdujących zastosowanie przepisów oraz Polskie Normy i Normy Branżowe oraz wymogi wynikające z dokumentacji bezpośrednio przy dostawie,
9) Wykonawca zapewni Kierownika robót budowlanych – doświadczenie zawodowe przynajmniej 5 lat od uzyskania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata). Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t.j. z dnia 2024.05.14 ) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831 z dnia 2019.05.06 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z Ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j. z dnia 2023.02.23) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
10) W przypadku, gdy przy prowadzeniu robót budowlanych, do kierowania którymi jest wymagane przygotowanie zawodowe w specjalności techniczno-budowlanej innej niż posiada kierownik budowy, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ustanowienie Kierownika robót w danej specjalności – doświadczenie zawodowe przynajmniej 5 lat od uzyskania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w danej specjalności, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata).
11) Wykonawca uwzględnia również wszelkie postanowienia projektu umowy – Załącznika nr 4 do SWZ oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia.
12) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa dot. gospodarowania odpadami, które musi odbywać się na zasadach określonych w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2024.54 t.j. z dnia 2024.01.16), ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019 poz. 1579) i zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Nr XX/357/20 Rady Miasta Zabrze z dnia 18 maja 2020 r. ustalającej regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Zabrze w zakresie:
a) gromadzenia selektywnego odpadów w wydzielonych i przystosowanych do tego celu miejscach, w sposób uniemożliwiający negatywny wpływ tych odpadów na poszczególne elementy środowiska oraz zdrowie ludzi
b) przekazywania odpadów wyłącznie podmiotom posiadającym wymagane prawem zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami.
13) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy Dz.U.2023.1465 t.j. z dnia 2023.07.31), osób wykonujących prace fizyczne (o charakterze budowlanym) związanych z wykonaniem prac (czynności) porządkowych, malarskich, gipsiarskich, przy wznoszeniu ścian.
14) Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty budowlane na okres min. 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
2. Uwagi.
1) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń.
2) Jakiekolwiek szkody powstałe podczas wykonywania robót usuwa Wykonawca na własny koszt.
3) W obiekcie Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o. o. realizowane są funkcje z zakresu opieki medycznej oraz prace administracyjno–biurowe. Teren poza realizowaną robót będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji zamówienia, w związku z powyższym Wykonawca powinien odpowiednio zorganizować swoje roboty tak, aby nie kolidowały z działalnością Szpitala.
4) Miejsca prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed działaniem czynników atmosferycznych.
5) Demontowane materiały pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować.
6) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kopii karty przekazania odpadów.
7) Urządzenia i elementy urządzeń technicznych pochodzące z demontażu Wykonawca wywiezie i zutylizuje po akceptacji Zamawiającego.
8) Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania.
9) Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe.
3. Warunki wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) Zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji 36 miesięcy (maksymalnie 72 miesięcy) – wartość punktowana zgodnie z SWZ rozdział XXVII,
2) Zaoferowanie terminu płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
3) Zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ,
4) Posiadanie ważnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji umowy w wysokości nie niższej niż wartość realizowanego zamówienia tj. wartość umowy. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) Wykonawca robót jest zobowiązany do ścisłej współpracy (na etapie uzgodnień oraz wykonawstwa robót) z wykonawcą dostawy i montażu aparatu angiografu.
6) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących prace fizyczne (o charakterze budowlanym) związanych z wykonaniem prac (czynności) porządkowych, malarskich, gipsiarskich, przy wznoszeniu ścian - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
7) W związku z wdrożeniem u Zamawiającego Regulaminu Zgłoszeń Wewnętrznych regulującego procedurę ochrony sygnalistów, Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z jego treścią wszystkich swoich pracowników, podwykonawców i inne osoby zaangażowane w realizację Zamówienia. Regulamin Zgłoszeń Wewnętrznych regulujący procedurę ochrony sygnalistów, jest dostępny w Sekretariacie Zarządu Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212175,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307869,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212175,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM KONTRAKT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381839210
7.3.3) Ulica: CIESZYŃSKA 27A
7.3.4) Miejscowość: ŁĄKA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212175,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej tj. szafy endoskopowej, mikroskopu diagnostycznego, lasera CO2, lasera naczyniowego, systemu videodermatoskopowego i trichoskopu cyfrowego
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach projektu pn. "Ochrona i zachowanie różnorodności biologicznej na terenie Miasta Zabrze"
- DOSTAWA POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO WYPEŁNIONYCH MATERIAŁEM ZMIENNOFAZOWYM (PCM) DO MAGAZYNU CIEPŁA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO SPEKTROMETRU MAS ORAZ PODŁOŻA I INNE ODCZYNNIKI MIKROBIOLOGICZNE
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.