eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce



Ogłoszenie z dnia 2025-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zktarnow.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1053751

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ae36f90-982d-41af-ab45-546e226eaa2f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048152/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa środków czystości do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070606

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.1.2025.DR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328876,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

l.p. asortyment jm ilość
1. szczotka do szorowania muszli klozetowej z podstawką-ociekaczem kpl. 350
2. szczotka do szorowania o płaskiej powierzchni czyszczącej o długości min. 15 cm szt. 80
3. zmiotka z szufelką kpl. 250
4. ściągacz do wody ręczny – pióro o dł. 30 cm szt. 30
5. szczotka do zamiatania wkręcana na styl z gwintem szt. 400
6. szczotka do szorowania wkręcana na styl z gwintem szt. 100
7. zapas do mopa sznurkowy wkręcany na styl z gwintem szt. 1 400
8. styl do szczotki/mopa z gwintem szt. 450
9. miska plastikowa φ min. 45 cm szt. 350
10. wiadro z pokrywą plastikowe o pojemności 12 – 15 l kpl. 450
11. wiadro z wyciskaczem do mopa o pojemności 12 - 15 l kpl. 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 27217,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

l.p. asortyment jm Ilość
1. mydło o działaniu antybakteryjnym w płynie op. 5l szt. 350
2. krem do rąk 0,1 - 0,12 l szt. 300
3. pasta BHP szt. 200
4. mleczko do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni z ceramiki i tworzyw sztucznych op. max. 1 l l 300
5. pasta do czyszczenia i pielęgnacji podłóg z lastriko op. max 1 l l 200
6. kostka do odkażania WC w zawieszce szt. 350
7. papier toaletowy – biały, miękki, z perforacjami ułatwiającymi odrywanie listków, w rolkach o gramaturze 150 – 350 g o wadze tulei wewnętrznej max. 5% rolki 100 g 20 000
8. ręcznik papierowy kuchenny min. 300 listków w roli, rozmiar listka min. 20 x 22 cm rolka 600
9. ręcznik papierowy w listkach składanych "zz", rozmiar listka min. 23 x 25 cm, 20 op. jednostkowych po 200 listków w kartonie karton 200
10. podpaski 10 szt. 600
11. worki na śmieci 35 l o grubości min. 6 µm,min. 20 szt. w rolce 10 szt. 800
12. worki na śmieci 60 l o grubości min. 9 µm, min. 20 szt. w rolce 10 szt. 10 szt. 800
13. worki na śmieci 120 l o grubości min. 12 µm, min. 10 szt. w rolce 10 szt. 10 szt. 800
14. worki na śmieci 160 l o grubości min. 24 µm,min. 10 szt. w rolce 10 szt. 10 szt. 20
15. woreczki foliowe 18x4x35 cm 1000 szt. 10 szt. 200
16. torby foliowe z uchwytami 25x45 cm 100 szt. 10 szt. 60
17. rękawice foliowe 100 szt. 10 szt. 600
18. rękawice nitrylowe 100 szt. 10 szt. 3 000
19. rękawice gumowe gospodarcze para 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 88305,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

l.p. asortyment jm ilość
1. środek myjąco-dezynfekujący do powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością w op. max 5 ltr ltr 2 000
1. środek czyszcząco-odtłuszczający do powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością w op. max 5 ltr ltr 1 600
2. środek do usuwania osadów mineralnych z powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością, na bazie kwasu, z dodatkiem środka zapobiegającego korozji w op. max 5 ltr ltr 50
3. tabletki do nabłyszczania/usuwania osadów mineralnych dedykowane dla pieca konwekcyjnego Rational (2006) (niebieskie) tab. 300
4. płyn dedykowany do mycia pieca konwekcyjnego Unox ChefTop (2017) w op. max 5 ltr ltr 300
5. płyn dedykowany do mycia pieca konwekcyjnego Houno w op. max 5 ltr ltr 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 74980,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

l.p. nazwa jm razem
1. pasta do zębów op. 60 g szt. 15000
2. szampon do włosów op. 100 ml szt. 17000
3. proszek do prania op. 200 g szt. 21000
4. płyn do mycia naczyń op. 200 ml szt. 21000
5. płyn do mycia naczyń op. 5l szt. 1500
6. płyn do mycia powierzchni uniwersalny op. 0,5 l szt. 6000
7. proszek do szorowania powierzchni (czyścik uniwersalny) op. 300 g kg 2400
8. płyn do WC (do mycia i dezynfekcji sanitariatów)
op. 0,5 l szt. 5000
9. płyn do mycia szyb bez alkoholu z rozpylaczem op. 0,5 l i 1l szt. 1000

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 138372,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie jest obarczone wadą, której zamawiający nie może poprawić.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie jest obarczone wadą, której zamawiający nie może poprawić.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie jest obarczone wadą, której zamawiający nie może poprawić.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie jest obarczone wadą, której zamawiający nie może poprawić.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.