eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUs³ugi konserwacyjno-naprawcze instalacji ciep³owniczej i wodno-kanalizacyjnej w budynkach Instytutu Biologii Do¶wiadczalnej PAN w Warszawie



Og³oszenie z dnia 2025-02-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi konserwacyjno-naprawcze instalacji ciep³owniczej i wodno-kanalizacyjnej w budynkach Instytutu Biologii Do¶wiadczalnej PAN w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT BIOLOGII DO¦WIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 2258922180

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³ugi konserwacyjno-naprawcze instalacji ciep³owniczej i wodno-kanalizacyjnej w budynkach Instytutu Biologii Do¶wiadczalnej PAN w Warszawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5723d491-744d-4591-a77d-7d011f20d57a

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00105768

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00682103/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Konserwacja instalacji sanitarnych w budynkach instytutu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/404e593f-9465-4f92-8eca-20f3873f167e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/ (adres strony prowadzonego postêpowania znajduje siê w pkt 3.1 Og³oszenia).
Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê za po¶rednictwem platformy e-us³ug, pn. e-ProPublico z wy³±czeniem komunikacji dotycz±cej podpisania umowy, która odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem poczty elektronicznej (z/do adresu e-mail -Zamawiaj±cego na/od adres e-mail -Wykonawcy podany w ofercie).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Biologii Do¶wiadczalnej imienia Marcelego Nenckiego Polskiej Akademii Nauk. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o dzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-11/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w ci±gu trwania umowy utrzymania w sprawno¶ci technicznej poprzez wykonywanie przegl±dów i konserwacji, niezbêdnych napraw oraz prac modernizacyjnych instalacji: centralnego ogrzewania, wêz³a cieplnego, instalacji wodoci±gowej (woda zimna i ciep³a, cyrkulacja), instalacji kolektorów s³onecznych (tzw. Solary) wraz z jej wêz³ami przy³±czeniowymi oraz instalacji kanalizacji sanitarnej i technologicznej (wewnêtrznej i zewnêtrznej).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50700000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Waga danego kryterium równa siê maksymalnej liczbie punktów mo¿liwych do uzyskania w tym kryterium. Stosowanie matematycznych obliczeñ stanowi zasadê przy ocenie ofert. Punktacja obliczana jest w zaokr±gleniu do setnych czê¶ci punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów po zsumowaniu w poszczególnych kryteriach, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Naprawa

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy postawi³;
1.
Warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp w zw. z art. 115 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, dotycz±cy sytuacji finansowej.
Wykonawca musi posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ (sto tysiêcy z³otych).
2.
Warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zw. z art. 116 ust. 1 ustawy Pzp -posiadanie do¶wiadczenia.
Wykonawca musi wykonaæ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 us³ugi konserwacyjne instalacji sanitarnych w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej, ka¿da z nich za kwotê brutto nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ (sto tysiêcy z³otych).
W przypadku trwaj±cych umów na us³ugi okresowe lub ci±g³e Wykonawca musi wskazaæ wykonanie us³ug odpowiadaj±cych brzmieniu powy¿szego warunku.
Wykonawca musi przedstawiæ dowody okre¶laj±ce, czy wykazywane us³ugi zosta³y/s± wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy us³ugi by³y/s± wykonywane zgodnie z przepisami i prawid³owo ukoñczone.
3.
Warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zw. z art. 116 ust. 1 ustawy Pzp -posiadanie wyksztalcenia kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji zamówienia, spe³niaj±cym nastêpuj±ce wymagania w zakresie posiadania:
1) Uprawnieñ budowlanych w bran¿y instalacyjno-in¿ynieryjnej oraz przynale¿no¶æ do Izby In¿ynierów Budownictwa.
2) Uprawnienia do eksploatacji urz±dzeñ grupy 1 – D i E.
3) Uprawnienia do eksploatacji urz±dzeñ grupy 2 – D i E.
4) Uprawnienia do eksploatacji urz±dzeñ grupy 3 – D i E.
5) Uprawnienia F-gazy.
6) Znajomo¶æ zastosowania systemu zgrzewanego z polipropylenu oraz technik monta¿u systemu zgrzewanego z polipropylenu.
7) Znajomo¶æ wykonawstwa instalacji sanitarnych z miedzi.
8) Do¶wiadczenie w zakresie monta¿u i serwisu kot³ów gazowych, pomp ciep³a i rozwi±zañ proekologicznych w instalacjach grzewczych.
9) Znajomo¶æ urz±dzeñ dla ciep³ownictwa.
10) Znajomo¶æ metody równowa¿enia hydraulicznego instalacji HVAC.
11) Znajomo¶æ zagadnieñ techniki pompowej w instalacjach grzewczych, ch³odniczych i klimatyzacyjnych, projektowanie tych uk³adów.
12) Do¶wiadczenie w pracy z regulatorami (umiejêtno¶æ konfigurowania i parametryzowania regulatorów).
13) Do¶wiadczenie w pracy z wytwornicami.
14) Znajomo¶æ doboru i eksploatacji mieszade³ w bioreaktorach opartych na technologii osadu czynnego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.
O¶wiadczenie o aktualno¶ci - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik do SWZ.
Jest to O¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji, zawartych w z³o¿onym wraz z Ofert± O¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp, zwane dalej "O¶wiadczeniem o aktualno¶ci".

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.
Dowód posiadania odpowiedniego ubezpieczenia OC.
Nale¿y z³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, w przypadku polisy OC nale¿y z³o¿yæ potwierdzenie jej op³acenia (o ile nie wynika to z tre¶ci polisy),
-je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych powy¿ej dokumentów, Wykonawca sk³ada inne, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u.
2.
Formularz 9 -Wykaz us³ug
-wzór wykazu stanowi za³±cznik do SWZ.
Jest to wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów to o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
-wskazane okresy liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania Ofert;
-je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy -wymóg dotyczy równie¿ udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby.
3.
Formularz 10 -Wykaz osób
-wzór wykazu stanowi za³±cznik do SWZ.
Jest to wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W terminie sk³adania Ofert oprócz wskazanego ju¿ w niniejszym Og³oszeniu dokumentu; -O¶wiadczenia z art. 125 ustawy Pzp, Wykonawca do³±cza do wype³nionego -Formularza Oferty wype³nione pozosta³e Formularze (wzory Formularzy s± za³±cznikami do SWZ), zgodnie ze wskazaniami SWZ, tj.:
-Formularz -Informacja o podwykonawcach; jest to informacja do³±czana do Oferty o wykonaniu zamówienia przy udziale podwykonawców lub samodzielnie (bez udzia³u podwykonawców).
-Formularz -Informacja o podatku; sk³adany w przypadku powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug.
-Formularz -Informacja o utajnieniu; sk³adany w przypadku gdy Wykonawca zastrzega poufno¶æ informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
-Formularz -O¶wiadczenie o podziale zadañ - sk³adany o ile dotyczy; o¶wiadczenie sk³adane przez ka¿dego z konsorcjantów (w tym przez spó³kê cywiln±).
-Formularz -O¶wiadczenie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - sk³adany o ile dotyczy; o¶wiadczenie sk³ada podmiot, który udostêpnia Wykonawcy swoje zasoby.
-Formularz -Zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów - sk³adane o ile dotyczy; zobowi±zanie sk³ada podmiot udostêpniaj±cy Wykonawcy swoje zasoby.
-Pe³nomocnictwo -jest sk³adane o ile dotyczy.
-Umocowanie osoby podpisuj±cej ofertê Wykonawcy zagranicznego -jest sk³adane o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta z³o¿ona przez spó³kê cywiln± jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-24 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Skrót „ustawa Pzp”, oznacza ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2024 r. poz. 1320).
Skrót „SWZ” oznacza Specyfikacjê Warunków Zamówienia, która jest podstawowym dokumentem okre¶laj±cym zasady udzielania zamówienia i zostanie udostêpniona na stronie prowadzonego postêpowania po publikacji niniejszego og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ publicznych.

Wykonawca przed przyst±pieniem do sporz±dzenia oferty musi zapoznaæ siê z tre¶ci± SWZ, która zawiera wszystkie informacje niezbêdne do z³o¿enia Oferty. Zapoznanie siê z tre¶ci± SWZ warunkuje skuteczne z³o¿enie oferty.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.