eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzostekBudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Brzostku przy ul. Schedy i ul. Mysłowskiego wraz z budową sieci wodociągowej przy ul. Mysłowskiego na terenie Gminy Brzostek



Ogłoszenie z dnia 2024-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Brzostku przy ul. Schedy i ul. Mysłowskiego wraz z budową sieci wodociągowej przy ul. Mysłowskiego na terenie Gminy Brzostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOSTEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzostek

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@brzostek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brzostek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Brzostku przy ul. Schedy i ul. Mysłowskiego wraz z budową sieci wodociągowej przy ul. Mysłowskiego na terenie Gminy Brzostek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9717dcf5-941d-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046435/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Brzostku przy ul Schedy i ul. Mysłowskiego wraz z budową sieci wodociągowej przy ulicy Mysłowskiego na terenie Gminy Brzostek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Schedy w m. Brzostek;
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przepompownią ścieków w miejscowości Brzostek w rejonie ul. Schedy, jednostka ewidencyjna: 180302_4 Brzostek / obręb 0001 Brzostek / nr ewid.: 507, 509/1, 515, 516, 517, 530/1, 530/2, 531, 550, 551, 552, 553, 554/1, 555, 556, 564, 565, 568, 569, 570, 592, 591, 590, 589, 588, 593, 594, 566/2.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø200 mm. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sieci kanalizacji sanitarnej zostały zaprojektowane studzienki kanalizacyjne o średnicy Ø1000 mm i Ø425 mm. Studzienki zostały umieszczone na zmianach kierunku kanalizacji. Ze względu na warunki terenowe zaprojektowana również została przepompownia ścieków sanitarnych i rurociąg ciśnieniowy Ø90 mm PE100 SDR17 zakończony studzienką rozprężną przed połączeniem z siecią grawitacyjną. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej będzie służyła obecnym i przyszłym mieszkańcom budynków przy ul. Schedy do odprowadzania ścieków bytowych z budynków mieszkalnych. Ścieki sanitarne odprowadzane będą dalej do istniejącej kanalizacji sanitarnej w kierunku istniejącej oczyszczalni ścieków w Brzostku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 742815,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Budowa sieci wodociągowej przy ul. Mysłowskiego w m. Brzostek;
Przedmiotem opracowania jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Brzostek w rejonie ul. Mysłowskiego. Jednostka ewidencyjna: 180302_4 Brzostek / obręb 0001 Brzostek / nr ewid.: 761, 775/8, 775/9, 777, 780/1, 780/2, 782/3, 782/4, 782/5, 782/7, 782/8, 782/10, 782/13, 782/16, 782/20, 783, 784, 785, 786
Na terenie objętym inwestycją zaprojektowano sieć wodociągową DN110 mm będącą przedłużeniem istniejącej sieci wodociągowej na działce numer 761 w Brzostku jako sieć rozdzielczą tak, aby umożliwić włączenie się budynków przy ul. Mysłowskiego, a także podłączenie sieci istniejących zasilających aktualnie zabudowania indywidualne. Na sieci tej zgodnie z wymaganiami rozmieszczono hydranty nadziemne DN80. Na sieci wodociągowej zaprojektowano następującą armaturę: odcinającą (zasuwy), czerpną (hydranty nadziemne). Sieć wodociągowa projektowana jest w większości w terenie za linią zabudowań wzdłuż drogi powiatowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 423824,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Mysłowskiego w m. Brzostek
Opracowanie projektowe przewiduje budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. MYSŁOWSKIEGO w Brzostku zlokalizowanej w obr. Brzostek zlokalizowanej na działkach ozn. nr ewidencyjnymi : 204/1, 204/2, 204/4, 204/5, 204/12, 206/1, 206/3, 207/3, 209/5, 210/4, 211/4, 214/1, 761, 773/1, 773/3, 773/4, 774, 775/5, 775/6, 775/7, 775/9, 775/11, 777, 778, 779, 780/1, 780/2, 780/3, 782/5, 782/7, 782/8, 782/15, 783.
Projektowana kanalizacja sanitarna będzie włączona do istniejącego kolektora sanitarnego Ø250mm, zlokalizowanego na działce nr 774 w miejscowości Brzostek.
Odbiornikiem ścieków sanitarnych będzie istniejąca Gminna Oczyszczalnia Ścieków w miejscowości Klecie – Gmina Brzostek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 972578,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512737,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 846000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512737,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Wodno-Kanalizacyjnych Produkcji Rolnej i Handlu "ROLWOD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850005524

7.3.4) Miejscowość: Skołyszyn 11

7.3.5) Kod pocztowy: 38-242

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512737,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172094,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318790,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172094,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Transportowe Krzysztof Stachurski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852291391

7.3.3) Ulica: Dukielska 88a

7.3.4) Miejscowość: Nowy Żmigród

7.3.5) Kod pocztowy: 38-230

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172094,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 941905,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1041224,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 941905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARTEX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730005184

7.3.3) Ulica: Zgody 81

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 941905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.