Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00063519/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych oraz materiałów bieżących do statków powietrznych PANS w Chełmie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klopuszynski@panschelm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://panschelm.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://panschelm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych oraz materiałów bieżących do statków powietrznych PANS w Chełmie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d90904-eef8-4046-a032-c9d1464962e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K-ZP.261.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zamienne do SP AT3 R1001. podkładka gumowa chellenger CP-623 - 42 szt.;
2. wkład chellenger CP9124C - 6 szt.;
3. Lordy silnika/ sworznie silnika kompletne - 1 zestaw;
4. Przewody gumowe zabudowane przez AERO AT (płatowiec komplet) - 1 zestaw;
5. AT3.42.040.0 Amortyzator - 120 szt.;
6. AT3.42.058.0 Wkładka - 10 szt.;
7. czujnik egt P-110 - 10 szt.;
8. czujnik P-128 – OAT/Carb Temp Probe - 5 szt.;
9. P-100 – CHT Probe - 10 szt.;
10. P-120 – Oil Temp Probe - 5 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 104550,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zamienne do SP Cessna1. Filtr wlotu powietrza do gaźnika / Engine intake air filter BA-4108 - 6 szt.;
2. podkładka gumowa chellenger CP-623 - 21 szt.;
3. Gyro Filter D9-18-1 - 2 szt.;
4. Oil Pressure Switch P/N 83278 - 1 szt.;
5. Regulator Filter B3-5-1 - 9 szt.;
6. Pompa vaccum AA3215CC - 2 szt.;
7. Zawias lotek - 12 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 24600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zamienne do SP Tecnam1. Main landing gear shock absorbers 26-8-1110-000 - 4 szt.;
2. Rudder Trim Actuator B6-7T - 2 szt.;
3. Przekaźnik BLOW 0392 - 72 szt.;
4. Komplet uszczelnień amotyzatora golni przedniej - 2 komplety;
5. Governor MT Propeller LH P-875-12 - 2 szt.;
6. CI 105 TRANSPONDER ANTENNA p/n: 010-10160-00 - 1 szt.;
7. KA 61 DME ANTENNA p/n:071-00221-0010 - 1 szt.;
8. p/n: TU6.0X6TR20 ; INNER TUBE TIRE (MOD2006/190) - 10 szt.;
9. p/n:606C61B1, TIRE 600-6 (MOD2006/190) - 10 szt.;
10. p/n: 155-00100, SNAP RING - 10 szt.;
11. p/n: 154-03000, GREASE SEAL - 10 szt.;
12. p/n: 3033-1/8, VALVE - 1 szt.;
13. p/n:3015-1/8, PLUG - 1 szt.;
14. p/n:26-2-1615-1, BUSHING - 4 szt.;
15. p/n:00226TF1; TRIM RUDDER INDICATOR - 1 komplet z czujnikiem;
16. p/n:CCA-1550, DRAIN VALVE - 4 szt.;
17. p/n:26-9-1620-000, FWD COLD AIR SYSTEM ASSY (MOD2006/208) - 1 komplet;
18. p/n: NAS1291-7, NUT - 100 szt.;
19. p/n: C-306-8, SCREW FOR SPINNER - 80 szt.;
20. p/n: MS20426A03-4, NUT - 80 szt.;
21. Sprężyny wydechu ULM 73505 SPRING (MOD2006/050) - 160 szt.;
22. SOR54 OIL TEMP. (MOD2006/093) - 10 szt.;
23. SOR59 CHT (MOD2006/227) - 10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 47970,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104845,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104845,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104845,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Extend Zbigniew Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672081629
7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104845,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15772,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19934,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15772,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Service Group Spółka Jawna Marta Bieńkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743227101
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AIR SERVICE GROUP MARTA BIEŃKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AIR SERVICE GROUP MARTA BIEŃKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15772,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Naprawa sprzętu transportowego NOSG
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- "Dostawa używanego samochodu brygadowego do 3,5t "
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.