eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDostawa części zamiennych oraz materiałów bieżących do statków powietrznych PANS w Chełmie



Ogłoszenie z dnia 2025-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych oraz materiałów bieżących do statków powietrznych PANS w Chełmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klopuszynski@panschelm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://panschelm.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://panschelm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części zamiennych oraz materiałów bieżących do statków powietrznych PANS w Chełmie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d90904-eef8-4046-a032-c9d1464962e4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063519

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-ZP.261.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części zamienne do SP AT3 R100
1. podkładka gumowa chellenger CP-623 - 42 szt.;
2. wkład chellenger CP9124C - 6 szt.;
3. Lordy silnika/ sworznie silnika kompletne - 1 zestaw;
4. Przewody gumowe zabudowane przez AERO AT (płatowiec komplet) - 1 zestaw;
5. AT3.42.040.0 Amortyzator - 120 szt.;
6. AT3.42.058.0 Wkładka - 10 szt.;
7. czujnik egt P-110 - 10 szt.;
8. czujnik P-128 – OAT/Carb Temp Probe - 5 szt.;
9. P-100 – CHT Probe - 10 szt.;
10. P-120 – Oil Temp Probe - 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych

4.5.5.) Wartość części: 104550,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części zamienne do SP Cessna
1. Filtr wlotu powietrza do gaźnika / Engine intake air filter BA-4108 - 6 szt.;
2. podkładka gumowa chellenger CP-623 - 21 szt.;
3. Gyro Filter D9-18-1 - 2 szt.;
4. Oil Pressure Switch P/N 83278 - 1 szt.;
5. Regulator Filter B3-5-1 - 9 szt.;
6. Pompa vaccum AA3215CC - 2 szt.;
7. Zawias lotek - 12 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych

4.5.5.) Wartość części: 24600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części zamienne do SP Tecnam
1. Main landing gear shock absorbers 26-8-1110-000 - 4 szt.;
2. Rudder Trim Actuator B6-7T - 2 szt.;
3. Przekaźnik BLOW 0392 - 72 szt.;
4. Komplet uszczelnień amotyzatora golni przedniej - 2 komplety;
5. Governor MT Propeller LH P-875-12 - 2 szt.;
6. CI 105 TRANSPONDER ANTENNA p/n: 010-10160-00 - 1 szt.;
7. KA 61 DME ANTENNA p/n:071-00221-0010 - 1 szt.;
8. p/n: TU6.0X6TR20 ; INNER TUBE TIRE (MOD2006/190) - 10 szt.;
9. p/n:606C61B1, TIRE 600-6 (MOD2006/190) - 10 szt.;
10. p/n: 155-00100, SNAP RING - 10 szt.;
11. p/n: 154-03000, GREASE SEAL - 10 szt.;
12. p/n: 3033-1/8, VALVE - 1 szt.;
13. p/n:3015-1/8, PLUG - 1 szt.;
14. p/n:26-2-1615-1, BUSHING - 4 szt.;
15. p/n:00226TF1; TRIM RUDDER INDICATOR - 1 komplet z czujnikiem;
16. p/n:CCA-1550, DRAIN VALVE - 4 szt.;
17. p/n:26-9-1620-000, FWD COLD AIR SYSTEM ASSY (MOD2006/208) - 1 komplet;
18. p/n: NAS1291-7, NUT - 100 szt.;
19. p/n: C-306-8, SCREW FOR SPINNER - 80 szt.;
20. p/n: MS20426A03-4, NUT - 80 szt.;
21. Sprężyny wydechu ULM 73505 SPRING (MOD2006/050) - 160 szt.;
22. SOR54 OIL TEMP. (MOD2006/093) - 10 szt.;
23. SOR59 CHT (MOD2006/227) - 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych

4.5.5.) Wartość części: 47970,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104845,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104845,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104845,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Extend Zbigniew Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672081629

7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104845,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15772,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19934,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15772,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Service Group Spółka Jawna Marta Bieńkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743227101

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15772,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.