Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085277/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105831 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Nabiału do Zakładu karnego w Nowogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowogard@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nowogardzie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
WWW.ZP.SW.GOV.PL1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
ZAKŁAD KARNY
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Nabiału do Zakładu karnego w Nowogardzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01db5236-ce9d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023199/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 NABIAŁ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085277/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/żyw/21/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Mleko w proszku typu „Czarnków” pełne Kl. I, bez dodatków tłuszczów roślinnych – w ilości 1000 kg;
2) Mleko w proszku odtłuszczone, PN-A-86024/A1:1996. – bez dodatków tłuszczów roślinnych. – w ilości 2500 kg;
3) Twaróg półtłusty Kl. I, o zawartości tłuszczu 15% – w ilości 9500 kg;
4) Twaróg chudy, hermetycznie pakowany, o przedłużonym terminie ważności (kostka 200g) PN-91/A-86300 – w ilości 1800 kg,
5) Ser topiony (w opakowaniu 100 g) – w ilości 1500 kg;
6) Ser topiony plasterki (pakowane próżniowo, pojedyncze plasterki w opakowaniu owinięte folią, opakowanie nie większe niż 200g – jednakowa gramatura przy każdej dostawie), PN 66/A-86233 – w ilości 400 kg;
7) Kostka topiona (produkt seropodobny, topiony, kostka 100g) PN 66/A-86233 – w ilości 2500 kg;
8) Jogurt naturalny (kubek 300-500g - jednakowa gramatura przy każdej dostawie), PN-83/A-86061 – w ilości 450 kg;
9) Jogurt naturalny bez cukru (opakowanie nie mniejsze niż 100g, nie większe niż 150g – jednakowa gramatura przy każdej dostawie), PN-83/A-86061 – w ilości 500 kg;
10) Serek śmietankowy naturalny kanapkowy do smarowania (opakowanie nie mniejsze niż 100g, nie większe niż 150g – jednakowa gramatura przy każdej dostawie), PN-91/A-86300 – w ilości 250 kg;
11) Serek bez cukru typu „wiejski” (kubek 150g), PN-91/A-86300 – w ilości 220 kg;
12) Serek homogenizowany różne smaki (opakowanie nie mniejsze niż 100g, nie większe niż 150g) – jednakowa gramatura przy każdej dostawie), PN-91/A-86300 – w ilości 50 kg;
13) Ser twardy może być z dodatkiem tłuszczy roślinnych - w ilości 1500 kg;
14) Ser żółty produkt mleczny z tłuszczu mlecznego i podpuszczki. Nie dopuszcza się dodatków innych tłuszczy i wyrobów seropodobnych - w ilości 200 kg;
15) Śmietana 18% – w ilości 500 kg.
Produkty muszą spełniać wszelkie warunki określone zgodnie z Polską Normą oraz Standardami Unii Europejskiej.
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dostawach partiami składowanymi u Wykonawcy, własnym transportem w godzinach: 800 – 1100, na telefoniczne zamówienie, złożone do godz. 1200 na dzień przed terminem dostawy pod adres:
Zakład Karny w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard,
Oddział Zewnętrzny w Płotach, ul. Koszalińska 2, 72-310 Płoty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15511700-0 - Mleko w proszku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15542100-0 - Ser twarogowy
15542200-1 - Ser miękki
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232123,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232123,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232123,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692382439
7.3.3) Ulica: SZCZECIŃSKA 8-10
7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN
7.3.5) Kod pocztowy: 75-120
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232123,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-06 do 2022-07-052021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim w 2025 roku z podziałem na 4 części.
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby ZAZ w Czarnem
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.