eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaMODERNIZACJA SYSTEMU OBSŁUGI PŁYWALNI W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ



Ogłoszenie z dnia 2024-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MODERNIZACJA SYSTEMU OBSŁUGI PŁYWALNI W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FILIA AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WARSZAWA W BIAŁEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032783000025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83-3428712

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bp@awf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awf-bp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://awf-bp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA SYSTEMU OBSŁUGI PŁYWALNI W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91cc254f-9feb-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00335144/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 MODERNIZACJA SYSTEMU OBSŁUGI PŁYWALNI W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/16/2023/B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219869,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu obsługi pływalni w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2.
Modernizacja polegać będzie na wymianie szafek z HPL z zamkami sterowanymi elektronicznie, sterowników, kopert z transponderem do pasków oraz czytników kompatybilnych z posiadanym systemem ESOK w Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2.
Przewiduje się rozwiązanie zamykania szafek oparte na sterownikach i czytnikach zbiorczych oraz zamkach elektronicznych nie wymagających zasilania bateryjnego.
Zaoferowany przedmiot zamówienia nie może zaburzyć ani zmniejszyć jakości usług oferowanych przez pływalnię.
Wymagane funkcjonalności modernizacji systemu ESOK:
● Możliwość konfiguracji i zarządzania szafkami z poziomu systemu ESOK tj. poprzez wydzielone funkcje w programie;
● Możliwość oznaczania w systemie ESOK statusów szafek (Aktywna /Wyłączona/Uszkodzona) wraz z automatycznym zablokowaniem szafki dla użytkowników obiektu o statusie innym niż „Aktywna”;
● Możliwość generowania raportu o użyciu szafki w dowolnym okresie czasu.

1) Szafki typu 2S dla dwóch osób w jednym korpusie jedna nad drugą z ławeczką, po cztery rzędy w szatni męskiej i damskiej w ilości 93 szt. zgodnych o minimalnych wymaganiach:
- konstrukcja szafki na profilach aluminiowych;
- drzwiczki, podstawa, półka z laminatu z HPL o grubości 10 mm charakteryzującego się wysoką odpornością na zginanie, rozrywanie, wysoką twardością powierzchni, odpornością na zabrudzenia, odpornością termiczną;
- wysokość całkowita 1800mm (korpus 1500 mm);
- szerokość 350 mm;
- głębokość 485 mm;
- stelaż o wysokości 300 mm z możliwością regulacji;
- ławka o szerokości 30 cm jednolita na całej długości;
- zawiasy wykonane ze stali nierdzewnej;
- wieszak podwójny z materiału odpornego na trudne warunki;
- uchwyt umożliwiający otwarcie drzwi;
- maskownica przewodów od sterownika do zamka;
- trwała numeracja grawerowana z wysokością cyfr 50 cm – nie dopuszcza się numeracji naklejanej lub malowanej;
- kolorystyka - do uzgodnienia po podpisaniu umowy.

2) Zamki w ilości 186 szt. oraz sterowniki z funkcją dynamicznego przydzielania szafek w ilości 8 szt.

Sterowanie szafkami odbywać się będzie za pomocą zbiorczego czytnika z wyświetlaczem LCD w technologii RFID Mifare umieszczonego w szczycie każdego rzędu szafek widocznego bezpośrednio po wejściu do szatni.
Klient przypisuje pasek do sterownika w następujący sposób:
- klient z wydanym w ESOK paskiem podchodzi do sterownika szafkowego, który komunikuje się z sterownikiem przypisując w sposób dynamiczny szafkę;
- zwolnienie szafki następuje automatycznie po rozliczeniu rachunku przypisanego do danego paska transponderowego;
- w przypadku przyłożenia paska transponderowego do sterownika który nie obsługuje przypisanej już wcześniej do tego paska szafki, ekran dotykowy wyświetli informację wskazującą klientowi numer „jego” szafki.

Zamek szafkowy elektromagnetyczny powinien być przystosowany do miejsc o szczególnie trudnych warunkach pracy i musi spełniać następujące wymagania:
● jest odporny na wilgoć;
● jest wodoodporny;
● posiada mechanizm wybijający drzwiczki;
● ma możliwość awaryjnego otwarcia zamka bez konieczności wyłamywania zawiasów.

Sterownik zamków powinien być przystosowany do miejsc o szczególnie trudnych warunkach pracy i musi spełniać następujące wymagania:
● posiada stopień ochrony IP65
● jest odporny na wilgoć;
● jest wodoodporny;
● obsłuży co najmniej 30 zamków szafkowych;
● maksymalnie 10 adresów na magistrali;
● co najmniej 30 obsługiwanych sygnałów zwrotnych z zamków;
● ma możliwość awaryjnego otwarcia zamka szafki (fizyczny przycisk awaryjnego otwierania wszystkich szafek przypisanych do sterownika - niedostępny z poziomu klienta pływalni).

Sterowanie zamkami szafkowymi zależne jest od sterowników szafkowych do których podłączane są zamki oraz od dedykowanego oprogramowania.

Sterownik ma pracować w trybie dynamicznym, natomiast konfiguracja odbywać się powinna z poziomu komputera PC po nawiązaniu połączenia on-line.

Szafka musi posiadać możliwość otwarcia w przypadku zaniku zasilania głównego (z UPS centralnego lub z zestawu bateryjnego montowanego w sterowniku) oraz zaniku komunikacji z serwerem ESOK. UPS powinien zawierać minimalną moc pozorną 3k VA.
3) Czytniki z wyświetlaczem LCD ” w ilości 8 szt., punkty informacyjne (odczytu czasu) z wyświetlaczem LCD ” w ilości 3 szt. oraz czytniki pasków transponderowych w kasie w ilości 2 szt.
Oprogramowanie ESOK należy rozbudować o dynamiczne przydzielanie szafek po przyłożeniu paska z transponderem do czytnika z wyświetlaczem LCD w szatni. System sterowania szafkami musi być oparty o system przydzielający dynamiczny, aby dowolny pasek mógł otworzyć dowolną szafkę. Wszystkie szafki powinny być wybierane równomiernie.
Zasilanie elementów systemu musi być zapewnione w sposób stały przez co wyklucza się użycia w szatniach rozwiązań opartych na bateriach (również ze względów ochrony środowiska).
4) Koperty na pasek z transponderem RFID Mifare – kolorystyka do ustalenia na etapie realizacji w ilości 540 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218995,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982647,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218995,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TT Soft Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133168004

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 9a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218995,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.