eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice"Poprawa bezpieczeństwa i spójności dróg gminnych na terenie Gminy Kępice poprzez budowę i przebudowę dróg w miejscowościach: Kępice, Korzybie, Obłęże i Przytocko"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105903 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Poprawa bezpieczeństwa i spójności dróg gminnych na terenie Gminy Kępice poprzez budowę i przebudowę dróg w miejscowościach: Kępice, Korzybie, Obłęże i Przytocko"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6

1.5.2.) Miejscowość: Kępice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 857 66 21

1.5.8.) Numer faksu: 59 587 66 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kepice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kepice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Poprawa bezpieczeństwa i spójności dróg gminnych na terenie Gminy Kępice poprzez budowę i przebudowę dróg w miejscowościach: Kępice, Korzybie, Obłęże i Przytocko"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1708b9d4-b244-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002170/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa bezpieczeństwa i spójności dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051500/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Budowa drogi gminnej ul. Kochanowskiego w Kępicach
Ulica Kochanowskiego jest drogą gminną długości ok. 170m. bez dalszego przejazdu – stanowi sięgacz ul. Szkolnej i posiada połączenie w postaci skrzyżowania zwykłego czterowlotowego z drogami gminnymi – ul. Szkolną i ul. Kochanowskiego. Obecnie w pasie drogi ul. Kochanowskiego znajduje się droga gruntowa o nawierzchni z kruszywa o nieregularnej szerokości i bez wyraźnych krawędzi jezdni. W pasie drogowym ul. Kochanowskiego zlokalizowane są zjazdy do posesji przyległych o różnych nawierzchniach (z kruszywa, kostki brukowej, płyt betonowych ażurowych) i różnych szerokościach, a także sieci podziemne - wodociągowa, kanalizacji deszczowej, teletechniczna, ciepłownicza, elektroenergetyczna oraz napowietrzna elektroenergetyczna pełniąca również funkcję oświetlenia. W ramach zadania należy wykonać m.in. jezdnię ulicy Kochanowskiego o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze ścieżka rowerową o nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdami o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i chodnikami o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Należy wykonać również kanalizację deszczową, budowę sieci oświetleniowej i nowych latarń drogowych oraz budowę kanału technologicznego. Do wyceny nie należy uwzględniać wycinki drzew w zakresie nieruchomości 512/5 (nieruchomość powstała z podziału działki nr ewid. 512/2), która zostanie wykonana przez Lasy Państwowe, natomiast należy wycenić karczowanie pni i ich utylizację oraz wyrównanie terenu po wycince drzew pod budowę drogi na nieruchomości 512/5. Usuniecie drzew wraz z karczowaniem pni i ich utylizacją w pozostałym zakresie należy wycenić zgodnie z dokumentacją projektową i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Szacunkowa powierzchnia terenu wycinki do wykonania przez Wykonawcę robot wynosi ok. 2100 m2. Drewno pozyskane z wycinki drzew staje się własnością Wykonawcy, a jego wartość Wykonawca uwzględnia w kalkulacji ceny za usługę usunięcia drzew. Wykonawca zapewnia opinię i nadzór ornitologa na czas wycinki drzew. Ze względu na wycinkę drzew zalecana jest wizja lokalna terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1826258,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Przebudowa drogi gminnej ulicy Leśnej w Kępicach wraz z budowa ulicy Słowackiego w Kępicach
Ulica Leśna jest drogą gminną długości ok. 350m. i posiada połączenia w postaci skrzyżowań zwykłych z drogami gminnymi – ul. Kościelną, Konopnickiej, Wojska Polskiego, Mickiewicza, Słowackiego i Jancy oraz drogą powiatową ul. Sikorskiego. Obecnie w pasie drogi ul. Leśnej znajduje się jezdnia o nawierzchni bitumicznej szerokości 6,0-6,5 m obustronnie ograniczona krawężnikami. Obustronnie przy krawędzi jezdni zlokalizowane są chodniki o różnych szerokościach i nawierzchniach drobnowymiarowych elementów betonowych. W pasie drogowym ul. Leśnej zlokalizowane są zjazdy do posesji przyległych o różnych nawierzchniach (z kostki brukowej, płyt chodnikowych) i o różnych szerokościach. Ulica posiada wyłącznie oznakowanie pionowe. W pasie drogowym zlokalizowane są sieci podziemne – wodociągowa, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, teletechniczna, ciepłownicza, elektroenergetyczna oraz napowietrzna elektroenergetyczna pełniąca również funkcję oświetlenia. W ramach zadania należy wykonać rozbudowę drogi gminnej ulicy Leśnej na odcinku długości ok. 227 m. W ramach zadania należy wykonać również m.in. jezdnię o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z wyniesieniami jezdni o nawierzchni z kostki betonowej oraz ścieżkę pieszo-rowerową o nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdami o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i chodnikami o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Należy wykonać również przebudowę sieci kanalizacji deszczowej, budowę sieci oświetleniowej i nowych latarń drogowych, przebudowę sieci elektroenergetycznej (usunięcie kolizji), przebudowę sieci telekomunikacyjnej (usunięcie kolizji) oraz budowę kanału technologicznego.
Budowa ulicy Słowackiego obejmuje teren zawarty pomiędzy nowo wybudowanym odcinkiem ul. Słowackiego oraz ul. Leśną i Jancy. W ramach zadania należy wykonać przebudowę skrzyżowania ulic Słowackiego, Leśnej i Jancy wraz z budową sieci oświetlenia i sieci kanalizacji deszczowej oraz odcinek chodnika pomiędzy ulicą Słowackiego a ulicą Mickiewicza wraz z budową sieci oświetlenia i sieci kanalizacji deszczowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1462374,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć III – Przebudowa drogi gminnej ulicy Przytulnej w Kępicach
Ulica Przytulna jest drogą gminną długości 50m. bez dalszego przejazdu – stanowi sięgacz ul. Mickiewicza. Obecnie w pasie drogowy ul. Przytulnej znajduje się droga utwardzona o nawierzchni z płyt betonowych i szerokości ok. 3m, zlokalizowane są zjazdy do posesji przyległych o nawierzchni z płyt betonowych oraz z kruszywa. W pasie drogowym zlokalizowany jest również wąski chodnik o nawierzchni z płyt chodnikowych oraz występują sieci podziemne – wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, teletechniczna, ciepłociąg, elektroenergetyczna oraz napowietrzna elektroenergetyczna pełniąca również funkcję oświetlenia. Ulica nie posiada oznakowania, odwodnienie odbywa się powierzchniowo do gruntu. Ulica Przytulna posiada połączenie w postaci skrzyżowania zwykłego trójwlotowego z droga gminna – ul. Mickiewicza. W ramach zadania należy wykonać m.in. jezdnię i zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Należy wykonać również budowę sieci oświetleniowej i latarń drogowych oraz kanalizację deszczową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 174246,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Budowa drogi gminnej ul. Wesołej w miejscowości Korzybie w Gminie Kępice
Ulica Wesoła jest drogą gminną o długości 150m. bez dalszego przejazdu – stanowi sięgacz ul. Dworcowej. Obecnie w pasie drogowym ul. Wesołej znajduje się droga gruntowa o nawierzchni z kruszywa o nieregularnej szerokości i bez wyraźnych krawędzi jezdni. W pasie drogowym ul. Wesołej zlokalizowane są zjazdy do posesji przyległych o nawierzchni z kruszywa. Odcinkowo wzdłuż północnej granicy psa drogowego zlokalizowany jest wąski chodnik o szerokości ok. 1,0 m o nawierzchni z płyt chodnikowych. Ukształtowanie trenu pasa drogowego jest płaskie z przewyższeniami sięgającymi do ok. 2,0 m przy spadkach podłużnych podchodzących do ok. 3,0%. Ulica nie posiada oznakowania. W pasie drogowym zlokalizowane są sieci podziemne – wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, teletechniczna, elektroenergetyczna oraz napowietrzna elektroenergetyczna pełniąca również funkcję oświetlenia. Obecnie odwodnienie ulicy odbywa się powierzchniowo do gruntu. Ulica Wesoła posiada połączenie w postaci skrzyżowania zwykłego trójwlotowego z drogą gminna – ul. Dworcową. W ramach zadania należy wykonać m.in. jezdnię i zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Należy wykonać również budowę sieci oświetleniowej i latarni drogowych oraz kanalizację deszczową. Do wyceny nie należy uwzględniać budowy kanału technologicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 541747,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Przebudowa ul. Leśnej w Korzybiu
Ulica Leśna jest drogą gminną o długości 186m. Istniejąca droga posiada nawierzchnie gruntową. W miejscach dojazdu do przyległych posesji zlokalizowane są zjazdy, w miejscach przecięcia z istniejącymi drogami – skrzyżowania. W pasie drogowym zlokalizowane są sieci – wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, teletechniczna i telefoniczna, elektroenergetyczna. W ramach zadania należy wykonać m.in. przebudowę nawierzchni drogi wraz ze zjazdami, krawężnikami, opornikami i obrzeżami. Należy wykonać budowę oświetlenia ulicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 340800,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – Budowa drogi gminnej w miejscowości Obłęże, gmina Kępice wraz z miejscami postojowymi
Obszar inwestycji obejmuje teren stanowiący dojazd do Jeziora Obłęskiego. Na terenie działki znajduje się istniejąca droga gruntowa prowadząca do jeziora oraz istniejąca sieć oświetleniowa. W pozostałej części teren jest niezagospodarowany porośnięty trawa. W ramach zadania należy wykonać jezdnię o nawierzchni częściowo bitumicznej oraz częściowo z kostki betonowej, zjazdy z o nawierzchni z kostki betonowej oraz bitumicznej, chodniki o nawierzchni z kostki betonowej oraz ścieżkę pieszo-rowerową o nawierzchni bitumicznej, a także przebudowę sieci teletechnicznej (usunięcie kolizji). W ramach zadania należy wykonać 17 miejsc postojowych w tym: 15 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5m x 5,0m każde - o nawierzchni wodoprzepuszczalnej z płyt betonowych ażurowych o wymiarach 60x40cm oraz 2 miejsca parkingowe dla samochodów osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6m x 5,0m – o nawierzchni z kostki betonowej malowanej powierzchniowo na kolor niebieski. Budowę drogi wraz z miejscami postojowymi należy rozpocząć nie wcześniej niż 15 września 2021r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 636060,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII – Budowa drogi gminnej w miejscowości Przytocko, gmina Kępice
Budowa drogi gminnej w miejscowości Przytocko zlokalizowana jest na działkach nr 62/1, 466/12 i posiadała będzie połączenie z drogą powiatową nr 1162G. Działka 466/12, na której planowana jest budowa drogi, jest niezagospodarowana, porośnięta roślinnością trawiastą w dużej mierze zachwaszczoną. Ukształtowanie terenu jest płaskie, a spadek terenu równomierny. Maksymalne przewyższenie sięga 1,5m. Działka nie posiada typowego uzbrojenia podziemnego. Na południowym skraju działki znajduję się znajduje się odcinek starej kanalizacji deszczowej wraz ze studnią rewizyjną odwadniającej teren przyległej posesji gospodarczej. Działka nie posiada oświetlenia. W ramach zadania należy wykonać m.in. drogę jednojezdniową, dwupasową, dwukierunkową o jezdni szerokości 5,0 m i długości 130,00 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z zjazdami o nawierzchni z kostki betonowej brukowej. Należy wykonać również budowę sieci oświetlenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 232973,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1418578,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1488850,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1418578,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Roman Jereczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421333298

7.3.4) Miejscowość: Przyborzyce 7, Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1418578,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1682639,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1684161,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1682639,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Roman Jereczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421333298

7.3.4) Miejscowość: Przyborzyce 7, Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1682639,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110577,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134994,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110577,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "EKO-INSTAL" Piotr Kuczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421008078

7.3.3) Ulica: ul. Wybickiego 10, Bytów

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110577,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501971,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "EKO-INSTAL" Piotr Kuczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421008078

7.3.3) Ulica: ul. Wybickiego 10, Bytów

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369570,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369570,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369570,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HARAT Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8420009029

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 19

7.3.4) Miejscowość: Miastko

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369570,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737159,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737159,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737159,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KRĘŻEL" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393041105

7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737159,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201597,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260398,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201597,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "EKO-INSTAL" Piotr Kuczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421008078

7.3.3) Ulica: ul. Wybickiego 10, Bytów

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201597,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.