Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00554139/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
- 2023/BZP 00573339/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń zabawowych na miejskich placach zabaw , urządzeń do ćwiczeń na siłowniach zewnętrznych, elementów małej architektury na wybiegach dla psów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wsie@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umtorun.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń zabawowych na miejskich placach zabaw , urządzeń do ćwiczeń na siłowniach zewnętrznych, elementów małej architektury na wybiegach dla psów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68df9444-9020-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554139
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 143/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284552,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na „Konserwacji i utrzymaniu w sprawności technicznej urządzeń zabawowych na miejskich placach zabaw oraz urządzeń do ćwiczeń na siłowniach zewnętrznych. Utrzymanie w sprawności technicznej elementów małej architektury na wybiegach dla psów.”
Zestawienie placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz wybiegów dla psów określa załącznik nr 1 do wzoru umowy.
2. Usługa obejmuje następujący zakres czynności dla każdego placu zabaw i siłowni zewnętrznej:
1) prowadzenie książki obiektu dla każdego placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz przeprowadzenia rutynowych kontroli przynajmniej raz na 7 dni, w celu sprawdzenia stanu technicznego każdego z urządzeń i identyfikacja ewentualnych uszkodzeń według norm PN-EN 1176-1:2017-12, PN-EN1176-7:2020-9;
2) niezwłoczne zgłoszenie zauważonych nieprawidłowości i uszkodzeń (zgłoszenie w formie elektronicznej na adres wsie@um.torun.pl, do którego należy załączyć dokumentację fotograficzną);
3) przeprowadzenie kontroli funkcjonalnej raz na 2 miesiące według norm PN-EN 1176-1:2017-12, PN-EN1176-7:2020-9 polegającej na zweryfikowaniu stanu poszczególnych elementów urządzeń, stanu ogrodzenia i nawierzchni oraz sporządzenia protokołu z kontroli i przekazania protokołu Zamawiającemu.
4) przeprowadzenie do 30 kwietnia 2024 roku kontroli okresowej urządzeń znajdujących się na placach zabaw i siłowniach zewnętrznych. Sporządzenie protokołu z przeprowadzonej kontroli przez osobę uprawnioną posiadającą certyfikat inspektora placów zabaw i siłowni zewnętrznych zgodnie z wytycznymi zawartymi w normach: PN-EN 1176:2017, „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji” oraz PN-EN 16630:2015-06 „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowane na stałe – Wymagania bezpieczeństwa i metody badań”. W ramach kontroli szczegółowej ocenie poddany zostanie stan techniczny, wszystkich elementów na placach zabaw i siłowniach zewnętrznych, stopień ich zużycia oraz aktualny poziom bezpieczeństwa na skutek wykonanych napraw. Przekazanie protokołu z przeprowadzonej kontroli Zamawiającemu.
5) utrzymanie urządzeń w stanie dopuszczającym do ich użytkowania, zgodnie z aktualnymi przepisami, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia elementu małej architektury i ogrodzenia, jego naprawa lub wyłączenie danego elementu z użytkowania na czas jego naprawy. W przypadku wykonania drobnych napraw, należy niezwłocznie wyłączyć urządzenie z eksploatacji i zabezpieczyć – w ciągu 4 godzin od dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego i wykonać naprawy w ciągu 24 godzin od dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego w okresie od kwietnia do października, a w pozostałych miesiącach, w zależności od warunków pogodowych, nie później niż do 72 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego;
6) nadzór nad właściwym działaniem instalacji oświetleniowej znajdującej się na placu zabaw;
7) wykonywanie przez Wykonawcę napraw bieżących obiektów, o których mowa w załączniku nr 1, w zakresie, wskazanym w załączniku nr 2 do wzoru umowy.
8) utrzymanie kontaktów i współdziałanie w zakresie utrzymania ładu i porządku z właściwym terenowo Komisariatem Policji i Straży Miejskiej.
3. Usługi, wymienione w pkt 5 – 8, będą wykonywane przez Wykonawcę również dla wybiegów dla psów.
4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
5. Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 22.01.2024r.
Zakończenie: do 31.12.2024 r.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności fizyczne związane z konserwacją i naprawami elementów małej architektury na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych i wybiegach dla psów których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).
Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Ślusarsko Spawalnicznych i Transportowych Mirosław Szok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791002257
7.3.3) Ulica: Świętopełka 37/39
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Ślusarsko Spawalniczych i Transportowych Mirosław Szok
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Budowa ul. Lipowej w Toruniu
- Remont parkingu przy ul. Grunwaldzkiej w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Miasta Brodnicy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.