eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad SanemDostawa paliw płynnych do pojazdów mechanicznych Nadleśnictwa Rudnik w 2024 roku- postępowanie II



Ogłoszenie z dnia 2024-02-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów mechanicznych Nadleśnictwa Rudnik w 2024 roku- postępowanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Rudnik

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Rudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 198

1.5.2.) Miejscowość: Rudnik nad Sanem

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-420

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rudnik@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych do pojazdów mechanicznych Nadleśnictwa Rudnik w 2024 roku- postępowanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd7f00eb-cb3b-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00207020/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa paliw płynnych do pojazdów mechanicznych w Nadleśnictwie Rudnik w 2024r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Tryb zgodny z postanowieniami art. 305 pkt 2 -postępowanie przeprowadzone po uprzednim przeprowadzeniu postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji zakończone unieważnieniem z powodu braku złożonej oferty

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8efb9b95-903e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów Nadleśnictwa Rudnik w roku 2024 z zapewnieniem
bezgotówkowego rozliczenia transakcji zakupu. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa wynosi odpowiednio:
- benzyna bezołowiowa PB 95: 900 litrów,
- olej napędowy: 23 100 litrów.
W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliw mogą ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu, a wynika
ona z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru paliwa. Podane ilości są szacunkowe, a Zamawiający zastrzega sobie
prawo zmniejszenia ilości zamówionych paliw w okresie trwania umowy. W takim przypadku Wykonawca nie będzie żądał
realizacji pozostałej, niewykorzystanej części zamówienia. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy powinny spełniać
wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań
jakościowych dla paliw ciekłych (t. j. Dz. U 2015 r. poz. 1680 z póz.zm.) oraz zgodnie z normami PN-EN 228+A1:2017-06 i
PN-EN 590+A1:2017-06. Z uwagi na brak magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów odbywać się będzie
sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb do pojazdów oraz przenośnych pojemników Zamawiającego.
Wykonawca zapewni możliwość realizacji zakupu paliw we wszystkie dni miesiąca na zasadzie transakcji bezgotówkowej.
Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny ze wskazań dystrybutora na
danej stacji paliw Wykonawcy z dnia zakupu pomniejszone o wskaźnik obniżki cen (udzielony rabat) podany w ofercie
Wykonawcy. Rabat jest stały w całym okresie obowiązywania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159919,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159919,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159919,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180671878

7.3.3) Ulica: Jamnica 160

7.3.4) Miejscowość: Grębów

7.3.5) Kod pocztowy: 39-410

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191902,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.