eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościeliskoUSŁUGA UTRZYMANIA TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ BASENU ORAZ SYSTEMU BMS WRAZ Z DOSTAWĄ CHEMII BASENOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA UTRZYMANIA TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ BASENU ORAZ SYSTEMU BMS WRAZ Z DOSTAWĄ CHEMII BASENOWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490028289

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Podhalańskich 4

1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: woszkzakopane.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.woszkzakopane.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/woszkzakopane

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SKARB PAŃSTWA - JEDNOSTKA WOJSKOWA

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA UTRZYMANIA TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ BASENU ORAZ SYSTEMU BMS WRAZ Z DOSTAWĄ CHEMII BASENOWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27e55cb5-81e5-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00131569/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa stałej konserwacji urządzeń technologii basenowej wraz z dostawą chemii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511957

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP-WOSzK-ZP.2612.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196519,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest okresowa konserwacja i utrzymanie techniczne urządzeń technologii basenu oraz sytemu wizualizacji i obsługi BMS urządzeń obiektów sportowych wraz z dostawą środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej w WOSzK Zakopane.
2. Szczegółowy opis, zakres niniejszego zamówienia zostały określone w zał. nr 4 – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi”, zał. nr 2 – „Szczegółowa oferta cenowa” oraz zał. nr 5 – „Projekt umowy”.
3. Usługi, o których mowa w pkt 1 będą obejmowały: wykonanie przeglądów okresowych stałego nadzoru, cyklicznych konserwacji tj. płukania filtrów wraz kompleksowymi pracami towarzyszącymi, wynikającymi z Instrukcji Eksploatacji i DTR oraz utrzymania technicznego urządzeń wraz z systemem wizualizacji i obsługi BMS urządzeń obiektów sportowych, dostawy środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej, wykonywanie drobnych napraw oraz obsługę awarii.
4. Usługa naprawy obejmuje usuwanie usterek i awarii wynikających z normalnej eksploatacji urządzeń lub z przyczyn losowych (np. wyładowań atmosferycznych, przepięć w liniach energetycznych, zalań, pożarów). Naprawy powinny być dokonywane w miejscu zainstalowania urządzeń.
5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania we własnym zakresie drobnych napraw związanych z realizacją usług. Przez drobne naprawy rozumie się wymianę uszkodzonych termometrów, manometrów, siatek filtrów, węży elastycznych, opasek, itp., w których wartość materiałów niezbędnych do wykonania naprawy nie przekracza jednorazowo 400,00 zł brutto.
6. W przypadku napraw, w których zachodzi konieczność wymiany lub naprawy głównych urządzeń wchodzących w skład systemów i w których wartość materiałów niezbędnych do wykonania naprawy przekracza jednorazowo 400,00 zł brutto, naprawy będą realizowane na podstawie oddzielnego zlecenia (zamówienia) wystawionego przez zamawiającego, za opłatą ustaloną (wynegocjowaną) każdorazowo pomiędzy wykonawcą i zamawiającym, na podstawie ceny jednej roboczogodziny obsługi awaryjnej zaoferowanej przez wykonawcę zał. nr 1 do SWZ – druk „Oferta” (cena ta musi uwzględniać wszelkie koszty, w tym również koszty dojazdu ekipy serwisowej), oraz cen części i urządzeń przewidzianych do naprawy, które nie mogą przekraczać średniej ceny urządzeń i części udostępnianych w aktualnie obowiązujących cennikach firm zajmujących się sprzedażą w/w części lub urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

24000000-4 - Produkty chemiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198857,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225681,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198857,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALDEMAR KRAWCZYK NEMO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661530140

7.3.3) Ulica: os. Złotego Wieku 65/13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-618

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198857,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.