Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00077794/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105995 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siekierczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siekierczyn 271
1.5.2.) Miejscowość: Siekierczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-818
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757221778
1.5.8.) Numer faksu: 756666150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
siekierczyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f75e21f9-c92b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004791/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077794/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rzedmiot zamówienia: „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn”:
a) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym
w zabudowie jednorodzinnej i zabudowie wielorodzinnej oraz od właścicieli nieruchomości, na których znajduje się domek letniskowy lub z innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w granicach administracyjnych Gminy Siekierczyn i ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK) w Lubaniu, ul. Bazaltowa 1.
b) Odbiór odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych i ich transport do IPOK w Lubaniu.
c) Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych, w tym w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) - posortowniczych oraz utrzymanie tych pojemników w należytym stanie sanitarno – technicznym.
d) Wyposażenie wskazanych nieruchomości zamieszkałych, w tym w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w pojemniki/stojaki potrójne z workami przeznaczonymi
do selektywnego zbierania odpadów komunalnych takich jak: papier, szkło, metale
i tworzywa sztuczne oraz w pojemniki na bioodpady oraz utrzymanie tych pojemników w należytym stanie sanitarno – technicznym.
e) Wyposażenie dwóch nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej (Zaręba,
ul. Parkowa nr 3 i 5) w jeden zbiorczy zestaw 3 pojemników przeznaczonych
do selektywnego zbierania papieru, szkła, metali i tworzyw sztucznych oraz utrzymanie tego zestawu w należytym stanie sanitarno – technicznym.
f) Wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
w Siekierczynie oraz innych wskazanych miejsc w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) w urządzenia do selektywnego zbierania wskazanych odpadów komunalnych.
Ustalenia szczegółowe zostały wskazane w:
załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla zamówienia pn.: „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn”.
załączniku numer 8 do SWZ - projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 858428,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 858428,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 858428,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131425217
7.3.3) Ulica: Bankowa 8
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 858428,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-302021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI SIEKIERCZYN
- Przebudowa dróg gminnych publicznych nr 109656D i cz. 109655D w Rudzicy wraz z oświetleniem drogowym
więcej: przetargi SIEKIERCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Usługi transportowe przy remontach i działaniach porządkowych prowadzonych w pasach drogowych ulic Miasta Kutno przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
- ZP/06/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.