Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00053548/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00057404/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222106502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul Jana III Sobieskiego 277
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 18wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/18wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-286c34b4-8a66-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053548/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18WOG-SZP.2712.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 379698,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zrzutu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych z kompleksów wojskowych administrowanych przez 18. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wejherowie, w podziale na 4 zadania:ZADANIE I - Sekcja Obsługi Infrastruktury – Siemirowice
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) odbiór, wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w terminach i ilościach określonych w „Wykazie odbioru nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych”, stanowiącym załączniki nr 1 do projektu umowy,
b) zrzut nieczystości płynnych do miejsc na ten cel przeznaczonych zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 11 do projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 1718989,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zrzutu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych z kompleksów wojskowych administrowanych przez 18. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wejherowie, w podziale na 4 zadania:ZADANIE II - Sekcja Obsługi Infrastruktury – Wejherowo,
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) odbiór, wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w terminach i ilościach określonych w „Wykazie odbioru nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych”, stanowiącym załączniki nr 2 do projektu umowy,
b) zrzut nieczystości płynnych do miejsc na ten cel przeznaczonych zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 11 do projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 67259,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zrzutu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych z kompleksów wojskowych administrowanych przez 18. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wejherowie, w podziale na 4 zadania:ZADANIE III - Sekcja Obsługi Infrastruktury – Gdynia Grabówek,
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) odbiór, wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w terminach i ilościach określonych w „Wykazie odbioru nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych”, stanowiącym załączniki nr 3 do projektu umowy,
b) zrzut nieczystości płynnych do miejsc na ten cel przeznaczonych zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 11 do projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 12324,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zrzutu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych z kompleksów wojskowych administrowanych przez 18. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wejherowie, w podziale na 4 zadania:ZADANIE IV - Sekcja Obsługi Infrastruktury – Gdynia Babie Doły.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) odbiór, wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w terminach i ilościach określonych w „Wykazie odbioru nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych”, stanowiącym załączniki nr 4 do projektu umowy,
b) zrzut nieczystości płynnych do miejsc na ten cel przeznaczonych zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 11 do projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 128124,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161896,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172689,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172689,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1180042784
7.3.3) Ulica: Płochocińska 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-044
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172689,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76982,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76982,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76982,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1180042784
7.3.3) Ulica: Płochocińska 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-044
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76982,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13071,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13071,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13071,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1180042784
7.3.3) Ulica: Płochocińska 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-044
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13071,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88660,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130387,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88660,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAN-SZAM S.C. Władysław Plichta, Jarosław Plichta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5891680481
7.3.3) Ulica: Kartuska 37
7.3.4) Miejscowość: Smołdzino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-304
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRAN-SZAM" S.C. PLICHTA WŁADYSŁAW, PLICHTA JAROSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
"TRAN-SZAM" S.C. PLICHTA WŁADYSŁAW, PLICHTA JAROSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88660,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- Sukcesywna dostawa materiałów brukarskich i płyt betonowych ażurowych drogowych w podziale na części: Część I: Sukc. dostawa mater. brukarskich. Część II: Sukc. dostawa płyt beton. ażurowych drogow.
- Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo w podziale na 11 części.
- Konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 670 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap II)"
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ, URZĄDZEŃ SPORTOWYCH ORAZ ODZIEŻY DO PRZETRWANIA W EKSTREMALNYM ŚRODOWISKU (SERE)
więcej: przetargi w Wejherowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.