Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00058320/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
- 2022/BZP 00063461/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-21
- 2023/BZP 00516956/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: budowa budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 Ząbkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabki.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: budowa budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 Ząbkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b96f02d-8e55-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036400/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nadzór inwestorski nad budową hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058320/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224350,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na budowie hali sportowej o powierzchni użytkowej 1680,96 m2 przy Szkole Podstawowej nr 2 w Ząbkach przy ul. Batorego 11.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
2.2. pobyt na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż ……. w tygodniu (zgodnie z ofertą), przy czym inspektor nadzoru inwestorskiego w uzasadnionych przypadkach zobowiązany jest do przybycia na budowę na telefoniczne wezwanie Zamawiającego,
2.3. kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawców robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budów,
2.4. wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umowami o roboty budowlane zadań inwestycyjnych, bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BHP oraz sztuką budowlaną,
2.5. udzielanie Wykonawcom robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji,
2.6. organizację oraz przewodniczenie naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron oraz sporządzanie na bieżąco protokołu z narad i przekazywanie go Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad,
2.7. sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich na roboty nie przewidziane w umowie o zadanie inwestycyjne,
2.8. nadzorowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających wykonywanych w trakcie realizacji robót podstawowych,
2.9. monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez Wykonawców robót,
2.10. powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją budowlano – wykonawczą a stanem faktycznym na terenie budowy,
2.11. dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową,
2.12. zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawców robót,
2.13. zgłaszanie Projektantowi zastrzeżeń (na etapie realizacji zadania inwestycyjnego), Wykonawców robót lub Zamawiającego do projektu budowlanego oraz dokumentacji wykonawczych i dokonywanie z Projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień przy równoczesnym informowaniu Zamawiającego i jego udziale w podejmowanych ustaleniach,
2.14. żądanie od Wykonawców robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt Wykonawców robót,
2.15. określenie zakresu wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów w razie konieczności przez niezależnego inspektora,
2.16. zatwierdzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawców robót,
2.17. weryfikowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawców robót,
2.18. uczestniczenie w badaniach, próbach i rozruchach,
2.19. sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawców robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
2.20. poświadczanie usunięcia przez Wykonawców robót stwierdzonych wad,
2.21. bieżące odbieranie robót ulegających zakryciu, dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót, sprawdzanie ilości i określenie zaawansowania i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców robót dokumentów i badań wymaganych do dokonania odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego,
2.22. uczestniczenie w odbiorach robót oraz uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego,
2.23. poświadczenie terminu zakończenia robót,
2.24. zweryfikowanie operatu kolaudacyjnego,
2.25. rozliczanie umowy o roboty budowlane zadań inwestycyjnych, także w przypadku jej rozwiązania lub odstąpienia od umowy, oraz rozliczanie robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających,
2.26. udział w rozpatrywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadań inwestycyjnych,
2.27. udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawców robót,
2.28. zaopiniowanie propozycji Wykonawców robót co do zmiany Kierownika budowy na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawców robót,
2.29. ochrona interesów Zamawiającego w przypadku roszczeń Wykonawców robót,
2.30. wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów z Wykonawcami robót lub podwykonawcami,
2.31. wnioskowanie do Zamawiającego o wykonanie nadzoru autorskiego,
2.32. uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji,
2.33. zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt transportu dla celu realizacji czynności wynikających z umowy,
2.34. uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym pogwarancyjnym oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek.
3. Pełnienie nadzoru obejmuje nadzór na wykonaniem prac w zakresie m.in.:
3.1. wykonania gospodarki zieleni istniejącej,
3.2. rozbiórki elementów istniejących,
3.3. robót ziemnych i wypompowywania wody,
3.4. zabezpieczeń przeciwwodnych wykopu,
3.5. wykonania ław, stóp i fundamentów,
3.6. wykonania konstrukcji żelbetowej budynku,
3.7. wykonania konstrukcji stalowych budynku,
3.8. wykonania robót murowych zewnętrznych i wewnętrznych,
3.9. montażu okien, drzwi i fasad zewnętrznych,
3.10. ułożenia warstw wykończeniowych dachu,
3.11. montażu urządzeń instalacyjnych na terenie i kondygnacjach nadziemnych,
3.12. prac elewacyjnych - ułożenie ocieplenia,
3.13. wykonania robót instalacyjnych wewnątrz budynku,
3.14. częściowych robót wykończeniowych wewnątrz,
3.15. montażu okładzin elewacyjnych,
3.16. robót wykończeniowych wewnątrz budynku
3.17. wykonania chodników, placów, miejsc postojowych na terenie działki,
3.18. wykonania obiektów drobnych form architektonicznych na terenie działki,
3.19. wykonania przyłączy do budynku,
3.20. dostawy i montażu wyposażenia,
3.21. dokumentacji powykonawczej.
4. Parametry techniczne nadzorowanej inwestycji:
4.1. Powierzchnia zabudowy (budynek): 1 631,84 m2;
4.2. Powierzchnia użytkowa budynku: 1 680,96 m2;
4.3. Powierzchnia całkowita: 1 677,41 m2;
4.4. Kubatura budynku 16 500,00 m3;
4.5. Ilość kondygnacji: budynek jednokondygnacyjny, dwupoziomowy z antresolą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410879,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCALE.CE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361949372
7.3.3) Ulica: Grudzie 39
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 546 dni
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta Ząbki w 2025 roku
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Budowa instalacji ogrzewania oraz ciepłej wody w budynku przy ul. Budkiewicza w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.