Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00552490/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jadów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 17
1.5.2.) Miejscowość: Jadów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-280
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jadow.az.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jadow.az.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminajadow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-092a33aa-9a6c-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001374/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7767300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej nr 430208W ulicy Długiej w miejscowości Zawiszyn oraz Myszadła (chodnik i jezdnia)Zakres robót obejmuje odcinek drogi o długości ok 2,47 km w tym:
- wykonanie chodnika na odcinku drogi o długości ok. 1167 m.b. w tym wyniesione przejście dla pieszych.
- Wykonanie dodatkowej nawierzchni warstwy ścieralnej z MMA gr. 5cm o powierzchni: ok. 12 300 m2,
- wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji w terenie zabudowanym z kostki betonowej gr. 8cm: ok. 660m2,
- wykonanie regulacji wysokościowej istniejących zjazdów oraz dojść do furtek do posesji w terenie zabudowanym z kostki betonowej o powierzchni ok. 200m2,
- wykonanie nawierzchni zjazdów do pól z kruszywa o powierzchni ok. 465 m2,
- Wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,75 m
- Odmulenie, oczyszczenie wraz profilowaniem dna oraz skarp istniejących rowów drogowych – ok. 2000mb,
- Wymianę pięciu głównych przepustów pod koroną drogi z elementów betonowych na rury PEHD SN 8 :
- Wymianę przepustów pod zjazdami na rury PEHD SN 8 – ok. 190mb,
- Regulację łuków poziomych w ramach skrzyżowań z innymi drogami,
- Roboty wykończeniowe,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 3208845,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ulicy Sosnowej w miejscowości ZawiszynZakres robót obejmuje odcinek drogi o długości ok. 590 m.b. w tym:
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niezwiązanego betonowego stabilizowanego
mechanicznie 0/63 pochodzącego z recyklingu gr. 35cm,
- wykonanie nowej nawierzchni jezdni z kostki betonowej typ behaton gr. 8cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 kolor grafit,
- wykonanie dwustronnych poboczy o szerokości zmiennej 0,5m na całej długości odcinka,
- wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji w terenie zabudowanym z kruszywa tj. takiego samego materiału jak pobocza,
- wykonanie regulacji wysokościowej elementów sieci wodociągowej oraz telekomunikacyjnej,
- Roboty wykończeniowe,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 647355,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa drogi gminnej ulicy Kwiatowej w miejscowości Sulejów.Zakres robót obejmuje odcinek drogi o długości ok 1200 m.b. w tym:
- Wykonanie jezdnia o szerokości 5m z mieszanki mineralno-asfaltowych o powierzchni ok. 6 420 m2,
- wykonanie poboczy: ok. 1900 m2,
- budowę nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki do posesji: ok. 230 m2,
- budowę nawierzchni zjazdów indywidualnych z kruszywa do pól: ok. 450 m2,
- Wykonanie przepustów pod zjazdami oraz koroną drogi z rur PE lub PEHD,
- Budowa elementów odwodnienia, w tym nowych rowów drogowych,
- Rozbiórka oraz odtworzenie ogrodzeń,
- Wycinka drzew i krzaków zgodnie z inwentaryzacją zieleni,
- wykonanie regulacji elementów sieci wodociągowej oraz telekomunikacyjnej,
- Roboty związane z wykonaniem organizacji ruchu Roboty wykończeniowe,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 2586262,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa drogi gminnej ulicy Zielonej w miejscowości Kukawki.Zakres robót obejmuje odcinek drogi o długości ok 1634 m.b. w tym
- Wykonanie jezdnia o szerokości 5m z mieszanki mineralno-asfaltowych o powierzchni ok. 8 610 m2,
- wykonanie poboczy: ok. 2550m2,
- budowę nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki do posesji: ok. 270 m2,
- budowę nawierzchni zjazdów indywidualnych z kruszywa do pól: ok. 820 m2,
- Wykonanie przepustów pod zjazdami oraz koroną drogi z rur PE lub PEHD,
- Budowa elementów odwodnienia, w tym nowych rowów drogowych,
- Wycinka drzew i krzaków zgodnie z inwentaryzacją zieleni,
- Wykonanie regulacji elementów sieci wodociągowej oraz telekomunikacyjnej,
- Roboty związane z wykonaniem organizacji ruchu Roboty wykończeniowe,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 3110986,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3208845,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4389602,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3208845,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3110986,00
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993211531
7.3.4) Miejscowość: Badowo-Mściska
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3208845,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 647355,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1234080,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 647355,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Przyborowski "GARDEN-BRUK"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241687913
7.3.4) Miejscowość: Laski
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wojciech Przyborowski "GARDEN - BRUK"
jakie przetargi wygrała firma
Wojciech Przyborowski "GARDEN - BRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 647355,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2586262,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4402417,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2586262,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3110986,00
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993211531
7.3.4) Miejscowość: Badowo-Mściska
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2586262,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3110986,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5796273,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3110986,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&W Construction Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993211531
7.3.4) Miejscowość: Badowo-Mściska
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3110986,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.