Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00492590/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
- 2022/BZP 00517460/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00015608/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15
1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 831 14 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dwikozy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c73b5bf-7acc-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048975/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Poprawa bezpieczeństwa na terenie miejscowości Dwikozy poprzez wykonanie oświetlenia ul. Mostowej
1.1.19 Poprawa funkcjonalności ul. Słonecznej poprzez wymianę nawierzchni zdegradowanej jezdni wraz z wykonaniem oświetlenia.
1.1.20 Wykonanie ciągu pieszo jezdnego łączącego zabudowania mieszkaniowe, błącznie z zadaniem „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dwikozy – od ul. Górnej do ul. Ogrodowej”
1.1.21 Poprawa bezpieczeństwa w miejscowości Dwikozy przez wykonanie przejścia pieszego — przewiązki pomiędzy ulicami Górną i Rzeczną
1.1.22 Zagospodarowanie terenu Parku „Zieleniec” wraz z budową bramy wjazdowej z zadaszeniem
1.1.23 Wykonanie budynku usługowego z funkcją przystanku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.12.2022.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Poprawa bezpieczeństwa na terenie miejscowości Dwikozy poprzez wykonanie oświetlenia ul. MostowejEtap 1:
Zakres zamówienia obejmuje budowę 4 szt. słupów oświetlenia ulicznego o wys. 8m, aluminiowych - anodowanych w kolorze czarnym wraz z wysięgnikami typu WR – 2/1/1m/5 oraz oprawami oświetleniowymi LED o mocy 72W, temp. 5000K wyposażonych w optykę T2.
Projektowane słupy instalować na fundamencie prefabrykowanym, betonowym typu B-71.
Do budowy projektowanego oświetlenia wykorzystać kabel typu YAKXS 4x35mm2, który należy wyprowadzić z zestawu ZKP + SO-1 w kierunku słupa S1/1 (obwód nr 1), a następnie do słupa nr S1/2 (obwód nr 2) - zgodnie z projektem zagospodarowania terenu rys. nr 1.
W miejscach kolizji z istniejącą infrastruktura stosować rury osłonowe typu DVK 75 i SRS 75.
Równolegle z projektowanym kablem oświetleniowym ułożyć bednarkę typu Fe-Zn 25x4mm.
Wszystkie słupy oznakować tabliczka „WO” – własność odbiorcy. W celu identyfikacji infrastruktury oświetleniowej – projektowane słupy oznakować i ponumerować stosując zasadę: nr kolejny /nr obwodu/ nr szafy oświetleniowej.
Etap 2:
Zakres zamówienia obejmuje budowę 11 szt. słupów oświetlenia ulicznego o wys. 8m, aluminiowych - anodowanych w kolorze czarnym wraz z wysięgnikami typu WR — 2/1/1m/5 oraz oprawami oświetleniowymi LED typu o mocy 72 W, temp. 5000K wyposażonych w optykę T2.
Projektowane słupy instalować na fundamencie prefabrykowanym, betonowym typu B-71.
Do budowy projektowanego oświetlenia wykorzystać kabel typu YAKXS 4x35mm2, który należy wyprowadzić z zestawu ZKP + SO-2 w kierunku słupa SI/1 (obwód nr 1), zgodnie z projektem zagospodarowania terenu rys. nr 1 .
W miejscach kolizji z istniejącą infrastrukturą stosować rury osłonowe typu DVK 75.
Równolegle z projektowanym kablem oświetleniowym ułożyć bednarkę typu Fe-Zn 25x4mm.
Wszystkie słupy oznakować tabliczką „WO” — własność odbiorcy. W celu identyfikacji infrastruktury oświetleniowej — projektowane słupy oznakować i ponumerować stosując zasadę: nr kolejny /nr obwodu/ nr szafy oświetleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 212501,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Poprawa funkcjonalności ul. Słonecznej poprzez wymianę nawierzchni zdegradowanej jezdni wraz z wykonaniem oświetlenia.W ramach przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego projektuje się; Remont istniejącej nawierzchni ulic; Spacerowej i Słonecznej. Zakres niniejszego opracowania obejmuje odcinek Słonecznej (od skrzyżowania z ulicą Spacerową do końca drogi, przy skrzyżowaniu z ulicą Nową) i przewiduje;
- Remont zdegradowanej nawierzchni jezdni bitumicznej, wraz ze wzmocnieniem warstw podbudowy
- Odtworzenie poboczy – z kruszywa łamanego (tłucznia)
- Utwardzenie zjazdów (obustronnie) na posesje przyległe do ulicy
- Przebudowę istniejących, utwardzonych zjazdów (obustronnie) na posesje przyległe do
Ulicy
- wykonanie oświetlenia
Celem przebudowy jest poprawa komfortu mieszkańców, poprzez wykonanie oświetlenia
oraz remont nawierzchni
Podstawowe parametry ulicy:
- Klasa techniczne – D – dojazdowa, jednopasmowa
- Kategoria obciążenia ruchem – KR 1
- Prędkość projektowana – 30 km/h
- Szerokość jezdni – 3,75 – 4,50 m
- Chodniki – brak
- Pobocza – utwardzone z kruszywa łamanego
Odwodnienie – powierzchniowe na pobocza drogi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 821677,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Wykonanie ciągu pieszo jezdnego łączącego zabudowania mieszkaniowe, bez bezpośredniego o dostępu do ulicy Górnej łącznie z zadaniem „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dwikozy – od ul. Górnej do ul. Ogrodowej”Zadanie 1:
Wykonanie ciągu pieszo jezdnego łączącego zabudowania mieszkaniowe, bez bezpośredniego o dostępu do ulicy Górnej:
Zakres robót przewiduje:
- Rozebranie odcinka zdegradowanej nawierzchni betonowej
- Wykonanie nowej, utwardzonej nawierzchni
- Utwardzenie nawierzchni drogi wewnętrznej
- Przebudowę zdegradowanej drogi
- Odtworzenie poboczy – z kruszywa łamanego (tłucznia)
- Budowę ścieku betonowego w osi drogi wewnętrznej oraz wzdłuż krawędzi drogi Górnej z
wylotem do kanalizacji w ul. Ogrodowej
Celem przebudowy jest:
- Poprawa komfortu mieszkańców.
- Poprawa odwodnienia drogi wewnętrznej
Podstawowe parametry ulicy:
- Klasa techniczna – droga wewnętrzna
- Kategoria obciążenia ruchem – KR 1
- Szerokość: 2,75 m
- Długość odcinka – 94,0 m
- Chodniki – brak
- Odwodnienie: - powierzchniowe - ściekiem betonowym z
Zadanie 2:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dwikozy – od ul. Górnej do ul. Ogrodowej:
Przedmiot zamówienia obejmuje sieć kanalizacji sanitarnej wraz przykanalikami w msc. Dwikozy.
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Dwikozy, w miejscowości Dwikozy na ul. Górnej i Ogrodowej, które nie posiadają pełnego, zbiorczego systemu odprowadzania ścieków
Kolektor główny kanalizacji sanitarnej
• Kanały grawitacyjne główne PVC SN8 Φ200 mm L=135,8 m,*
• Przykanaliki kanalizacji sanitarnej z rur PVC Φ160mm ze studzienkami DN425 – 11 szt (13 szt. studzienek) o łącznej dł. L= 75,48 m*
• Studnie kanalizacyjne PEHD z włazem żeliwnym Ø600 mm 5 szt.*
• Studnie kanalizacyjne PEHD z włazem żeliwnym Ø1000 mm 2 szt.*
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 387340,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Poprawa bezpieczeństwa w miejscowości Dwikozy przez wykonanie przejścia pieszego — przewiązki pomiędzy ulicami Górną i RzecznąZakres robót przewiduje:
- Demontaż istniejących schodów
- Niwelacja terenu
- Umocnienie skarp po obu stronach ciągu pieszego – z murków gabionowych
- Wykonanie schodów – spoczników, stopnic i podstopnic
- Wykonanie poręczy terenowych oraz bariery zabezpieczającej pieszych przy wejściu od ulicy
Rzecznej
- Zabezpieczenie sieci podziemnych kolidujących z projektowanymi schodami
Celem przebudowy jest:
- Poprawa komfortu mieszkańców.
Podstawowe parametry:
- Szerokość biegu: ~1,25 m
- Długość odcinka – 36,0 m
- Różnica wzniesień ~10 m
- Pochylenie maksymalne ~40%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
4.5.5.) Wartość części: 47414,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Zagospodarowanie terenu Parku „Zieleniec” wraz z budową bramy wjazdowej z zadaszeniem w ramach projektu „Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”Zagospodarowanie terenu Parku „Zieleniec” wraz z odbudową mini amfiteatru z zadaszeniem, budową szaletu ze zbiornikiem na nieczystości płynne, doprowadzeniem sieci wodociągowej, utwardzeniem terenu, wykonaniem przyłącza wodociągowego, wewnętrznej linii zasilającej. W ramach inwestycji przewidziano również rozbiórkę istniejących pozostałości dawnego amfiteatru – sceny, przebudowę ściany oporowej, remont istniejącej drogi gminnej dojazdowej – stabilizacja kruszywem oraz budowę bramy wjazdowej z zadaszeniem, składającej się z czterech żelbetowych słupów posadowionych na fundamencie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.5.) Wartość części: 1336824,03 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Wykonanie budynku usługowego z funkcją przystanku w ramach projektu „Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”.Budowa pawilonu handlowego (kiosku) z przystankiem autobusowym i toaletą publiczną przy drodze wojewódzkiej nr 777. Bryła budynku zwarta, dach dwuspadowy. Budynek składać się będzie z dwóch prefabrykowanych obiektów – toalety i kiosku. W kiosku i toalecie przewidziano instalacje: elektryczną, wodociągową, wody ciepłej i zimnej, kanalizacji sanitarnej, c.o., kanalizacji deszczowej.
W ramach zadania przewidziana jest również przebudowa zatoki autobusowej, w tym chodnik, nowa nawierzchnia, zjazdy, ustawienie krawężników, roboty wykończeniowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1117629,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244907,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283605,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244907,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa ,,EL-MAG” Magdalena Mysona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180394491
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Czarna
7.3.5) Kod pocztowy: 39-215
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "EL-MAG" Magdalena Mysona
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "EL-MAG" Magdalena Mysona
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244907,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 13.01.2023 r. do godz.: 09:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na część 2.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364934,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364934,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364934,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma STAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850441476
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 87
7.3.4) Miejscowość: Żabno
7.3.5) Kod pocztowy: 32-240
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364934,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38534,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38534,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38534,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma STAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850441476
7.3.3) Ulica: Ul. Warszawska 87
7.3.4) Miejscowość: Żabno
7.3.5) Kod pocztowy: 32-240
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38534,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1062073,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1305379,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1062073,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODEX M.Rożmiej, S.Rożmiej – Zdybska Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260460378
7.3.3) Ulica: ul. Jaśminowa 17
7.3.4) Miejscowość: Ożarów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-530
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1062073,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1086803,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1172263,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1086803,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane NOWBUD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830020945
7.3.3) Ulica: ul. Trześniowska 1
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WODEX M. ROŻMIEJ, S. ROŻMIEJ-ZDYBSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
WODEX M. ROŻMIEJ, S. ROŻMIEJ-ZDYBSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1086803,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.