Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00517991/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do budynków będących w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w
Krakowie. II edycja.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000597280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Brodowicza 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-965
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wiw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/wiwkrakow,m,109145,ogloszenia-o-zamowieniach-publicznych.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwa żywności, zdrowia i ochrony zwierząt, weterynaryjnej ochrony zdrowia publicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do budynków będących w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii wKrakowie. II edycja.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61e0c16b-8692-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085590/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dostawa energii elektrycznej do budynków będących w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517991
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW-AG.272.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy energii elektrycznej
do punktów poboru Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie. Szczegółowe informacje dotyczące
poszczególnych punktów pomiarowych, przedstawione zostały w zestawieniu zbiorczym, stanowiącym załącznik nr 4 doSWZ.
Dostawa energii elektrycznej realizowana będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo
Energetyczne (Dz.U.2021 poz. 716 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności w Rozporządzeniu
Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu
elektroenergetycznego (Dz.U.2007.93.623 ze zm.), aktualnie obowiązującej taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej
właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej, ogólnie obowiązujących przepisów prawnych oraz jednostkowych cen
energii czynnej określonych po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania. Dostawa energii elektrycznej będzie
odbywać się do punktów poboru energii elektrycznej (zwanych dalej PPE) wymienionych w załączniku nr 4 do SWZ.
3.33.4. Szacowane zużycie energii w okresie obowiązywania umowy wynosi: 170000 kWh. Przyjęte umowne zużycie energii
elektrycznej w poszczególnych punktach poboru ma charakter orientacyjny, służący do obliczenia szacunkowej
maksymalnej wartości zamówienia i porównania ofert. Zużycie może być w rzeczywistości mniejsze, w zależności od
potrzeb Zamawiającego, co nie może stanowić podstawy dla jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu
niezrealizowanej części umowy. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do realizacji co najmniej 75% wielkości
zamówienia. W przypadku różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu
dochodził roszczeń finansowych innych niż te wynikające z ilości zużytej energii. Rozliczanie zobowiązań wynikających z
tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie wg wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych.
3.5. Jednostkowa cena ofertowa energii czynnej dla danej taryfy wynikać będzie z Formularza oferty, którego wzór stanowi
załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby rozliczenie za pobraną energię odbywało się w okresach rozliczeniowych
stosowanych przez OSD, wg faktycznego zużycia, z terminem płatności faktur za dostarczoną energię elektryczną
określonym na 30 dni od daty wystawienia dokumentu.
3.6. W ramach umowy Wykonawca wskazany będzie jako podmiot odpowiedzialny za bilansowanie handlowe tj. pokrycie
strat wynikających z różnicy zużycia energii prognozowanego w stosunku do rzeczywistego w danym okresie
rozliczeniowym oraz przygotowywanie i zgłaszanie grafików zapotrzebowania na energię elektryczną do Operatora Systemu
Dystrybucyjnego oraz Operatora Systemu Przesyłowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239419,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311140,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239419,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REO.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213956475
7.3.3) Ulica: Gotarda 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-683
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239419,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Oświetlenie ulicy Nazaretańskiej w Krakowie
- Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa licencji oprogramowania Adobe Creative Cloud All Apps (Level 4) lub oprogramowania graficznego równoważnego.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do Komendy Oddziału oraz Placówek NoOSG.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Montaż agregatu prądotwórczego wraz z budową wiaty w ramach zadania pn.: "Cyberbezpieczny samorząd"
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.