Ogłoszenie z dnia 2025-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00007455/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny usług opiekuńczych,
w tym usług opiekuńczych w formie usług sąsiedzkich w miejscu zamieszkania podopiecznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Spolecznej w Juchnowcu Kościelnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050010583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomoc@gops.juchnowiec.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gops.juchnowiec.gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9ff0892-9a45-478d-bf50-cb7ef7b6709e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny usług opiekuńczych,w tym usług opiekuńczych w formie usług sąsiedzkich w miejscu zamieszkania podopiecznego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9ff0892-9a45-478d-bf50-cb7ef7b6709e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000447/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny usług opiekuńczych w tym usług opiekuńczych w formie usług sąsiedzkich w miejscu zamieszkania podopiecznego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007455
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny usług opiekuńczych, w tym usług opiekuńczych w formie usług sąsiedzkich w miejscu zamieszkania podopiecznego. Cel: objęcie usługami opiekuńczymi w miejscu zamieszkania, w tym w formie usług sąsiedzkich, osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione.
Przez usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zleconą przez lekarza pielęgnację oraz, w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów
z otoczeniem. Usługi opiekuńcze obejmują w szczególności:
a) pielęgnację i terapię zaleconą przez lekarza,
b) zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych osób wymagających opieki,
c) dokonywanie zakupów, przygotowanie i podawanie posiłków podopiecznemu,
d) załatwianie spraw osobistych i urzędowych podopiecznego,
e) podstawową opiekę higieniczno-sanitarną,
f) pomoc w utrzymywaniu więzi ze środowiskiem,
g) usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie,
h) inne czynności wynikające z potrzeb stwierdzonych w miejscu zamieszkania klienta.
Usługi sąsiedzkie obejmują pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno-pielęgnacyjną, przez którą należy rozumieć formy wsparcia niewymagające specjalistycznej wiedzy i kompetencji, oraz w miarę potrzeb i możliwości, zapewnienie kontaktów
z otoczeniem, w szczególności:
a) utrzymywanie w porządku i czystości mieszkania zajmowanego przez podopiecznego,
b) pomoc w uzyskaniu i dostarczaniu produktów żywnościowych – zakupy,
c) wsparcie w umawianiu wizyt lekarskich, realizacja recept, opłat,
d) dostarczenie posiłku lub przygotowanie posiłku, pomoc przy spożywaniu posiłku,
e) dbanie o czystość odzieży,
f) zmiana bielizny osobistej, zmiana pościeli,
g) organizowanie i realizacja spacerów,
h) załatwianie spraw urzędowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126460,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129204,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126460,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medis24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231629629
7.3.3) Ulica: ul. Wronia 45/U2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-870
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126460,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Powyższe zapis wynika z faktu, iż Zamawiający zabezpiecza środki finansowe na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia na rok budżetowy 2025.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie opieki medycznej dla pracowników Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań do celów sanitarno-epidemiologicznych studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- świad. usł. terap. zaj. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całodobowego na terenie MCUS we Wrocławiu w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu - III post.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.