Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042525/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106155 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Budynku Administracyjno-Socjalnego w Bytomiu przy ul. Modrzewskiego 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 281 27 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Budynku Administracyjno-Socjalnego w Bytomiu przy ul. Modrzewskiego 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8063b95-a78c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001974/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja Budynku Administracyjno-Socjalnego w Bytomiu przy ul. Modrzewskiego 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.271.1.1.2021.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 520326,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Budynku Administracyjno- Socjalnego w Bytomiu przy ul. Modrzewskiego 3 .
2. Modernizacja obejmować będzie między innymi:
a) Wykonanie prac rozbiórkowych,
b) Wykonanie przesklepień otworów w ścianach,
c) Odbicie i uzupełnienie tynków,
d) Przetarcie stropów i ścian,
e) Wykucie i obsadzenie nowej stolarki drzwiowej,
f) Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, z płyt paździerzowych i z cementowych posadzek,
g) Wykonanie posadzek z płytek i licowanie ścian płytkami,
h) Wykonanie prac malarskich,
i) Wykonanie prac porządkowych i wywiezienie gruzu,
j) Demontaż starych instalacji wod-kan,
k) Wykonanie nowych instalacji wod-kan,
l) Demontaż baterii, umywalek , pryszniców , ustępów z miską fajansową,
m) Montaż nowych baterii, pryszniców, umywalek i misek ustępowych,
n) Wykonanie nowych częściowych instalacji elektrycznych oraz montaż opraw i osprzętu elektrycznego,
o) Wyposażenie szatni w ławki i wieszaki.
3. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich realizacji został opisany w Opisie technicznym oraz kosztorysie inwestorskim stanowiącym dokument pomocniczy.
4. W skład przedmiotu umowy wchodzi m.in.:
1) Wykonanie robót remontowych w trzech kondygnacjach budynku tj. piwnicy, parterze i piętrze.
2) Wymiana elementów wykończeniowych ścian i sufitów ze zmianą układu funkcjonalnego pomieszczeń.
3) Wymiana instalacji wodnej, kanalizacyjnej wraz z urządzeniami i osprzętem.
4) Zakres prac oprócz typowych robót remontowych przewiduje też prace modernizacyjne:
a. na parterze:
-przebudowa pomieszczenia nr 24 na 3 ubikacje i część na szatnię,
-przebudowa pomieszczeń sędziowskich 7 i 10 na łazienki z zainstalowaniem pryszniców i umywalek,
-w całym budynku przewiduje się wykonanie podłóg z płytek oraz wymiana stolarki drzwiowej, dodatkowo wykonanie drzwi przesuwnych które będą oddzielać parter od 1 piętra,
-przebudowa pomieszczeń 13, 14 i 16 polegającą na stworzeniu pralni i dodatkowym zainstalowaniu pryszniców,
-zlikwidowanie część ściany nośnej, wykonanie dodatkowej ubikacji i wyłożenie ściany płytkami w całej szatni (pomieszczenie 15),
-powiększenie pomieszczenia szatni gości tj. (pomieszczenia 21 i 22) o część pomieszczenia 24.
b. na pierwszym piętrze:
-w pomieszczeniu 113, 114, 115, 116 należy wyburzyć ścianki działowe i połączyć pomieszczenia 114 i 116 wykonując otwór drzwiowy.
5. Szczegółowy opis techniczny zawiera Załącznik nr 7 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
6. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesiące, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularza ofertowo - cenowego – Załącznik Nr 1 do Specyfikacji. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji, bądź też zaznaczy więcej niż jeden okres gwarancji – Zamawiający przyjmie najkrótszy wymagany okres gwarancji wynoszący 36 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639847,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 775552,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639847,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM-REM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241705254
7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 16A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639847,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem aparatu pantomograficznego z funkcją CBCT z przystawką cefalometryczną dla UCŚUM w Katowicach sp. z o.o.
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem unitów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Dostawa sześciu zestawów transporterów tarcz strzelniczych do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Zamawiającego w Bytomiu przy, ul. Piłkarskiej 8"
- "Dostawa pompy OS-150" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział "Pokój I-Pokój II".
- Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.