eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³oTermomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ja¶le



Og³oszenie z dnia 2021-07-06


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00106157 z dnia 2021-07-06

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ja¶le

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370409975

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Antoniego Koralewskiego 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.7.) Numer telefonu: 13 446 30 08

1.5.8.) Numer faksu: 13 446 34 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.jaslo@pis.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/psse-jaslo

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ja¶le

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ac74b7a1-de8c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00106157

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00096900/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ja¶le

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.gov.pl/web/psse-jaslo/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Ja¶le, ul. A. Koralewskiego 13, 38-200 Jas³o reprezentowana przez Dyrektora, kontakt do inspektora Ochrony danych osobowych: iod@sanepidjaslo.pl*.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± przeprowadzenia negocjacji;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; Okres przechowywania Pani/ Pana danych osobowych mo¿e ulec wyd³u¿eniu ze wzglêdu na stosowanie przepisów szczególnych, w tym ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_____________________
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PSX.2500.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.:
Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ja¶le
Roboty budowlane bêd± obejmowaæ w szczególno¶ci docieplenie dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Ja¶le, wymianê opraw o¶wietleniowych na lampy Led-owe, odtworzenie zwodów poziomych instalacji odgromowej oraz monta¿ i ustawienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 11,25 kW, a tak¿e monta¿ i ustawienie instalacji klimatyzacji.

Bran¿a budowlana:
a) Prace przygotowawcze i rozbiórkowe
b) Roboty murarskie
c) Docieplenie kominów i gzymsu podrynnowego styropianem
- przygotowanie pod³o¿a
- mocowanie p³yt styropianowych
- wykonanie warstwy zbrojonej siatk±
- wykonanie wyprawy z tynku cienkowarstwowego barwionego w masie
- kolorystykê kominów nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±
- wymagane parametry tynku elewacyjnego silikonowego:
 Absorpcja wody [EN 15824:2009] W2
 Przepuszczalno¶æ pary wodnej - opor dyfuzyjny [ETAG 004] ≤1,0 m
 Wodoch³onno¶æ (podci±ganie kapilarne wody) - po 24 h zanurzenia w wodzie [ETAG 004] < 0,5 kg/m2
 Odporno¶æ na uderzenia [ETAG 004] Kategoria II
d) Docieplenie stropodachu wentylowanego
e) Obróbki blacharskie i odwodnienie
Bran¿a elektryczna:
a) Wymiana opraw o¶wietleniowych
b) Instalacja odgromowa
c) Instalacja fotowoltaiczna
Bran¿a sanitarna:
a) Instalacja klimatyzacji

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
1) Poni¿szej ocenie podlegaj± jedynie oferty, które nie zosta³y odrzucone.
2) Zamawiaj±cy dokona oceny poszczególnych ofert, stosuj±c poni¿sze zasady:
a) Kryterium I: Cena oferty
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60,00 punktów, pozosta³e oferty otrzymuj± ilo¶æ punktów wyliczon± wed³ug poni¿szej formu³y:

C – ilo¶æ punktów =najni¿sza oferowana cena brutto/
cena brutto oferty ocenianej x 60

Cen± bran± pod uwagê przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizacjê ca³o¶ci zamówienia. Wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta w Kryterium I mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60,00 punktów.
b) Kryterium II: Dodatkowy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi
Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi” bêdzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji jako¶ci i rêkojmi zadeklarowanego przez wykonawcê ponad wymagany okres 36 miesiêcy. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê musi zostaæ podany w pe³nych miesi±cach. Zrównuje siê okres gwarancji z okresem rêkojmi.
Wyd³u¿enie okresu gwarancji jednocze¶nie stanowi deklaracjê wykonawcy wyd³u¿enia
okresu rêkojmi.
Sposób przyznania punktów w Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi”:

G – ilo¶æ punktów = dodatkowy okres udzielonej gwarancji jako¶ci i
rêkojmi w ocenianej ofercie (miesi±ce)/najd³u¿szy dodatkowy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi z po¶ród wszystkich ocenianych ofert(miesi±ce)x40

Maksymalna ilo¶æ punktów wed³ug kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi” to 40,00 punktów.
Wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
Termin gwarancji jako¶ci i rêkojmi nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy.
Zadeklarowanie terminu gwarancji jako¶ci i rêkojmi krótszego ni¿ 36 miesiêcy bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty wykonawcy jako nieodpowiadaj±cej tre¶ci SWZ.
Najd³u¿szy mo¿liwy dodatkowy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi wymagany przez Zamawiaj±cego to 24 miesiêcy (ponad wymagany okres gwarancji 36 miesiêcy).
W przypadku zadeklarowanego dodatkowego okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi d³u¿szego ni¿ 24 miesi±ce (ponad wymagany okres gwarancji 36 miesiêcy), Zamawiaj±cy przyjmie do oceny dodatkowy okres 24 miesiêcy.
Ca³kowita liczba punktów jak± otrzyma dana oferta zostanie obliczona wed³ug wzoru:
Ko = C + G
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium: cena oferty
G - liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium: dodatkowy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi
Oferta w ³±cznej ocenie mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100,00 pkt. Wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na potwierdzenie warunku Wykonawcy zobowi±zani s± aby wykazaæ, ¿e posiadaj± aktualn± w dniu otwarcia ofert i op³acon± polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej: 150 000,00 z³. Do przed³o¿onej przez Wykonawcê polisy nale¿y do³±czyæ potwierdzenie jej op³acenia. W przypadku podania warto¶ci sumy gwarancyjnej w walucie obcej, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostêpny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych dla niniejszego postêpowania.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy wykazali, ¿e wykonali nale¿ycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczyli w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej:
Jedno zamówienie polegaj±ce na termomodernizacji lub budowie budynków u¿yteczno¶ci publicznej lub mieszkaniowej o warto¶ci prac powy¿ej 150 000,00 z³ brutto oraz jedno zamówienie polegaj±ce na budowie instalacji elektrycznej w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej lub mieszkaniowej o warto¶ci prac powy¿ej 50 000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione prze podmiot, na którego rzecz roboty budowlane by³y wykonane a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty (za³±cznik nr 5 do SWZ).
2) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia Je¿eli z za³±czonej polisy nie wynika, ¿e zosta³a op³acona, nale¿y do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy jej op³acenie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje Pe³nomocnik - pe³nomocnictwo dla tej osoby okre¶laj±ce jego zakres. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku sporz±dzenia pe³nomocnictwa w
postaci papierowej dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie cyfrowego odwzorowania tego dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez mocodawcê lub notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Orygina³ pe³nomocnictwa sk³adany jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców ubiegaj±cych się̂ wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez notariusza, powinny byǽ za³±czone do oferty i zawieraǽ w szczególno¶ci wskazanie:
− postepowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±̨,
− wszystkich wykonawców ubiegaj±cych się̂ wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
− ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Uwaga! Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Spó³ka cywilna ubiegaj±ca siê o udzielenie zamówienia nie ma obowi±zku powo³ywania pe³nomocnika i mo¿e byæ reprezentowana przez wspólników na ogólnych zasadach reprezentacji spó³ki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba ¿e umowa lub uchwa³a wspólników stanowi odmiennie, w takiej sytuacji wymaga siê od wykonawcy, aby przedstawi³ umowê spó³ki cywilnej i/lub stosown± uchwa³ê wspólników.
6. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Zamawiaj±cy w uzgodnieniu z Wykonawc± mo¿e w ka¿dej chwili zarz±dziæ
wprowadzenie robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji
projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego,
tj. zgodnego z zasadami aktualnej wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ
odbioru przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty takie musz± byæ
zatwierdzone przez Zamawiaj±cego i inspektora nadzoru i bêd± rozliczane
kosztorysem ró¿nicowym tzn. od ceny roboty pierwotnej odliczy siê cenê roboty
zamiennej w oparciu o ceny z kosztorysu ofertowego. Kosztorysy te opracowane bêd±
na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o nastêpuj±ce
za³o¿enia:
a) ceny jednostkowe robót zostan± przyjête z kosztorysów szczegó³owych z³o¿onych
przez Wykonawcê, a ilo¶ci wykonanych robót z ksi±¿ki obmiarów;
b) w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿liwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w
zapisy, brakuj±ce ceny czynników produkcji zostan± przyjête z zeszytów
SECOCENBUD (jako ¶rednie) za okres ich wbudowania.
2) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót budowlanych nie objêtych zamówieniem
podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i spe³nione zosta³y warunki okre¶lone w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
3) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ,
je¿eli spe³nione zosta³y przes³anki okre¶lone w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
4) zmiana umowy w trybie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3 i 4 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych skutkowaæ mo¿e zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy,
5) w przypadku gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ 15 % warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/(link do odpowiedniego postêpowania)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-19

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

CENA
2021-07-06 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.