eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont polegający na naprawie spękań i zarysowań konstrukcji budynku nr 3A, remont istniejącego drenażu opaskowego i remont istniejącej kanalizacji deszczowej przy budynku nr 3A



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106194 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont polegający na naprawie spękań i zarysowań konstrukcji budynku nr 3A, remont istniejącego drenażu opaskowego i remont istniejącej kanalizacji deszczowej przy budynku nr 3A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont polegający na naprawie spękań i zarysowań konstrukcji budynku nr 3A, remont istniejącego drenażu opaskowego i remont istniejącej kanalizacji deszczowej przy budynku nr 3A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dffdbd7d-bbf2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000371/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont polegający na naprawie spękań i zarysowań konstrukcji budynku nr 3A, remont istniejącego drenażu opaskowego i remont istniejącej kanalizacji deszczowej przy budynku nr 3A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062522/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-19/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Remont polegający na naprawie spękań i zarysowań konstrukcji budynku nr 3A, remont istniejącego drenażu opaskowego i remont istniejącej kanalizacji deszczowej przy budynku nr 3A”, zgodnie z zamieszczonym do niniejszej SWZ przedmiarem robót.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona prace remontowe, w tym m.in.:
1) Prace przygotowawcze i zabezpieczające:
1.1) Zabezpieczenie placu budowy, tablice informacyjne;
1.2) Wykonanie czasowego ogrodzenia ogródka dla pacjentów;
1,3) Wykonanie czasowego oddzielenia części remontowanej od użytkowanej (ścianka z płyt kartonowo-gipsowych;
1.4) Wykonanie rusztowania wraz z osłonami i daszkami.
2) Wewnętrzne prace budowlano-instalacyjne pomieszczeń, w tym:
2.1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe (demontaż ścianki działowej, częściowe skucie tynków i okładzin ściennych);
2.2) Roboty ogólnobudowlane (naprawa murów ceglanych z dozbrojeniem siatką stalową, naprawa sklepień wykonanie ścianki działowej, wykonanie nadproży z belek HEB, wykonanie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, uzupełnienie okładziny ścian z płytek, uzupełnienie posadzki z terakoty, roboty malarskie ścian i sufitów, zakup i montaż odbojnic, narożników);
2.3) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne (częściowy demontaż i ponowny montaż przyborów).
3) Remont konserwatorski elewacji wraz z izolacją fundamentów budynku, drenażu opaskowego, kanalizacji deszczowej, w tym:
3.1) Wzmocnienie ścian zewnętrznych (frezowanie bruzd, wklejenie prętów systemowych);
3.2) Remont elewacji (częściowe skucie tynków, mycie wodą z detergentem pod ciśnieniem, oczyszczenie ścierne murów i fug, odgrzybianie podłoży budowlanych przy renowacji, rekonstrukcja tynków grzebykowych w strefie cokołowej, wykonanie tynków gładkich renowacyjnych, dwukrotne malowanie powierzchni tynków farbami silikonowymi, czyszczenie ręczne powierzchni z piaskowca, uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych elementów z piaskowca);
3.3) Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic, drenażu opaskowego, kanalizacji deszczowej (wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi, odeskowanie wykopów wąskoprzestrzennych o szerokości do 1,5·m, głębokość do 3·m, ochrona murów przed wilgocią wstępującą i przed wykwitami soli, usunięcie starego tynku oraz mechaniczne oczyszczenie powierzchni, mycie konstrukcji wodą z detergentem pod ciśnieniem, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne, docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi grubości 2 cm, mocowanie punktowe, izolacje przeciwwilgociowe z folii kubełkowej, wykonanie studzienek rewizyjnych z rury karbowanej o średnicy 315·mm z gotowych elementów z tworzywa sztucznego, z pokrywą żeliwną, wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami, ułożenie włókniny syntetycznej, ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych, w zwojach, Dn˙125˙mm - z filtrem z włókna, podłoże z materiałów sypkich, zasypywanie i zagęszczanie wykopów);
3.4) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu retro-opaska wokół budynku, tarasu i chodników;
3.5) Wykonanie plantowania i zasiewu trawy.
4) Wywóz i utylizacja gruzu.
5) Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777475,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949566,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777475,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Konserwatorska Jarosław Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821199804

7.3.3) Ulica: Płk. Nullo 7/4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-543

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777475,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.