Ogłoszenie z dnia 2025-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00003560/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
- 2025/BZP 00013688/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00020217/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu osób
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OKS ODRA OPOLE S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384954549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leonarda Olejnika 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-835
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 506384482
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jgrzywacz@interia.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odraopole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3bc52f6-56ed-40fc-9a0f-70d855a4062f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu osób2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3bc52f6-56ed-40fc-9a0f-70d855a4062f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 2/2025/OKS/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 542240 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: świadczenie usług transportu osób autokarami powyżej 55 miejsc.Szacunkowy zakres zamówienia:
Zamawiający szacuje, że w czasie realizacji umowy objętej niniejszym zamówieniem zapotrzebowanie na usługi transportowe obejmie ok. 16 850 kilometrów (trasy wyliczone tam i z powrotem), w tym:
- przewozy na trasach do 50 km – 1 wyjazd
- przewozy na trasach od 51 km do 100 km – 1 wyjazd
- przewozy na trasach od 101 km do 150 km – ok. 8 wyjazdów
- przewozy na trasach powyżej 150 km – ok. 23 wyjazdów, tj. ok. 14 200 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 129380 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: świadczenie usług transportu osób autokarami powyżej 40 miejsc:Szacunkowy zakres zamówienia:
Zamawiający szacuje, że w czasie realizacji umowy objętej niniejszym zamówieniem zapotrzebowanie na usługi transportowe obejmie ok. 40 000 kilometrów (trasy wyliczone tam i z powrotem), w tym:
- przewozy na trasach do 50 km – ok. 27 wyjazdów
- przewozy na trasach od 51 km do 100 km – ok. 31 wyjazdów
- przewozy na trasach od 101 km do 150 km – ok. 36 wyjazdów
- przewozy na trasach powyżej 150 km – ok. 38 wyjazdów, tj. ok. 26 600 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 347460 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: świadczenie usług transportu osób busami powyżej 23 miejsc:Szacunkowy zakres zamówienia:
Zamawiający szacuje, że w czasie realizacji umowy objętej niniejszym zamówieniem zapotrzebowanie na usługi transportowe obejmie ok. 13 550 kilometrów (trasy wyliczone tam i z powrotem), w tym:
- przewozy na trasach do 50 km – ok. 10 wyjazdów
- przewozy na trasach od 51 km do 100 km – ok. 18 wyjazdów
- przewozy na trasach od 101 km do 150 km – ok. 16 wyjazdów
- przewozy na trasach powyżej 150 km – ok. 7 wyjazdów, tj. ok. 3 350 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 65400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118843,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118843,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118843,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINDBAD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542964270
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-144
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118843,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332748,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332748,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332748,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opolskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. 1
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540335216
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-348
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPOLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OPOLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332903,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59353,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83736,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81690,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opolskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540335216
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-348
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPOLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OPOLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81690,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na targi ITM Industry Europe 2025
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowego szkolenia wyjazdowego nt.: "Efektywne kierowanie zespołem - zarządzanie, motywowanie i komunikacja" dla kadry kierowniczej WUP w Warszawie.
- zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną w związku z realizacją projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I",
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dotyczącego tematyki Trudnego klienta i asertywności wraz z zakupem usługi trenerskiej, hotelarskiej, restauracyjnej oraz transportowej.
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (150)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.